Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miesystävä treffipalstalla

Vierailija
08.01.2021 |

Olen ollut jonkin aikaa sinkkuna ja haluaisin löytää seuraa. Siispä lähdin katsomaan nettideittejä. Se sivusto tarjoaa "ihanne kumppaneita" ja eikös siellä ensimmäisenä tullutkin vastaan entinen miesystävä.

Ahdistavaa ja masentavaa! Tunnen hänet hyvin ja yhteisten tuttujen kautta olen kuullut, että hän ei ole muuttunut eromme jälkeen.
Mies esiintyy palstalla niin hyvänä, reippaana, raittiina ja rehellisenä. Totuus on tietysti aivan päinvastainen. Kuitenkin ilmoitus vaikuttaa hyvältä ja hän kuulostaa sen perusteella tosiaan ihannekumppanilta ja paremmalta kuin useimmat.

Meninhän aikoinaan lankaan itsekin. Mutta nyt menee usko!! Siinäkö on minun ihannekumppanini ja ex-rakkauteni! Valehtelemassa kaikesta taas. Tällaisiinko muutenkin törmään miehiä tavatessa? En jaksa millään.

Ja muutkin: kannattaa muistaa, että kaikki palstoilla ei ole todellakaan sitä, mitä sanovat. Esimerkiksi omien sanojensa mukaan kiltti ja hyvät elämäntavat omaava on oikeasti väkivaltainen perverssi ja juo melkein päivittäin runsaasti alkoholia.

Onko parasta olla vain yksin...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, millainen ihminen ajattelee, ettei pidä ottaa selvää siitä, mitä joku ihminen tarkoittaa sanomisillaan. Ajattelen itse, että jos joku kuvailee itseään mukavaksi, luotettavaksi, liikunnalliseksi niin useimmat ihmiset vilpittömästi ajattelevat itsestään näin ja vasta ihmiseen tutustuessa sitten näkee, kuinka luotettava tai liikunnallinen on oikeasti. Tai toki nyt vaikka liikunnallisuudesta voi itsekin kysyä, mitä se pitää sisällään.

Vierailija
2/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä, mikä noissa valehtelijoissa itseen vetoaa, jos niiden seurasta löytää itsensä kerta toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tietenkin oikeassa. Ajan mittaan tuollaiset asiat selviävät,mutta se vie tosiaan aikaa. Ihmisiin tutustuminen tuntuu raskaalta, kun saa pettyä rajusti joskus pitkänkin ajan jälkeen. Tiedetäänhän tapauksia, missä väkivaltaisuus paljastuu yhteisen lapsen syntymän jälkeen tai kun on menty naimisiin. Tai että mies elää kaksoiselämää, on peliriippuvainen, pedofiili...

Tällaiset pakkaukset siis saalistavat aktiivisesti netissä. En minä halua heidän verkkoihinsa enkä toivoisi sitä kenellekään!

Vierailija
4/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 = ap

Vierailija
5/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen käyttäytyy eri tavalla eri ihmisten kanssa. Tämä on ihan perusbiologiaa. Se, ettei exäsi ole käyttäytynyt sinun kanssasi hyvin, ei tarkoita, ettei hän käyttäytyisi hyvin jonkun muun kanssa.

Vierailija
6/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ne ongelmat helposti muutu. Toisaalta, ihmiset on erilaisia riippuen siitä kuka on vastassa. Mun mielestä mun ex oli lähellä jotain sosiopaattia, mut nykyisen vaimonsa kanssa heillä taitaa olla suht sujuva arki. Ja muusta en tiedä, uuden vaimon odotukset puolisolta voi olla ihan eri kuin mun. Se, millaiset puolet exästä tuli esiin, riippui myös minusta. Ja juu, treffi-ilmoitus ei kerro ihmisestä yhtään mitään, ei hyvässä eikä pahassa. Totuus selviää aina vasta tutustumisen kuluessa. Molemmista.

Vierailija
7/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen käyttäytyy eri tavalla eri ihmisten kanssa. Tämä on ihan perusbiologiaa. Se, ettei exäsi ole käyttäytynyt sinun kanssasi hyvin, ei tarkoita, ettei hän käyttäytyisi hyvin jonkun muun kanssa.

Näin on. Minäkin lopetin juomisen heti eron jälkeen. 

Vierailija
8/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on sinun ex-miesystävä, joten sen sanomisille ja tekemisille ei tarvii antaa tilaa yhtään omassa elämässään. Ohita asia niin ei ahdista. Itse olet omasta ahdistumisissa vastuussa, siihen mitä hän sanoo tai tekee, et voi vaikuttaa. 

Vierailija
9/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim teinitasolle jäänyt kumppani vetää toisenkin osapuolen helposti sinne teinitasolle. Ja jotain kertoo tietysti itsestä, MIKSI teinitasolle jäänyt ihminen kiinnostaa. Samoin aikuisen rinnalla itsestäkin tulee helpommin kypsiä puolia esiin. Ap sun kannattais miettiä vähän sitä OMAA osuuttas parinvalinnassa. Ei mies ole mikään hyödyke jonka hankit. Sinä itse vaikutat asiaan isosti. Ja jos tunnet vetoa (tiedostamatontakin) moniongelmaisiin ihmisiin, se kertoo sinusta

Vierailija
10/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Sitten ymmärtää, että ne muutkin miehet suurella todennäköisyydellä myös valehtelevat ilmoituksensa.  Menee maku kaikkiin samantien.

Vierailija
11/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen käyttäytyy eri tavalla eri ihmisten kanssa. Tämä on ihan perusbiologiaa. Se, ettei exäsi ole käyttäytynyt sinun kanssasi hyvin, ei tarkoita, ettei hän käyttäytyisi hyvin jonkun muun kanssa.[/quote

Valitettavasti jos ihminen on mielenterveys-ja alko-ongelmainen, niin ne ominaisuudet eivät katoa missään uudessakaan parisuhteessa, ellei itse ole niitä kyseisiä ongelmia hoidattanut kuntoon. -eri-

Vierailija
12/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttuu eron jälkeen. Alkaa pohtia omia ongelmakohtiaan parisuhteen toisena osapuolena. Ero kasvattaa ihmistä ja yleensä kyllä parempaan suuntaan. Minä esim. olin aiemmassa parisuhteessani riitelijänä sellainen huutaja. Nykyisen puolisoni kanssa en ole kertaakaan korottanut ääntäni. Olen oppinut miten keskustellaan, eikä riidellä. Jos joku toistaa vanhaa kaavaansa seuraavassa suhteessaan eli ei käsittele omaa käyttäytymistään, niin silloin on oikeasti jotakin vikaa pääkopassa.

Vierailija
13/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvassa nämä tapaukset. Jos ihminen on persoonaltaan mätä niin se nousee kyllä esiin ajan kuluessa kaikkien ihmisten kanssa.

Vierailija
14/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esto ettei näe sun profiilia ja mene eteenpäin.

Vierailija
15/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalveluista ei juuri helmiä löydy. Kokeilin joskus muutaman kuukauden ja tarjonta tuntui olevan juuri "hyviä suomalaisia miehiä" eli käytännössä miehiä joilla ilmeni mielenterveysongelmia, päihdeongelmia, rasismia, olemattomia käytöstapoja, patologista valehtelua ja salassa pidettyjä vaimoja tai perheitä. Ei kiitos enää koskaan.

Vierailija
16/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Sitten ymmärtää, että ne muutkin miehet suurella todennäköisyydellä myös valehtelevat ilmoituksensa.  Menee maku kaikkiin samantien.

Vain miehet ja kaikki miehet?

Millä logiikalla tähän johtopäätökseen päädyttiin?

Vierailija
17/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni kuitenkin on löytänyt deittipalstoilta hyvän puolison. Minäkin. Tietysti siihen pitää nähdä vaivaa eli seuloa monia miehiä. Mutta jos tarkoituksena on löytää se yksi hyvä mies, niin kyllä siihen sitten panostaa aikaa ja vaivaa.

Vierailija
18/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pysyisi reippaana, raittiina ja rehellisenä, jos nainen nalkuttaisi koko ajan. Eron jälkeen tuokin mies on voinut palautua ennalleen hyväksi ihmiseksi

Vierailija
19/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet ja kaikki miehet?

Millä logiikalla tähän johtopäätökseen päädyttiin?

Narsistin logiikalla. Narsistin omat ongelmat ovat aina suurimpia ja muilla ei voi olla samoja ongelmia kuin narsistilla

Vierailija
20/57 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kaikki miehet on valehtelijasikoja ja kaikki naiset viattomia uhreja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi