Mistä 40+ ihmiset löydätte uusia parisuhteita?
Oon nyt koronavuotena eronnut pitkästä parisuhteesta ja oon ihan pihalla missä ihmeessä tän ikäiset (eli 40+) nykyään voi tavata uusia ihastuksia? Siis toki potentiaalisia paikkoja tiedän, että melkein missä vaan tai Tinderissä, mutta nyt tuntuu ettei omat sinkkuystävät juurikaan löydä uusia parisuhteita. Tinderissä pyöritään ja valtavasti tulee matcheja, mutta niistä harvat johtavat treffeihin ja vielä harvemmat siihen, että olisi oikeasti potentiaalia parisuhteelle.
Kertokaa te, joilla on kokemusta 40 v jälkeen löydetyistä uusista parisuhteista nyt viime aikoina, missä ja miten niitä on syntynyt?
Kaikki sanoo, että kun vaan elää omaa elämäänsä, niin kyllä sellainen oikea tulee kohdalle. En vaan malttais montaa vuotta odottaa ja kauheasti energiaa käyttää siihen että saisi parisuhteen. Kun mitään ei tunnut syntyvän missään. Ja aika vähän näin koronan aikoina liikkuukaan missään (muualla kuin Tinderissä, jossa senkään avulla ei kauheasti mitään synny).
Olen ihan perusnätti, hyvin koulutettu, hyvin avoin jne. ja etsin siis vastaavaa miestä. Mutta missä kivannäköiset akateemisesti koulutetut sinkkumiehet luuraavat? Kertokaa jos ootte siellä lukemassa tätä?
Kommentit (31)
Sattumalta, ihan sattumalta, pahoittelut huonosta vastauksesta.
Tinderistä, marketista, harrastuksista...
Iän myötä kaikki vaikeutuu. Ei vaan enää osaa päästää uusia ihmisiä lähelle, edes kavereina koska on kertynyt huonoja kokemuksia niin paljon. Varmaan työpaikka on paras, mutta sekin riippuu niin työpaikasta.
Jotenkin tosi ikävää kuinka iän myötä tuleva järkiintyminen johtaa väkisinkin myös kyynisyyteen. En tosin haluaisikaan enää olla niin sinisilmäinen kuin nuorena, mutta se tervekin kyynistyminen blokkaa pois ihan hyviäkin ihmisiä varmasti paljon..
Täsä mä ole! Mutta hankalat on ajat.
Ei mistään. Kuten ei tähänkään asti.
Jos ite nyt eroaisin pitkästä parisuhteesta, nauttisin yksinolosta ja eläisin täysillä elämääni siitäkin eteenpäin. Luottaisin, että se oikea löytyy niin. Sillä jos aikaansa käyttää niiden asioiden parissa jotka itseään kiehtoo, niin varsinkin kun tää elo taas tästä sosiaalistuu, niin siellähän ne samanhenkisetkin on!
Eikä se oikea tyyppi välttämättä ole hyvän näköinen eikä korkeasti koulutettukaan. Tittelit tai ulkonäkö ei kerro oleellista ihmisestä.
Mutta kyllä mä Tinderilläkin leikkisin ;)
Netin deittipalvelusta, mutta ei Tinderistä, vaan ihan muulta palstalta.
Eipä oikein mistään eikä varsinkaan nyt viimeisen vuoden aikana. Netistä olen muutamia miehiä treffannut viimeiset vuodet mutta ei ne ole johtaneet mihinkään vakavaan. En käy missään baareissakaan enää,vaikkei olisi koronaakaan niin ei sitä kauttakaan löytäisi ja missään kaupassa en todellakaan lähde ketään jahtaamaan.
Mulla on netistä löydetty tapailusuhde itseäni 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen nelikymppinen. Olen laskelmoinut, että en löydä välttämättä mitään suurta rakkautta. Nettideittailu oli rasittavaa.
Juurikaan tuollaiset kivannäköiset, akateemiset urheilulliset miehet eivät siellä nettitreffeissä odota tai jos tuommoiseen törmää, niin eivät halua vakavaa suhdetta vaan ovat varattuja, jotka vehtaavat puolison selän takana tai sitten etsivät vaan panosuhdetta.
Itse löysin ihan sattumalta. Pyysin apua yhteen asiaan paikallisessa Facebook-ryhmässä ja siitä se sit lähti pikkuhiljaa. Mites nuo Fb:n deittiryhmät, toimiskohan ne?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on netistä löydetty tapailusuhde itseäni 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen nelikymppinen. Olen laskelmoinut, että en löydä välttämättä mitään suurta rakkautta. Nettideittailu oli rasittavaa.
Juurikaan tuollaiset kivannäköiset, akateemiset urheilulliset miehet eivät siellä nettitreffeissä odota tai jos tuommoiseen törmää, niin eivät halua vakavaa suhdetta vaan ovat varattuja, jotka vehtaavat puolison selän takana tai sitten etsivät vaan panosuhdetta.
Mitä alapeukutettavaa tässä viestissä on?
Miksi pitää saada parisuhde jos on juuri eronnut?
Erostani tulee kohta kaksi vuotta, on ollut koronaa lukuun ottamatta aivan mahtavaa kun on saanut tutustua itseensä, olla tekemättä kompromisseja, elää niin kuin itse tykkää! En ymmärrä kiirettäsi uuteen parisuhteeseen. Minä en etsi mitään mutta kiinnostuneita miehiä "pyörii" kyllä, työpaikalla ja eräässä harrstuksessa. Etsimällä kun etsii niin tulos yleensä ei ole kummoinen (paitsi hyvällä tuurilla). En tiedä haluanko enää koskaan perinteistä parisuhdetta, kevytsuhdetta voisin harkita mutta harva mies suostuu sellaiseen (kun haluavat kodinpyörittäjän ja sängynlämmittäjän kokoaikaisen palvelut...ei kiitos minulle, been there done that). N44
Kuvaile ulkonäköäsi ap
Pituus/paino
Onko ryppyjä/poltatko
Onko ohuet/paksut hiukset
Onko kaunis vyötärö/tissit?
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ulkonäköäsi ap
Pituus/paino
Onko ryppyjä/poltatko
Onko ohuet/paksut hiukset
Onko kaunis vyötärö/tissit?
Naked attraction suomeen on 40 vee ikäraja (ettei katsojat saa traumoja)
Olin 39-vuotias, kun tapasin viimeisimmän exäni (muutaman vuoden seurustelusuhde). Tutustuimme eräällä netin keskustelupalstalla, joka liittyi yhteiseen mielenkiinnon kohteeseemme. Aikamme siellä kirjoiteltuamme tapasimme ja siitä se sitten lähti.
Nykyisen puolisoni tapasin yhteisen ystävän kautta. Hän järjesti meille tapaamisen oman muuttonsa yhteydessä (olimme jo ennen muuttoavuksi lähtemistä soitelleet toisillemme ja sopineet, että lähdetään sieltä vielä kävelylle juttelemaan keskenämme). Olin kyllä jo yli viisikymppinen, mutta eiköhän yhtä lailla nelikymppiset voisi järjestää tapaamisia tuntemilleen sinkuille.
Eikö täällä ole yli nelikymppisiä vai tarkoittaako ettei kukaan ole sen jälkeen löytänyt mitään parisuhdetta eron jälkeen?