Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en jaksa elää!

Vierailija
08.01.2021 |

Joka päivä kaikki energia menee siihen että yrittää pitää itsensä kasassa ja hengissä sekä näytellä tervettä, muuhun ei sitten juuri paljoa virtaa enää riitä, jos käy lenkillä sekin väsyttää ja saa vaan ahdistuneeksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän halauksen täältä. Älä anna paskoille tunteille valtaa. Mieli oppii myös hyvään, alku vain on hankalaa. Kirkon auttava chat on ollut iso apu mulle. Siellä ei puhuta uskosta, jos et itse halua.

Vierailija
22/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa muut voivat tehdä jos et jaksa elää ja elämä on muillakin rankkaa niin että on sairasta rasittaa muita ongelmillasi. Selvitä ne itse ja mene terapiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän halauksen täältä. Älä anna paskoille tunteille valtaa. Mieli oppii myös hyvään, alku vain on hankalaa. Kirkon auttava chat on ollut iso apu mulle. Siellä ei puhuta uskosta, jos et itse halua.

Tämä on tätä lässyn lässyn paskan puhetta mikä tuskin auttaa tätä ongelmaista. 

Vierailija
24/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aika on hyvin rankkaa...

Ei ole. Tämä aika on lähes joka suhteessa parempaa ja helpompaa kuin mikään edellinen. Tuollaiset väitteet kumpuavat silkasta tietämättömyydestä. Kannattaa opiskella historiaa, niin maailmankuva avartuu ja samalla ehkä saa vähän perspektiiviä niihin omiin ongelmiin.

Vierailija
25/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt koronan aikana ei pääse mihinkään huveihin ja rahojaan tuhlaamaan niin miksi niin monet valittavat köyhyyttään ja itsetuhoisia ajatuksiaan? Minulle ei tämä korona vaikuta yhtään mitään sillä en ole sosiaalisia harrastuksia harrastanut ennenkään. Olen erakko luonne ja nautin kun ei tarvitse olla liikaa ihmisten kanssa tekemisissä. Rahaa säästyy kun ei ole sosiaalisia paineita ollenkaan mitä muut ihmiset asettavat että olisi hyväksyttävä. Minulle tämä korona on ihan onni. 

Vierailija
26/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt koronan aikana ei pääse mihinkään huveihin ja rahojaan tuhlaamaan niin miksi niin monet valittavat köyhyyttään ja itsetuhoisia ajatuksiaan? Minulle ei tämä korona vaikuta yhtään mitään sillä en ole sosiaalisia harrastuksia harrastanut ennenkään. Olen erakko luonne ja nautin kun ei tarvitse olla liikaa ihmisten kanssa tekemisissä. Rahaa säästyy kun ei ole sosiaalisia paineita ollenkaan mitä muut ihmiset asettavat että olisi hyväksyttävä. Minulle tämä korona on ihan onni. 

Sinä olet sinä, ap on eri ihminen. Miten yksinkertainen olet, kun et tätä ymmärrä?

Mitä leuhkimista sitä paitsi epäsosiaalisuudessa on? Noin muuten.

Ap ei sitä paitsi ole puhunut koronasta mitään. Emme siis tiedä, onko tuo tuore juttu vai jatkunut vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi