Mitä virkaa tällä palstalla on?
Kommentit (19)
Tänne voi kirjoittaa keskustelun alkuja poistettaviksi. Siinä kait se on ainoo pointti?
Palstan taso on nykyään niin p*skaa, että kohta voikin lopettaa kokonaan tämän selaamisen.
Tämä on mt-ongelmaisten läskien luusereiden säilömispaikka. Av auttaa pitämään epäsosiaalisen aineksen poissa kaduilta.
Mitä virkaa tällä palstalla EI olisi?
Täällä yhteiskunnan kerma kohtaa. Ajatukset ja eritteet vaihtavat kantajaansa.
Sekopäät saa purkaa tuntojaan, se on tämän tarkoitus. Ihan ok, koska nämä purkaisivat pahaa oloaa muuten jossain muualla.
Täällä yksinkertaiset ylipainoiset luuserit voi esittää kuninkaallista ja päteä muille.
Myös luottotiedottomat saa esittää täällä, vaikka kirjaston tietokoneelta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne voi kirjoittaa keskustelun alkuja poistettaviksi. Siinä kait se on ainoo pointti?
Mä olen tehnyt tänne kuukauden aikana yli 20 avausta ja yhtäkään ei ole poistettu.
Jotkut tekee päivässä saman verran ja kaikki poistetaan. Missäköhän vika?
Ei nyt ihan. Eilen luin kommentteja shampookahelille :D
Anonyyminä voi suoltaa kaikenmoista soopaa. Mielestäni terapeuttista ja terveydelle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt tänne kuukauden aikana yli 20 avausta ja yhtäkään ei ole poistettu.
Olet tehnyt keskusteluita bb-julkimoista ja muista vastaavista? Politiikasta täällä ei voi keskustela ilman että ketju katoaa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajuttuja ei poisteta. ;D
Tämä on kiusaamispaikka.
Heti kun joku tekee fiksun aloituksen,
niin mode poistaa sen heti.
Kaikki julkkisjuorut saavat jäädä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Anonyyminä voi suoltaa kaikenmoista soopaa. Mielestäni terapeuttista ja terveydelle hyväksi.
Ei todellakaan ole terveydelle hyväksi.... syitä niin paljon että ei tiedä mistä aloittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kuukaudessa yli 30 avausta ja jokainen on poistettu.
Eniten harmittaa kun kaikki hauskat heitotkin poistetaan, ilmeisesti joku puolestaloukkaantuja herkästi ilmoittelee viestejä asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaa kun kaikki hauskat heitotkin poistetaan, ilmeisesti joku puolestaloukkaantuja herkästi ilmoittelee viestejä asiattomiksi.
Hänen pitäisi mennä puhua jollekin. Ei ole normaalia ryvetä jatkuvassa mielenpahoituksessa.
Menee kastiin sirkushuveja kansalle?