Onko teillä ollut aikuista ystävää joka matkii ja ns.takertuu
Baariin mennessä pitäisi olla tyyliin samanlaiset vaatteet ja valittaa jos itsellään ei oo meikkiä. Kerran kommentoi että näytän baariinmenevältä kun olin laittanut meikkiä, farkkuhameen ja topin kesällä. En edes koe tota baariasuksi! juotiin siis muutama hänenluona ja käytiin kävelemässä.
jotenkin outoa vaikka mukava nainen onkin 39v ja itse olen 29
Kommentit (23)
Siis mitä se ketään liikuttaa mitä toiset pukee baariin? Farkuilla voi tasan tarkkaan mennä baariin eikä siihen oo kenelläkään mitään sanomista. Ehkä jossain pikkukylissä niistä asioista juorutaan mutta come on elämä ei voi keskittyä siihen miten joku on pukeutunut.
Asiaan; yhdellä kaverilla oli tällanen takertuva koulukaveri, joka matki ihan kaikki asiat, lempibändit, mitä tahansa. Lähti jopa vaihtoon opintoihin samalla tavalla samaan maahan. Tää mun kaveri sitten otti vähän etäisyyttä....
Joo, tosin olen tuntenut hänet seiskalta asti ja aina ollut samanlainen. Nuorempi kaksonen ja tunnen siskonsakin niin ei varmaan vain hänen kanssaan ole oppinut omia aivojaan käyttämään. Kaikki päätökset tehdään koska sisko, tai jos sisko ei ole vaihtoehto niin sitten kaverit tai äiti.
Itseäni oikeasti ärsyttää kun toisella ei ole mitään omaa persoonaa näkynyt melkein 15 vuoden tuntemisen aikana.
Itselleni joku pikkumusta korkoineen on baariasu. Itse en miellä farkkuhametta edes hienomman topin kanssa baariasuksi.