Tekisi mieli karsia koko oma suku pois facebook kavereista
Sisko, siskon tyttö, adoptioon antama aikuinen lapsi yms jotka ovat estäneet mut facebookissa. Siskon poika heitti mut facebook kavereiden joukosta jo kauan sitten pois. T. Ammattivalittaja
Kommentit (24)
Itsellä on isäni ja veljeni blokissa facebookissa. Myös isäni nykyiseen suhteeseen liittyvät ovat näkymättömissä.
Mikset tekisi sen, jos ovat jo estäneet sinut? Senkun poistat vain.
He eivät halua, että kerrot täällä heidän asioitaan. Ja hyvä niin, että ovat estäneet.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Sussa vaan on vikaa.
Mitä vikaa mussa on? Mun facebookissa on kuvia vain ruuista/leipomuksista, maisemista ja kukista. Mitä vikaa niissä on? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on isäni ja veljeni blokissa facebookissa. Myös isäni nykyiseen suhteeseen liittyvät ovat näkymättömissä.
Miksi?
On on, mulla ei vaan jäisi ketään. Toisaalta mitä väliä, nytkin puuttuvat siihen mitä sinne kirjoitan, ja käsketään poistaa tms.
Vierailija kirjoitti:
On on, mulla ei vaan jäisi ketään. Toisaalta mitä väliä, nytkin puuttuvat siihen mitä sinne kirjoitan, ja käsketään poistaa tms.
Mä en edes kirjoittele sinne mitään, koska mies kuitenkin käskee poistamaan. ap
Et näe niitä, jos ovat estäneet, joten et voi poistaa kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Hyvin rasittavia ihmisiä. Toisekseen liian kauan tuntemattomasta ei enää saada tunnettava. Kolmanneksi - jos ei vaan kiinnosta heidän olemassa olo.
Eihän ne voi olla enää sun kaverilistalla jos ovat estäneet?
No minä kanssa mietin, että eihän sulla ole mitään karsimista, jos ne on estäneet sinut. Niitä ei näy sulle enää.
Vierailija kirjoitti:
No minä kanssa mietin, että eihän sulla ole mitään karsimista, jos ne on estäneet sinut. Niitä ei näy sulle enää.
Vai sekö juuri kirpookin, kun ehtivät ensin?
No en haluaisi minäkään olla Ammattivalittajan kanssa yhteyksissä. Kertoo joka helvetin pierun tälle palstalle.
Mulla ei ole facebookissa yhtään kaveria. Hyvä näin. Ryhmät on kivoja, kun niistä saa ohjeita yms. Ikävistä ryhmistä pääsee yhdellä napilla pois.
Onko ammattivalittaja maatalon emäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereina voi säilyä vaikka sinun postauksesi eivät näy minulle enkä mä seuraa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereina voi säilyä vaikka sinun postauksesi eivät näy minulle enkä mä seuraa sinua.
Seuraamisen lopettaminen säilyttää kaveruuden, estäminen ei. Jos minä estän sinut, sinä et edes löydä minua facebookista enää.
Eikö kenelläkään muulla ole tällaista? ap