Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eri keinoja on estää tukkaa menemästä luihuna päätä myöten?

Vierailija
02.08.2006 |

Keinoja kohottaa tyveä siis?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meillä kaiketi on jokin kohta kehossamme, josta pidämme eniten?

Hyvää mieltä, poistun.

t 9

Vierailija
22/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka luulee, että kaikki suomen naiset käy käyttämään hänen niksiään ja kohtahan joka toinen kadulla vastaan tuleva on yhtä pörrötukkainen kuin hänkin. Johan siinä ysi jäisi aivan kakkoseksi.

Iloitse ysi nyt oikein sielusi kyllyydestä ihanasta, yksilöllisestä pörrötukastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista saan todella usein kehuja ja joita osaan laittaa hyvin - vuosien harjoittelun tuloksena. Ei siis henkilökohtaisesti vituta vinkkisi puute, vastasin vaan yleisesti kaikkien puolesta kun ihmettelit että niin pikkujuttu ärsyttää. Joo-o, kyllä se tuppaa ärsyttämään kun joku lällättelee asialla joka on monelle ongelmallinen. Henkkoht minua ihmetyttää vaan asenteesi.

Vierailija
24/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin pelkään, että muut hoksaavat kikkani myös ;P Kuten sanoin, sen vuoksi en sitä paljastakaan. Ei hävetä myöntää.

Siinä olet väärässä, että kyse ei ole pörrötukasta ellen erikseen sellaista halua. Pinta on kiiltävä ja sileä. Sellaiseen kampaukseen tuon tyvikohotuksen saaminen juuri onkin vähän haastavampaa.

Ja oikeasti hyvät ihmiset, älkää nyt pahoittako mieltänne tällaisesta.

t 9, lopulta häipyen

Vierailija
25/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäinen viestini ei ollut millään lailla lällätellen kirjoitettu eikä sitä ollut tarkoitettu siten luettavaksikaan.

Osallistuin keskusteluun sen ihan small talk -mielessä vain. Eihän täällä joka viestiä sillä lailla kirjoitetakaan, että kirjattaisiin ylös pelkkää asiaa. Kommenttini oli lähinnä ohikulkijan huoleton, aihetta sivuava heitto, ei muuta.

t 9

Vierailija
26/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko liehuvine letteinesi viedä multa miehen? Minä olen perheenäiti ja tukevasti naimisissa, kuten moni muukin tällä palstalla. Joten en ole tulossa kanssasi samalle starttilinjalle jos sinkkuja etsit. Älä pelkää.

Itselläni on kaikenlaisia tukkaongelmia, mutta ei kyllä tätä kyseistä vaan pikemminkin päinvastainen. Tukka on aina pystyssä ja olen lopettanut sitä vastaan taistelemisen. Olen pörröpää ja sillä hyvä.

Vierailija
27/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonihuuruisia kirjoituksia monella... Jännä juttu, mitä ahdistusta aiheutui. Suu vaahdossa luetaan tekstiin kaikkea muuta mitä siinä oli ja tehdään tulkintoja.

Miehenne taitavat olla pulassa, jos kotona haastatte riitaa samaan malliin? Heh heh

Vierailija
28/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni myöntää, että tekee yhtä jos toistakin ollakseen parhaimmillaan. tulee hyvä mieli. luontaista ihmiselle. ei kai siinä mitään?

jos 9n teksti olisi ollut sellaisessa ketjussa, kukaan tuskin olis lotkauttanut korvaansakaan. mutta avhan on toisaalta tunnettu siitä, että täällä ei saa pitää itsestään terveen itsetunnon verran, vaan kaikilla pitää olla ongelmia *tsih*

aika kirjaimellisesti tulkitsette. mutta siihenhän kaikilla on oikeus, jos väkisin matsata haluaa.

Vierailija
29/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään kerro kaikkea! minusta tämän ketjun viestit puhuvat omaa kieltään näiden muiden kirjoittajien itsetunnosta. syytellään ties mistä rumuudesta aivan aiheetta, kun ei kestetä sitä että jää sellaisen informaation ulkopuolelle, josta voisi olla taas itselle hyötyä.

minäminäminäminäminä...

Vierailija
30/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eilenkö?) toitotti löytäneensä luontaistuotekaupasta vahingossa jonkun laihduttavan aineen eikä sitten muille kertonut mitä se oli. Tollainen lapsellinen lällättely ottaa päähän muakin, mun nelivuotias tyttäreni harrastaa just tota samaa.

Vierailija
31/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvää hyvyyttäsi? uskokoon ken haluaa, että te muutkaan haluatte vain toisten naisten parasta ;DDD

ei meikkis ainakaan. en tod. hiiskahtaisikaan, jos olisin vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
32/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jakaisin ilolla jos kekkaisin jotain uutta ja hyödyllistä!

Se on osa sitä sosiaalista luonetta, jotka ei kaikilla suomalaisilla ole.

Vierailija
33/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asenne ei ole mitenkään sopusointua tai rauhaa rakentava.

Vierailija
34/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin olepas hiljaa. Nuohan ovat aivan eri asioita.

Vierailija
35/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käsittääkseni vain puhua " kauneuden salaisuus" -juttua.

Vierailija
36/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän ysiltä anteeksi, jos sellainen ei ollut tarkoitus.

Vierailija
37/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammotavia ämmiä olette!

Vierailija
38/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinutkin tämä aihe on saanut haukkumaan toisia kammottaviksi ämmiksi. Katsokaa siihen peiliin välillä vähän pidempään.

Vierailija
39/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos minulla on joku hyvä vinkki johonkin asiaan kerron se täällä ja kerron sen myös ystävilleni. En pantaa mustasukkaisena ja vihjaile että minäpä tiedän vaan en kerro, siitä saa niin typerän ja vastenmielisen kuvan ihmisestä!

Vierailija
40/42 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nuo ysin viestit uudelleen. Eikös hän kirjoittanut ihan ystävällisesti pilke silmäkulmassa vaikka joka puolelta ammuttiin (ja aivan suotta)?