Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapin uhkavaatimus: Anna meidän urkkia kaikki tiedot kännykästäsi tai suljemme numerosi 8. helmikuuta!!

Vierailija
07.01.2021 |

Tuollaisen pitäisi olla laitonta prkl!!!!

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen koulu vaati, muuten en käyttäisi. v mitä p.

Koulu ei voi vaatia käyttämään. Vai onko ostanut sinulle älypuhelimen ja maksaa liittymän?

Kyllä se vaan voi. Jos ei halua olla se ainoa, joka ei käytä älypuhelintaan tuohon koko koulussa. Sitten ne saatanat soittaa joka ilta, ja sitä inhoan vielä enemmän.

Paskapuhetta. Jos ei halua käyttää WhatsAppia eikä Wilmaa niin vanhemmilla on oikeus valita ns. ”reissuvihko” menetelmä.

Suomessa on, juu.

Vierailija
62/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät mihinkään rikollisiin tarkoituksiin käytä niin ihan sama minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoonhan tuo nyt menee. Tämä on loistava tekosyy poistua sieltä. Ollut jo jonkin aikaa mielessä poistaa se, kun tuntuu ihmisistä tulleen ihan mahdottomia turhan viestittelijöitä.

Vierailija
64/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota käyttämään whatsappia.

Joo, kukaan ei pakota paitsi jos haluu olla kavereitten haippirinki-ryhmätsäteissä, lasten harrasteluryhmien uutiset tulee sinne, jne jne. Kiva sitä on olla syrjäytynyt kun ei sitten enää tiedä missä mennään.

Eipä ole lapsia, joten eipä ole minulla tarvetta millekään lasten harrasteluryhmien uutisillekaan.

Vierailija
65/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kukaan ei pakota paitsi jos haluu olla kavereitten haippirinki-ryhmätsäteissä, lasten harrasteluryhmien uutiset tulee sinne, jne jne. Kiva sitä on olla syrjäytynyt kun ei sitten enää tiedä missä mennään.

Tuota kutsutaan myös itsenäisyydeksi ja muista riippumattomuudeksi. Ei pahalla, mutta ei tuo normaalia ole olla noin riippuvainen sovelluksesta.

Vierailija
66/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 vastausta ja kukaan ei muka enää käytä Whatsappia?

Vierailija
67/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan myös itsenäisyydeksi ja muista riippumattomuudeksi. Ei pahalla, mutta ei tuo normaalia ole olla noin riippuvainen sovelluksesta.

Tässä ei ole ainoastaan oma maine kyseessä, vaan lasten/lapsen myös. Huomauttaisin vain.

Vierailija
68/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kuvas voidaan julkaista vaikka Facebookin mainoksessa. Etkä voi edes vaatia rahaa siitä. Sulta ei tarvitse edes kysyä lupaa.

Vierailija
69/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Instagramilla ole ihan sama tilanne nyt tulossa? Taisi olla oikeus käyttää myös puhelimen kameroita.

70/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa. Olen ollut monessa ihanassa ryhmässä, mutta nyt se taitaa olla loppu.

Miten tuo Signal, haluaisin kuulla kokemuksia siitä! Onko sitä yhtä helppo käyttää, toimiiko periaatteessa ihan samalla tavalla?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
71/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös watsuppi vaan mahdollista tietojen siirron Facebookkiin.

Eli öäyttää vain toista, esim WUta ja lopertaa Facen käytön NYT.

Vierailija
72/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän katsovat minun ison kyrvän kuvia ja jos haluttaa, niin on sitten puhelinnumero niillä valmiiksi...

Vierailija
73/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos poistaa Facebookista tilinsä?

Vierailija
74/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko facebookiin ja instagramiin tulossa jotain tietojen urkintapyytöjä ym mitä nää nyt on , tällaisia myöskin?

Vierailija
75/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein puuhaatte WhatsAppissa ja Facebookissa? Myytte huumeita vai lähettelette alanstonkuvianne? 

Vierailija
76/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kuvas voidaan julkaista vaikka Facebookin mainoksessa. Etkä voi edes vaatia rahaa siitä. Sulta ei tarvitse edes kysyä lupaa.

No sillä ei ainakaan markkinointi paranisi 😅

Vierailija
77/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei whatsup yhteisönormit kiinnosta, niin perustakaa oma whatsup.

Yhteisönormit??? Ei se ole mikään yhteisö, vaan kaupallinen liikeyritys.

Vierailija
78/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein puuhaatte WhatsAppissa ja Facebookissa? Myytte huumeita vai lähettelette alanstonkuvianne? 

Ei mitään salattavaa itse sovelluksissa. Lähinnä mitä tekee puhelimella, kuten tämän palstan selailun paljastuminen olisi äärettömän noloa. Myös jos kamerat kuvaavat salaa naamaasi tai ihmisiä keiden kanssa olet, missä olet, mitä teet.

Puhelinta en ainakaan enää ikinä ota vessanpöntölle mukaan.

79/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin Signaliin. Aivan kivan tuntuinen sovellus, toimii ihan samalla tavalla kuin whatsupp. Jatkossa sitten siellä!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
80/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whattsapilla on eniten mun sovelluksista tietoturvauhkia-ja oikeuksia F-securen mukaan.