Asuinkokemuksia: Kotka/Lappeenranta vai Kuopio?
Kommentit (66)
Lappis. Lappeenranta tietysti . Lentokenttä suorat Italiaan Eurooppaan ja pääsy merelle kanavaa pitkin . Tehtaita työpaikkoja urheilua . Kesäkaupunki .
Tietysti kirjoitti:
Lappis. Lappeenranta tietysti . Lentokenttä suorat Italiaan Eurooppaan ja pääsy merelle kanavaa pitkin . Tehtaita työpaikkoja urheilua . Kesäkaupunki .
On kieltämättä kaunis paikka, kun kuvia katsoo. Mietin, miten mahtaa lentokoneiden äänimaailma vaikuttaa asuinkokemukseen? Nautin kuitenkin hiljaisuudesta.
ap
Lentsikat ei häiritse yhtään ja riippuu missä asuu, mutta ihmiset Lappeenrannassa ovat todella sisäänpäin lämpeneviä. Vanhat ihmiset, +60v ovat niitä aitoja "rempseitä ja iloisia karjalaisia", mutta muuten siellä saa kynsilleen. Pitkä miinus Lappeenrannalle.
Ei ole hirveästi kokemuksia mut ite muuttaisin noista Kotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hirveästi kokemuksia mut ite muuttaisin noista Kotkaan.
Kiinnostaisi miksi?
ap
Kotka on ihan jees, itse opiskelen siellä. Luonto, meri ja kaikki tarvittavat palvelut on lähellä. Harmi vaan kun sittari ja prisma on vähän kaukana jos ei omista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Lentsikat ei häiritse yhtään ja riippuu missä asuu, mutta ihmiset Lappeenrannassa ovat todella sisäänpäin lämpeneviä. Vanhat ihmiset, +60v ovat niitä aitoja "rempseitä ja iloisia karjalaisia", mutta muuten siellä saa kynsilleen. Pitkä miinus Lappeenrannalle.
No, ei kuulosta lupaavalta...
ap
Kotka on ihan kiva paikka, kaunis, merellinen ja halpa asua. Ihmiset on vähän negatiivisia ja sisäänpäinlämpiäviä mutta kyllä sieltä mukaviakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kotka on ihan jees, itse opiskelen siellä. Luonto, meri ja kaikki tarvittavat palvelut on lähellä. Harmi vaan kun sittari ja prisma on vähän kaukana jos ei omista autoa.
Onko hyviä metsäpolkuja?
ap
Kotkalle plussaa luonnosta & merestä, eikä ihmisissäkään vikaa ollut. Itse asuin 4 vuotta , mutta sitten tuulet vei muualle.
Kuopiosta oon joskus haaveillut. Kyllä sielläkin lätäköitä & luontokohteita riittää. Hieno kaupunki 👍
Vierailija kirjoitti:
Kotka on ihan kiva paikka, kaunis, merellinen ja halpa asua. Ihmiset on vähän negatiivisia ja sisäänpäinlämpiäviä mutta kyllä sieltä mukaviakin löytyy.
Sielläkin? Toisaalta mahtaako Suomesta poikkeusta löytyäkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyviä metsäpolkuja?
ap
Toki, mutta eiköhän niitä ole kaikkialla Suomessa 😂
Älä ainakaan Kuopioon sotkeennu. Niin itteensä täynnä olevia umpikieroja mualimannapalaisia saa etsiä. Ne on niin sisäsiittoista porukkaa että lisääntyvätkin jo jakaantumalla. Vuosi riitti, kiitti.
Mökki Lappeenrannassa ja kiva kesäkaupunki. Ääni sille.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestän Kotkalaiset on ihan lupsakoita. Ei niin sisäänpäin lämpiäviä kuin jossain ihan pienessä kylässä, eikä toisaalta niin kiireisiä ja takakireitä kuin Helsingissä.
Lappeenranta on sopivankokoinen ja ihanat järvet ovat joka puolella.
Nyt, kun googletin niin kaikissahan noissa on lentoasema. Kuinka kauas ne äänet mahtavat kuulua entä mitä reittejä lentävät? Tulisin varmaan hulluksi, jos päivittäin hirveä jylinä tai öisinkin...
ap
Miksi en tajunnut laittaa kyselyä tähän?
ap
up