Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologin kommentit vuodelle

Aleksandran tyttö
07.01.2021 |

Älä lue jos ahdistaa. Trump-manööveri oli vasta alkusoittoa, sehän johtui Marsista ja Plutosta. Vastaavia on tulossa tammikuussa ihan syötöllä kun Mars kolistelee eteenpäin. Mars on agression, suuttumuksen, voiman ja sodan vertaus.

Marsin aiheuttamiin levottomuuksiin voi varautua seuraavina päivinä:
6.1.2021
13.1.2021
20.1.2021
5.6.2021
1.7.2021
4.7.2021
22.10.2021
10.11.2021
17.11.2021

Eli tammikuun jälkeen rauhoittuu kummasti, kunnes kesällä, USAn kansallispäivähän on 4. heinäkuuta, pyörii ruletti taas. Sitten loka-marraskuussa taas kolmannen kerran.

Pistäppäs päivät muistiin, katsotaan miten käy. Uskon että joulu 2021 on alkaneena vuonna taas aivan erilaisessa maailmassa kuin viime joulu tai sitä edellinen. Ei välttämättä pahassa mielessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia on höpötystä.

Vierailija
2/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu jo nukkumaan sieltä olkkarista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta vai?

Vierailija
4/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kyl. Jotkut pitävät paikkaansa, jotkut eivät. Viihteenä pidän, vaikka joitain kohtia sattuu kolahtamaan.

Oot joku harrastelija, todellinen astrologi ei saa ennustaa pahaa, eikä astrologia sitäpaitsi ole ennustamista. Tähtitaivaalla planeetat liikkuvat, se on tieteellistä, mutta tulkinnat ovat osin humpuukia.

Vierailija
5/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa tuli lukemaan kanssa tämän ja hän tuumasi että "tammikuun jälkeen remppaan mökin Talviasuttavaan kuntoon, hankin aseita ja linnoittaudumme loppuvuodeksi sinne. Tämä asunto laitetaan myyntiin maaliskuussa."

Vierailija
6/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 7 000 000 000 ihmistä. Väkisinkin jonkun unikin toteutuu tarkalleen, samaten ennustuksista ei ole kummonenkaan taito, koska puolet osuu oikeaan.

Eikä siihen mitää ennustajeukkoja edes tarvita, on tuo USA:n tulenarka tilanne ollut tiedossa jo BLT:n levottomuuksista lähtien. (juu tiedän tuon voileivän). Kun siellä on puolet demokraatteja ja puolet republikaaneja, niin ei kannattaisi nyt lähteä entisestään hajoittamaan kansaa toimimalla itse niinkuin heidän mielestään Rumppi on tehnyt.

Aika tulenarka tilanne on monessa maassa lähempänäkin esim. Ranskassa.

Vierailija
7/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologin ja Trumpin ero on siinä, että Trump on sentään joskus saattanut vahingossa kertoa edes jonkun tosiasian.

Vierailija
8/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars on osatekijä. Tänä vuonna isoin juttu on Saturnuksen ja Uranuksen neliö, joka toistuu muutaman kerran. Jupiterin kanssa neliöi yhden kerran.

Viime vuonna tammikuussa oli Saturnuksen ja Pluton yhtymä, joka on historiassa ollut suurten murrosten liikkeellepaneva voima (mm. 2. maailmansota), ja siinä murroksessa olemme useita vuosia (-> 2024).

Joulukuun Saturnus&Jupiter-yhtymä vie asioita vääjäämättömään ja parempaan maailmaan.

Rauhaa ja hyvää elämää kaikille.

Vierailija
9/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä, että Jupiter pääsee tänä vuonna kolmioon Aurinkoni kanssa. Toivottavasti lupaa hieman keveämpiä aikoja ja onnenkantamoisia.

Vierailija
10/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin ostamaan eräältä atrologilta tulkinnan, koska ajattelin naiivisti, että se voisi helpottaa oloani. Olin väärässä, se vain pahensi sitä. Astrologi kertoi monia asioita, mutta yksi niistä jäi erityisesti mieleen. Hän sanoi, että minun elämäntehtäväni liittyy vahvasti työhön. Hänen mukaansa se sosiaalinen status ja kunnioitus, jonka työelämästä saan, on se minun juttu ja elämäni pointti. Totesin, että epäonnistun tuossa elämäntehtävässäni väistämättä. Minulla ei nimittäin ole mitään uraa, enkä todellakaan ole saanut minkäänlaista kunnioitusta tai mitään hyvää oloa työelämästä. Päinvastoin uuvuin siellä niin totaalisesti, että en vapaa-ajallani jaksanut tehdä mitään tai nähdä ketään. Kävin vain töissä ja kaupassa. Loppuajan itkin kotona.

No, tämä meni taas jaaritteluksi. Pointti on kuitenkin se, että kannattaa tosissaan harkita, kannattaako noita ennusteluita edes läpällä kokeilla. Ne voivat vain pahentaa oloa.

Vierailija
11/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää totta vai?

Katso joskus Astral-TV:tä, aika moni uskoo tähän huuhaa-sontaan. Suurin osa taitaa olla keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
12/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisen horoskoopin mukaan kuluva kiinalainen vuosi on tulihevoselle paha, joten pitää vaan tsillailla. Koronakin varmaan helpottuu, kun tämä epäonnen vuisi vaihtuu suotuisammaksi. Tulihevonenhan on kirous kiinalaisille.

Vierailija
13/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran erehdyin ostamaan eräältä atrologilta tulkinnan, koska ajattelin naiivisti, että se voisi helpottaa oloani. Olin väärässä, se vain pahensi sitä. Astrologi kertoi monia asioita, mutta yksi niistä jäi erityisesti mieleen. Hän sanoi, että minun elämäntehtäväni liittyy vahvasti työhön. Hänen mukaansa se sosiaalinen status ja kunnioitus, jonka työelämästä saan, on se minun juttu ja elämäni pointti. Totesin, että epäonnistun tuossa elämäntehtävässäni väistämättä. Minulla ei nimittäin ole mitään uraa, enkä todellakaan ole saanut minkäänlaista kunnioitusta tai mitään hyvää oloa työelämästä. Päinvastoin uuvuin siellä niin totaalisesti, että en vapaa-ajallani jaksanut tehdä mitään tai nähdä ketään. Kävin vain töissä ja kaupassa. Loppuajan itkin kotona.

No, tämä meni taas jaaritteluksi. Pointti on kuitenkin se, että kannattaa tosissaan harkita, kannattaako noita ennusteluita edes läpällä kokeilla. Ne voivat vain pahentaa oloa.

Tämä kertoo vain, että tyyppi oli aivan tajuttoman ammattitaidoton. Olen pahoillani, että kohdallesi sattui tuollainen tapaus.

Vierailija
14/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä yleismaailmallisten planeettojen liikkeet pitävät suurin piirtein paikkaansa ja kertovat jotain tapahtuvaksi suuressa mittakaavassa. Yksittäisen ihmisen tulevaisuuden povaaminen/ennustaminen/arvaaminen on suuremmalta osin sattumaa. Tuo Mars-planeetan seikkailu on ollut tiedossa, katsoin reilu vuoden vanhaa juutuupi-videota, jossa ennustettiin vuodelle 2020 jotain todella isoa tapahtuvan ja olihan se myllerrysten vuosi. Tästä vuodesta sanoivat että ei ole samanlainen kuin edellinen vuosi. Sitten on nämä huuhentaalit, jotka ennustavat joka vuosi jotain kulta-aikaa, Kristuksen tulemista, Maailman loppua jne jne. Ilman astrolgiaakin lienee suurimmalle osalle selvää, että maailmassa on viime vuosina tapahtunut suuria asioita paljon ja yhä kiihtyvällä vauhdilla. Joku stoppi tulee väistämättä jossain vaiheessa, oliko korona se stoppi vai ei... ilmeisesti ei.

Vierailija
15/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonamieli kirjoitti:

Mars on osatekijä. Tänä vuonna isoin juttu on Saturnuksen ja Uranuksen neliö, joka toistuu muutaman kerran. Jupiterin kanssa neliöi yhden kerran.

Viime vuonna tammikuussa oli Saturnuksen ja Pluton yhtymä, joka on historiassa ollut suurten murrosten liikkeellepaneva voima (mm. 2. maailmansota), ja siinä murroksessa olemme useita vuosia (-> 2024).

Joulukuun Saturnus&Jupiter-yhtymä vie asioita vääjäämättömään ja parempaan maailmaan.

Rauhaa ja hyvää elämää kaikille.

Eikös se satu jouluaatolle? siis 24.12.2021

Vierailija
16/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Es ist nicht sehr klug, Vorhersagen zu machen, die auf Astrologie basieren. Die Menschen haben den Himmelskörpern im Laufe der Zeit unterschiedliche Bedeutungen gegeben, und es gibt keine Gewissheit darüber, was die Bedeutung ist. Der Planet Mars ist mächtig und sogar zeitweise, aber es gibt auch Dutzende anderer Erklärungen dafür.

Vierailija
17/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha ketju, elämä tuo eteen mitä tuo, ei sitä mikään tähti määrää.

Vierailija
18/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän astro.fi - sivujen horoskooppeja omien tulkintojeni pohjana. Ei ne kerro että anoppi hymyilee sinulle. Se saattaa kuitenkin kertoa, että jotain yllättävää ja mieltä ilahduttavaa tapahtuu. Asioita pitää miettiä isommassa mittakaavassa. Nuo ikiplaneetat Mars, Pluto, Uranus, Saturnus jne vaikuttavat koko maailmaan, riippuen tietysti niiden vastaparista, mutta kyllä aika kurjalta näyttää tämä vuosi viime vuoden tapaan tähtikarttojen osalta. Suurempi helpotus, tosin kaaoksen myötä, on tulossa 2024, kuten joku jo kertoikin.

Vierailija
19/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet astrologit ovat ennustaneet huonoa vuotta maailmalle..jopa sotaa. Itse olen niin peloissani etten uskalla matkustaa vaikka aiemmin oli ajatus vapaaehtoistyöstä..nämä koronatoimet on viety niin pitkälle että saa nähä mitä tänä vuonna tapahtuu.

Vierailija
20/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä pelkää elämää. Kotiin linnoittautuminen on huonoin vaihtoehto jos kerran veri vetää maailmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä