Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologin kommentit vuodelle

Aleksandran tyttö
07.01.2021 |

Älä lue jos ahdistaa. Trump-manööveri oli vasta alkusoittoa, sehän johtui Marsista ja Plutosta. Vastaavia on tulossa tammikuussa ihan syötöllä kun Mars kolistelee eteenpäin. Mars on agression, suuttumuksen, voiman ja sodan vertaus.

Marsin aiheuttamiin levottomuuksiin voi varautua seuraavina päivinä:
6.1.2021
13.1.2021
20.1.2021
5.6.2021
1.7.2021
4.7.2021
22.10.2021
10.11.2021
17.11.2021

Eli tammikuun jälkeen rauhoittuu kummasti, kunnes kesällä, USAn kansallispäivähän on 4. heinäkuuta, pyörii ruletti taas. Sitten loka-marraskuussa taas kolmannen kerran.

Pistäppäs päivät muistiin, katsotaan miten käy. Uskon että joulu 2021 on alkaneena vuonna taas aivan erilaisessa maailmassa kuin viime joulu tai sitä edellinen. Ei välttämättä pahassa mielessä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran erehdyin ostamaan eräältä atrologilta tulkinnan, koska ajattelin naiivisti, että se voisi helpottaa oloani. Olin väärässä, se vain pahensi sitä. Astrologi kertoi monia asioita, mutta yksi niistä jäi erityisesti mieleen. Hän sanoi, että minun elämäntehtäväni liittyy vahvasti työhön. Hänen mukaansa se sosiaalinen status ja kunnioitus, jonka työelämästä saan, on se minun juttu ja elämäni pointti. Totesin, että epäonnistun tuossa elämäntehtävässäni väistämättä. Minulla ei nimittäin ole mitään uraa, enkä todellakaan ole saanut minkäänlaista kunnioitusta tai mitään hyvää oloa työelämästä. Päinvastoin uuvuin siellä niin totaalisesti, että en vapaa-ajallani jaksanut tehdä mitään tai nähdä ketään. Kävin vain töissä ja kaupassa. Loppuajan itkin kotona.

No, tämä meni taas jaaritteluksi. Pointti on kuitenkin se, että kannattaa tosissaan harkita, kannattaako noita ennusteluita edes läpällä kokeilla. Ne voivat vain pahentaa oloa.

Ei tuo mitään. Minun syntymäkarttani mukaan yhden planeetan mukaan minulla on lahjoja kirjoittamiseen ja toisen mukaan tulen matkustamaan paljon. Mutta kolmas planeettakuvio jo aiheuttaakin paljon vastoinkäymisiä kirjalliseen työhön ja erityisesti sen julkaisuun, ja neljäs kuvio varoittaa vaarallisista matkoista.

Ovatko nuo sitten plus miinus nolla.

Vierailija
22/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonamieli kirjoitti:

Mars on osatekijä. Tänä vuonna isoin juttu on Saturnuksen ja Uranuksen neliö, joka toistuu muutaman kerran. Jupiterin kanssa neliöi yhden kerran.

Viime vuonna tammikuussa oli Saturnuksen ja Pluton yhtymä, joka on historiassa ollut suurten murrosten liikkeellepaneva voima (mm. 2. maailmansota), ja siinä murroksessa olemme useita vuosia (-> 2024).

Joulukuun Saturnus&Jupiter-yhtymä vie asioita vääjäämättömään ja parempaan maailmaan.

Rauhaa ja hyvää elämää kaikille.

Eikös se satu jouluaatolle? siis 24.12.2021

Oli jo joulukuussa 2020.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
24/24 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet astrologit ovat ennustaneet huonoa vuotta maailmalle..jopa sotaa. Itse olen niin peloissani etten uskalla matkustaa vaikka aiemmin oli ajatus vapaaehtoistyöstä..nämä koronatoimet on viety niin pitkälle että saa nähä mitä tänä vuonna tapahtuu.

En ole kuullut tällaisesta. Taidat vaan haluta lietsoa paniikkia ja keksiä päästäsi koko jutun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme