Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut aikuista ystävää joka matkii ja ns.takertuu

Vierailija
08.01.2021 |

Baariin mennessä pitäisi olla tyyliin samanlaiset vaatteet ja valittaa jos itsellään ei oo meikkiä. Kerran kommentoi että näytän baariinmenevältä kun olin laittanut meikkiä, farkkuhameen ja topin kesällä. En edes koe tota baariasuksi! juotiin siis muutama hänenluona ja käytiin kävelemässä.

jotenkin outoa vaikka mukava nainen onkin 39v ja itse olen 29

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siis outoa sillä ei olla mitään 12-vuotiaita ja en ole tollasta enää aikoihin tavannut muutakun joskus nuorempana.

Vierailija
2/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on jäänyt lapsen tasolle. Ei mulla ole ystäviä ensinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tässä oudommalta kuulostat, kuin ystäväsi.

Vierailija
4/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan farkkuhame vähän outo asu, jos käydään vaan kävelemässä tai ollaan kotona.

Vierailija
5/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan farkkuhame vähän outo asu, jos käydään vaan kävelemässä tai ollaan kotona.

Ja se jos kesällä on paljon meikkiä

Vierailija
6/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Ei olla enää tekemisissä, sillä ihmiseen liittyi monta muutakin asiaa joka teki ystävyyden todella raskaaksi.

Mutta tuota matkimista oli paljon. Se harmitti jo teininä. Keräsin kauan rahaa yksiin kenkiin joista olin haaveillut. No, kaveri osti ne nähtyään samantien itselleenkin.

Illanviettoja varjosti aikaisin alkanut tivaaminen "mitä laitat päälle?". Hänellä oli ajatus, että jos toinen laittaa mekon/hameen/housut, toinen laittaa samanlaisen asukokonaisuuden. Ja mikä loukkaantuminen jos en halunnut pukeutua yhtäläisiin asuihin.

Vierailija
7/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ostaa aina samanlaisen vaatteen kuin mitä itse olen juuri ostanut. Aina viimeistään pari viikkoa sen jälkeen kun näkee minulla uuden vaatteen, on hänkin ostanut samanlaisen. Epäilen hänen olevan kovin epävarma ja hänellä on varmasti huono itsetunto kun ostaa vaatteen vasta sitten kun on ensin nähnyt jonkun muun tykkäävän siitä myös. Tai enhän minä edes tiedä tykkääkö oikeasti niistä vaatteista vai ajatteleeko vaan että kun joku toinen tykkää niin sellaista "pitää olla" hänelläkin.

Vierailija
8/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan narsku mielissään, jos tuttava muuttuu identtiseksi kaksoseksi, vai häikkääkö asia hiukan häntäkin (samasta tai eri syistä kuin muilla)? Who knows.

Vierailija
10/23 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri joka ostaa aina samanlaisen vaatteen kuin mitä itse olen juuri ostanut. Aina viimeistään pari viikkoa sen jälkeen kun näkee minulla uuden vaatteen, on hänkin ostanut samanlaisen. Epäilen hänen olevan kovin epävarma ja hänellä on varmasti huono itsetunto kun ostaa vaatteen vasta sitten kun on ensin nähnyt jonkun muun tykkäävän siitä myös. Tai enhän minä edes tiedä tykkääkö oikeasti niistä vaatteista vai ajatteleeko vaan että kun joku toinen tykkää niin sellaista "pitää olla" hänelläkin.

Tunnen kans tällaisen tapauksen. Epävarmuudesta tuo käytös kielii..

Vierailija
11/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko matkii. Ostaa samanlaisia vaatteita tai sisustus juttuja. Kerrankin kierteli useita sisustuskauppoja että löytäisi saman kuin minulla. Ei löytänyt. Aina kyselee kaikesta mistä olen ostanut ja samat pitää saada. Eikä ne edes sovi hänen tyyliinsä yhtään. Välillä ärsyttää, välillä huvittaa. Jaksaa myös valittaa, kun en suoraan ostanut hänellekin jotain samaa tuikkukippoa.

Vierailija
13/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työkaveri. Kymmenen vuotta vanhempi. Todella raskasta pidemmän päälle vaikka alkuun huvitti. Lounasruokia myöten piti olla sama kuin minulla. Sitten valitti, kun ei tykännytkään tulisista ruoista, kuten minä. Minun syytäni, kun suuta poltti. Meikkiosastolla vahti minkä merkkisiä meikkejä ostin ja hankki itselleen kaikki samat. Paljon esimerkkejä. Olen ottanut etäisyyttä.

Vierailija
16/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, olen kokenut. Otan etäisyyttä tuollaisiin. Naisilla on joku kumma tapa näyttää ihailunsa matkimisella. Voihan ystävää aidosti ihailla, mutta miksi pitää matkia? Kertoo matalasta itsetunnosta, ja epävarmuudesta. Valitettavasti myös monilla naisilla on kilpailuvietti, eli haluavat aina kilpailla huomiosta, vaikka miehiä ei olisi edes lähistöllä. Siksi varmaan matkiminen. Eivät halua että sinä saat enemmän huomiota.

Vierailija
17/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voi matkia! Mulla oli kaverimies joka alkoi tehdä samanlaisia juttuja, ja kyseli aina asioistani, ei ollut homokaveri mutta jotenkin epäkypsä, suutahteli myös usein

Vierailija
18/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin ärsyttää että olin kerrankin saanut tukan suoristettua tosi suoraksi kun minulla on siis luonnontaipuisa tukka niin saa sitten tollasen kommentin. 

Vierailija
19/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu, olen kokenut. Otan etäisyyttä tuollaisiin. Naisilla on joku kumma tapa näyttää ihailunsa matkimisella. Voihan ystävää aidosti ihailla, mutta miksi pitää matkia? Kertoo matalasta itsetunnosta, ja epävarmuudesta. Valitettavasti myös monilla naisilla on kilpailuvietti, eli haluavat aina kilpailla huomiosta, vaikka miehiä ei olisi edes lähistöllä. Siksi varmaan matkiminen. Eivät halua että sinä saat enemmän huomiota.

Ja itse voisin hänelle sanoa että on alipukeutunut baariin yhtälailla. Onko jämähtänyt johonkin ysärille eikä yhtään tiedä mitä tänäpäivänä baariin puetaan ylle baariin EI LAITETA farkkuja kerran totesi että jos tuut mun luo pyörällä niin laita tuulihousut farkkujen päälle ettet kastu miksi hänoletti että laitan farkut baariin? mustat housut menee.

Vierailija
20/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän