Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porttikielto lähikauppaan :( :( :(

Vierailija
08.01.2021 |

Kaupan kassalla olemisen hyviä puolia on laajat mahdollisuudet tutustua uusiin ihmisiin. Flirtti piristää molempia osapuolia. Kauppias kuitenkin näki asian toisin, olisiko ollut oma lehmä uunissa...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monet juoksukaljat.

Vierailija
2/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä työvuoron päätyttyä puretaan takahuoneessa vähän lasteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä työvuoron päätyttyä puretaan takahuoneessa vähän lasteja...

Todella ikävä ajatus, jos mukavanoloinen kassatyttö onkin sellainen...

Vierailija
4/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani kaupan kassalla töissä, ja voin kokemuksesta sanoa, että miellyttävää flirttiä oli todella vähän, häirintää sitäkin enemmän.

Vierailija
5/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani kaupan kassalla töissä, ja voin kokemuksesta sanoa, että miellyttävää flirttiä oli todella vähän, häirintää sitäkin enemmän.

No, toisen flirtti voi olla toisen häirintää. Minusta kannattaa olla avoin uusille asioille.

Vierailija
6/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kioskimyyjänä, ja yhtään epätervetullutta ehdotusta en saanut. Oli mukavia naisasiakkaita, jotka hymyilivät ja joskus vihjailivat.

Ei pidä kieltää ”flirttailua” kokonaan vain siksi, että joku vastustaa sitä.

Vierailija
7/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toisen flirtti voi olla toisen häirintää. Minusta kannattaa olla avoin uusille asioille.

Minusta kannattaa jättää työtään tekevät ihmiset rauhaan. Flirttailu on taitolaji ja tuollaisten viestien kirjoittelijat eivät sitä selvästikään osaa.

Vierailija
8/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva satu noin muuten, mutta porttikiellot on laittomia. 

Saahan sitä miesvihaansa näinkin lietsottua, vai mitä aloittajanainen? 

Vierailija
9/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kannattaa jättää työtään tekevät ihmiset rauhaan. Flirttailu on taitolaji ja tuollaisten viestien kirjoittelijat eivät sitä selvästikään osaa.

Varsinkin, jos on saanut porttikiellon kauppaan.

Vierailija
10/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vika pikemminkin tuossa sinun asenteessasi.

Vierailija
11/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö ilman maskia.

Vierailija
12/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kioskimyyjänä, ja yhtään epätervetullutta ehdotusta en saanut. Oli mukavia naisasiakkaita, jotka hymyilivät ja joskus vihjailivat.

Eli ilmeisesti olet itse mies. Miehet kokevat flirttailun monesti aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minä en ainakaan hymyile myyjälle flirttaillakseni, vaan ollakseni kohtelias. Todennäköisesti osa näistä "mukavista" asiakkaista ei suinkaan yrittänyt flirttailla.  

Mitä nätimpi nainen, sitä enemmän joutuu kokemaan flirttailua kaikenlaisilta miehiltä, usein erityisesti vanhemmilta äijiltä. On inhottavaa istua kassalla kun ei pääse lähtemään mihinkään, ja joku kaljalta löyhkäävä irstas äijä alkaa selittää sekavia.

ÄLKÄÄ FLIRTTAILKO KAUPASSA. Flirttailulle on omat paikansa ja ne eivät todellakaan ole ruokakaupan kassalla.

Vierailija
13/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kassahenkilö sai traumaperäisiä stressioireita ja pyysi esimiestä asettamaan porttikiellon. Älä kehittele mitään ihme fantasioita tilanteesta, sinut on nyt blokattu siitä kaupasta ja sillä sipuli.

Vierailija
14/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porttikiellot laittomia? :D Mistä sä ton repäsit?? Kauppiaalla on ihansamanlainen oikeus valita asiakkaansa niin kuin ravintoloillakin.

Vierailija
15/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpähän oikein usko porttikieltojen olevan laittomia.

Vierailija
16/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttikiellot laittomia? :D Mistä sä ton repäsit?? Kauppiaalla on ihansamanlainen oikeus valita asiakkaansa niin kuin ravintoloillakin.

Ei ole oikeutta syrjiä esimerkiksi sukupuolen, iän tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

Vierailija
17/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin, jos on saanut porttikiellon kauppaan.

Pölhöin tuntemani terveem kirjoissa ollut mies sai potkut autokoulusta....

Vierailija
18/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeutta syrjiä esimerkiksi sukupuolen, iän tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

Ei niin mutta ihminen voi omalla käytöksellään ansaita itselleen porttikiellon.

Vierailija
19/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti olet itse mies. Miehet kokevat flirttailun monesti aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minä en ainakaan hymyile myyjälle flirttaillakseni, vaan ollakseni kohtelias. Todennäköisesti osa näistä "mukavista" asiakkaista ei suinkaan yrittänyt flirttailla.  

Mitä nätimpi nainen, sitä enemmän joutuu kokemaan flirttailua kaikenlaisilta miehiltä, usein erityisesti vanhemmilta äijiltä. On inhottavaa istua kassalla kun ei pääse lähtemään mihinkään, ja joku kaljalta löyhkäävä irstas äijä alkaa selittää sekavia.

ÄLKÄÄ FLIRTTAILKO KAUPASSA. Flirttailulle on omat paikansa ja ne eivät todellakaan ole ruokakaupan kassalla.

Jos näin on niin miksei kaupan ovella ole flirttailukieltokylttiä? Heti siinä rullaluistelukiellon ja maskimainoksen vieressä?

Vierailija
20/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä porttikielon voi antaa asiattomasti käytätyvälle asiakkaalle.

Hänhän häiritsee sekä työntekijöiden työtä, että muiden asiakkaiden kaupassakäyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän