Porttikielto lähikauppaan :( :( :(
Kaupan kassalla olemisen hyviä puolia on laajat mahdollisuudet tutustua uusiin ihmisiin. Flirtti piristää molempia osapuolia. Kauppias kuitenkin näki asian toisin, olisiko ollut oma lehmä uunissa...
Kommentit (44)
Siellä työvuoron päätyttyä puretaan takahuoneessa vähän lasteja...
Vierailija kirjoitti:
Siellä työvuoron päätyttyä puretaan takahuoneessa vähän lasteja...
Todella ikävä ajatus, jos mukavanoloinen kassatyttö onkin sellainen...
Olin aikoinani kaupan kassalla töissä, ja voin kokemuksesta sanoa, että miellyttävää flirttiä oli todella vähän, häirintää sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinani kaupan kassalla töissä, ja voin kokemuksesta sanoa, että miellyttävää flirttiä oli todella vähän, häirintää sitäkin enemmän.
No, toisen flirtti voi olla toisen häirintää. Minusta kannattaa olla avoin uusille asioille.
Olen ollut kioskimyyjänä, ja yhtään epätervetullutta ehdotusta en saanut. Oli mukavia naisasiakkaita, jotka hymyilivät ja joskus vihjailivat.
Ei pidä kieltää ”flirttailua” kokonaan vain siksi, että joku vastustaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, toisen flirtti voi olla toisen häirintää. Minusta kannattaa olla avoin uusille asioille.
Minusta kannattaa jättää työtään tekevät ihmiset rauhaan. Flirttailu on taitolaji ja tuollaisten viestien kirjoittelijat eivät sitä selvästikään osaa.
Ihan kiva satu noin muuten, mutta porttikiellot on laittomia.
Saahan sitä miesvihaansa näinkin lietsottua, vai mitä aloittajanainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kannattaa jättää työtään tekevät ihmiset rauhaan. Flirttailu on taitolaji ja tuollaisten viestien kirjoittelijat eivät sitä selvästikään osaa.
Varsinkin, jos on saanut porttikiellon kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vika pikemminkin tuossa sinun asenteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kioskimyyjänä, ja yhtään epätervetullutta ehdotusta en saanut. Oli mukavia naisasiakkaita, jotka hymyilivät ja joskus vihjailivat.
Eli ilmeisesti olet itse mies. Miehet kokevat flirttailun monesti aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minä en ainakaan hymyile myyjälle flirttaillakseni, vaan ollakseni kohtelias. Todennäköisesti osa näistä "mukavista" asiakkaista ei suinkaan yrittänyt flirttailla.
Mitä nätimpi nainen, sitä enemmän joutuu kokemaan flirttailua kaikenlaisilta miehiltä, usein erityisesti vanhemmilta äijiltä. On inhottavaa istua kassalla kun ei pääse lähtemään mihinkään, ja joku kaljalta löyhkäävä irstas äijä alkaa selittää sekavia.
ÄLKÄÄ FLIRTTAILKO KAUPASSA. Flirttailulle on omat paikansa ja ne eivät todellakaan ole ruokakaupan kassalla.
Todennäköisesti kassahenkilö sai traumaperäisiä stressioireita ja pyysi esimiestä asettamaan porttikiellon. Älä kehittele mitään ihme fantasioita tilanteesta, sinut on nyt blokattu siitä kaupasta ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellot laittomia? :D Mistä sä ton repäsit?? Kauppiaalla on ihansamanlainen oikeus valita asiakkaansa niin kuin ravintoloillakin.
Vierailija kirjoitti:
No enpähän oikein usko porttikieltojen olevan laittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellot laittomia? :D Mistä sä ton repäsit?? Kauppiaalla on ihansamanlainen oikeus valita asiakkaansa niin kuin ravintoloillakin.
Ei ole oikeutta syrjiä esimerkiksi sukupuolen, iän tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin, jos on saanut porttikiellon kauppaan.
Pölhöin tuntemani terveem kirjoissa ollut mies sai potkut autokoulusta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeutta syrjiä esimerkiksi sukupuolen, iän tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Ei niin mutta ihminen voi omalla käytöksellään ansaita itselleen porttikiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti olet itse mies. Miehet kokevat flirttailun monesti aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minä en ainakaan hymyile myyjälle flirttaillakseni, vaan ollakseni kohtelias. Todennäköisesti osa näistä "mukavista" asiakkaista ei suinkaan yrittänyt flirttailla.
Mitä nätimpi nainen, sitä enemmän joutuu kokemaan flirttailua kaikenlaisilta miehiltä, usein erityisesti vanhemmilta äijiltä. On inhottavaa istua kassalla kun ei pääse lähtemään mihinkään, ja joku kaljalta löyhkäävä irstas äijä alkaa selittää sekavia.
ÄLKÄÄ FLIRTTAILKO KAUPASSA. Flirttailulle on omat paikansa ja ne eivät todellakaan ole ruokakaupan kassalla.
Jos näin on niin miksei kaupan ovella ole flirttailukieltokylttiä? Heti siinä rullaluistelukiellon ja maskimainoksen vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä porttikielon voi antaa asiattomasti käytätyvälle asiakkaalle.
Hänhän häiritsee sekä työntekijöiden työtä, että muiden asiakkaiden kaupassakäyntiä.
Liian monet juoksukaljat.