Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapin uhkavaatimus: Anna meidän urkkia kaikki tiedot kännykästäsi tai suljemme numerosi 8. helmikuuta!!

Vierailija
07.01.2021 |

Tuollaisen pitäisi olla laitonta prkl!!!!

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaatte, jos tuote on ilmainen niin mistä se raha firmalle tulee?

Vastaus: käyttäjädatan myynnistä.

Vierailija
22/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tossahan olisi hyvä tilaisuus testata, mitä ne kerää oikein ja mitä sitten? Luuri täyteen pomminteko-ohjeita ja uskonnollista paasausta ja sitten vain supon poikia kylään odottelemaan.

Älä tee sitä. Kerran koulussa kaverilta oli jäänyt sähköposti auki ja toinen kaveri lähetti sitten siitä usan pressalle vähän sähköpostia siitä miten kaikki paska maailmassa oli hänen vikansa. Sitten seuraavana päivänä poliisit haki sen eikä sitä kaveria olla enään nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tieto mikä on älypuhelimessa on kuin avoin kirja googlelle, applelle, whatsapille, facelle jne.... jos pelkää urkintaa, niin ainoa keino on siirtyä käyttämään prepaid liittymää ja android/ios-vapaata perusluuria.

Vierailija
24/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kansalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän urkkivat. Minulla ei ole mitään salattavaa.

Ok. Laitapa tänne kaikki sinun lääkärien raportit omakannasta.

Miten meni niinku noin omasta mielestä?

Puhelimessako sinulla on omakanta? Ei silti, voin minä täällä sairauteni ja lääkkeeni kertoa. Ketään tuskin kiinnostaa unettomuuteni tai selkäsärkyni.

Laita nyt tänne kokonainen versio, missä näkyy ihan kaikki. Juurihan julistit kuinka sinulla ei pitänyt olla mitään salattavaa.

Minä kuulun siihen 5 miljoonan enemmistöön, joka ei käytä mielialalääkkeitä eikä ole Vastaamon asiakas, joten aivan sama.

Vierailija
25/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne nyt puhelinnumeroa sentään voi sulkea.

Voi ne sen sulkea niin ettei whatsapin kautta voi soittaa tai lähettää viestiä siihen.

Vierailija
26/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop kirjoitti:

Mitäpä veikkaatte, jos tuote on ilmainen niin mistä se raha firmalle tulee?

Vastaus: käyttäjädatan myynnistä.

Mainostamiseen.. mihin muuhun?

Vierailija
27/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mobilepaylle annatte iloisesti samat luvat urkintaan.

Vierailija
28/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessako sinulla on omakanta? Ei silti, voin minä täällä sairauteni ja lääkkeeni kertoa. Ketään tuskin kiinnostaa unettomuuteni tai selkäsärkyni.

Laita nyt tänne kokonainen versio, missä näkyy ihan kaikki. Juurihan julistit kuinka sinulla ei pitänyt olla mitään salattavaa.

Minä kuulun siihen 5 miljoonan enemmistöön, joka ei käytä mielialalääkkeitä eikä ole Vastaamon asiakas, joten aivan sama.

Entäs ne sun erektio ongelmat ja se klamydia jolla sulla oli 6v sitten thaimaan reissun jälKeen?

Vierailija
29/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääkö ne myös tiedot jos käyttää pankkitoimintoja kännykällä?

Vierailija
30/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mihin Fb koskee, muuttuu 💩

Poistin jo kesällä profiilini FB:sta.

Vierailija
31/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta 25% naisista käyttää jotain pöpilääkkeitä niin kyllä se enemmistö taitaa olla pitkälle alle 5 miljoonaa

Vierailija
32/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne sun erektio ongelmat ja se klamydia jolla sulla oli 6v sitten thaimaan reissun jälKeen?

Ne on kaikkien tiedossa jo entuudestaan. 

Vierailija
33/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos käytät mobiilipankkia tai ostat vaikka verkkokaupasta jotain, niin huomenna tilisi saattaa olla tyhjä.

Huoh.

Vierailija
34/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin haluaa googletilin, jotkut win ohjelmat mikrosofttilin, joku sitä toinen tätä... Ei kai kukaan kirjaudu niihin omilla oikeilla tiedoillaan? Kaikkialle valehdellaan, mihin vain vähänkin voi. Siinähän sitten yhdistelevät sirpaleista ja miettii onko toi nyt minna vai matti ja onko se 20v vai 102v, iltalehti on pitkään tarjonnut mulle sijainniksi oulua, noin 600km pieleen ;)

Vierailija
35/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 1% tilin saldosta siirtyy joka kk suckerberg-verona facebookelle.

Vierailija
36/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi, syntymäaika, osoite ja tautihistoria, kiiiiitos. Annahan tulla tänne julkisesti, eihän sinulla ole mitään salattavaa.

Vierailija
37/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein pahanpuhujille. Joutaa se watsappi mennäkin. On viestit. Urkkikoot toisiaan.

Vierailija
38/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi, syntymäaika, osoite ja tautihistoria, kiiiiitos. Annahan tulla tänne julkisesti, eihän sinulla ole mitään salattavaa.

Sama kai, jos WhatsApp ne vaatii, mutta että joku AV:lla? Ai kauheaa...

Trollailu sikseeen. Totta puhuen on tietysti ikävää, että mitä erilaisimmat tahot keräävät meistä tietoa. Ja vaikkei kerääjä niitä väärin käyttäisikään, ne voivat tietomurron seurauksena päätyä vääriin käsiin. En kuitenkaan ole kovin huolissani, että erityisesti minun tietoni ketään kiinnostaisi. Eri asia, jos olisin merkittävä politikko, virkamies tai vaikka yritysjohtaja.

Vierailija
39/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai, jos WhatsApp ne vaatii, mutta että joku AV:lla? Ai kauheaa...

Trollailu sikseeen. Totta puhuen on tietysti ikävää, että mitä erilaisimmat tahot keräävät meistä tietoa. Ja vaikkei kerääjä niitä väärin käyttäisikään, ne voivat tietomurron seurauksena päätyä vääriin käsiin. En kuitenkaan ole kovin huolissani, että erityisesti minun tietoni ketään kiinnostaisi. Eri asia, jos olisin merkittävä politikko, virkamies tai vaikka yritysjohtaja.

Eikä mitään poliitikkoa,virkamiestä tai johtajaa ihmisestä koskaan tulekkaan, jos olet antanut tietosi ilman vastarintaa tahoille, jotka halutessaan voisivat tiedoilla sinua kiristää. Kyllä ihan tavallistenkin ihmisten asiat, tavat,kulutustottumukset jne kiinnostavat juuri siitä syystä, että tieto on valtaa. Sitä mihin tietoja ja siitä saatua valtaa voidaan mahdollisesti joskus käyttää/ käytetään, sopii miettiä.

Vierailija
40/99 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole edes liittynyt, enkä liity.