Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neutraalein media? IS ja IL ovat vahvasti politisoituneet.

Vierailija
08.01.2021 |

Mikähän olisi hyvä lehti luettavaksi? Ei tuollaista roskaa kukaan jaksa määräänsä enempää lukea.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pidän ihan HS:stä ja Ylestä. Molemmissa on perusuutisointi nopeaa ja melko laadukasta ja pitkät taustajutut oikeinkin hyviä.

Kieltämättä iltapäivälehdet ovat luisuneet melko populistiselle linjalle. On niissäkin hyviä yksittäisiä juttuja, mutta selvä oikeistolainen ja persulainen tendenssi leimaa poliitiikan uutisointia. Mikäs siinä tietenkin, saa sitäkin kantaa olla jotkut mediat, mutta minä en jaksa sitä yksisilmäisyyttä. Ja olisi tietysti ihan rehtiä sanoa se ääneen.

Vierailija
2/2 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä pidän ihan HS:stä ja Ylestä. Molemmissa on perusuutisointi nopeaa ja melko laadukasta ja pitkät taustajutut oikeinkin hyviä.

Kieltämättä iltapäivälehdet ovat luisuneet melko populistiselle linjalle. On niissäkin hyviä yksittäisiä juttuja, mutta selvä oikeistolainen ja persulainen tendenssi leimaa poliitiikan uutisointia. Mikäs siinä tietenkin, saa sitäkin kantaa olla jotkut mediat, mutta minä en jaksa sitä yksisilmäisyyttä. Ja olisi tietysti ihan rehtiä sanoa se ääneen.

Höpölöpö... samanlaista ostettua mediaa! Mukamas puolueetonta ja antavar itsestään sellaisen kuvan... ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän