Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 40+ ihmiset löydätte uusia parisuhteita?

Vierailija
08.01.2021 |

Oon nyt koronavuotena eronnut pitkästä parisuhteesta ja oon ihan pihalla missä ihmeessä tän ikäiset (eli 40+) nykyään voi tavata uusia ihastuksia? Siis toki potentiaalisia paikkoja tiedän, että melkein missä vaan tai Tinderissä, mutta nyt tuntuu ettei omat sinkkuystävät juurikaan löydä uusia parisuhteita. Tinderissä pyöritään ja valtavasti tulee matcheja, mutta niistä harvat johtavat treffeihin ja vielä harvemmat siihen, että olisi oikeasti potentiaalia parisuhteelle.

Kertokaa te, joilla on kokemusta 40 v jälkeen löydetyistä uusista parisuhteista nyt viime aikoina, missä ja miten niitä on syntynyt?

Kaikki sanoo, että kun vaan elää omaa elämäänsä, niin kyllä sellainen oikea tulee kohdalle. En vaan malttais montaa vuotta odottaa ja kauheasti energiaa käyttää siihen että saisi parisuhteen. Kun mitään ei tunnut syntyvän missään. Ja aika vähän näin koronan aikoina liikkuukaan missään (muualla kuin Tinderissä, jossa senkään avulla ei kauheasti mitään synny).

Olen ihan perusnätti, hyvin koulutettu, hyvin avoin jne. ja etsin siis vastaavaa miestä. Mutta missä kivannäköiset akateemisesti koulutetut sinkkumiehet luuraavat? Kertokaa jos ootte siellä lukemassa tätä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia sinkkumiehiä on todella vaikea löytää. Niitä on paljon vähemmän kuin akateemisia naisia. Kunnolliset on varattuja, eivätkä edes eroa vaikka suhde väljähtänyt. Varattuina näitä kyllä löytyy Tinder pullollaan pelkkää salaseuraa hakemassa.

Vierailija
22/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 8 vuotta sitten, ja tuon 8 vuotta olen ollut oikeastaan koko ajan sinkku, muutamia lyhyehköjä tapailusuhteita lukuunottamatta. Tinderissä on paljon ihan kunnollisiakin miehiä (ja naisia), jotka oikeasti etsivät rakkautta ja parisuhdetta. Tässä iässä on vaan todella vaikeaa (molemmin puolin) löytää kipinää ja innostua toisesta, ja sitten vielä löytää se yhteinen sävel ja luottamuskin, joka parisuhteeseen vaaditaan. Keski-ikäiset ovat jo "kasvaneet omanlaisikseen" ja pitäisi löytää se ihminen, jonka tavat, tottumukset, arvot ja toiveet sopivat omiisi. Vaikeaa!

Keski-iässä sitä kuitenkin osaa jo nauttia sinkkuelämästä ihan eri tavalla kuin nuorena. Lapset ovat jo isoja ja omatoimisia, ja omaa aikaa riittää. Itse ainakin olen viihtynyt mainiosti yksin, ja Tinder-deittailu on vaan ollut mukavaa lisämaustetta harrastusten ja rauhallisen kotoilun täyttämään elämääni. 

Olen nyt ensimmäistä kertaa ns. vakavassa parisuhteessa eroni jälkeen, ja mukavaa on tämäkin. Toisaalta on hiukan raskastakin ottaa toinen koko ajan huomioon, kun on tottunut tekemään päätöksiä oman aikataulun ja mieltymysten mukaisesti. Mutta eiköhän tämä tästä ala lutviintua!

Onnea ap:lle etsintään, ja ennen kaikkea kehottaisin hakemaan elämään sisältöä muualtakin kuin parisuhdekuvioista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin deittipalvelusta, mutta ei Tinderistä, vaan ihan muulta palstalta.

AV???

Vierailija
24/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisia sinkkumiehiä on todella vaikea löytää. Niitä on paljon vähemmän kuin akateemisia naisia. Kunnolliset on varattuja, eivätkä edes eroa vaikka suhde väljähtänyt. Varattuina näitä kyllä löytyy Tinder pullollaan pelkkää salaseuraa hakemassa.

Ei se ole nuorillekaan helppoa..

Vierailija
25/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään!

Alkaa naisten vaatimuslistat olemaan sen verran pitkiä ja tiukasti rajattuja.

Vierailija
26/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sie meitä ukkoja enää tarviit?

Vierailija
27/31 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Kuten ei tähänkään asti.

Sama täällä, ei niitä löydä mistään. Joskus olen yrittänyt käydä tapahtumissa mutta eipä ole löytynyt ketään.

Vierailija
28/31 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kertokaa tosielämän tarinoita missä nyt korona-aikana olette löytäneet uusia parisuhteita?

Siis täysin uusia kohtaamisia.

Vierailija
29/31 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä. Temmon käpälään ja kuolen yksin.

Vierailija
30/31 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tarvitse enää rakennella mitään pilvilinnoja ja väkisin pyrkiä parisuhteeseen. Voi tapailla ja pitää kivaa ihan vaan ajankuluksi.

Vierailija
31/31 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Kertokaa tosielämän tarinoita missä nyt korona-aikana olette löytäneet uusia parisuhteita?

Siis täysin uusia kohtaamisia.

Eilen oltiin luistelemassa lasten kanssa ja lähdettiin siitä yhden isän kanssa kahville lämmittelemään. Viikonlopuksi on treffit sovittuna. En tosin hae uusia parisuhTEITA, yksi riittäisi.