Ikää 40 ja menkat viikon myöhässä
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ellukee. kirjoitti:
menopaussipa hyvinnii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, onko raskaus mahdollinen.
Kaverilla oli menopaussi,joopajoo,asuu nyt ulkomailla,ja voi hyvin,perustaa perhettäKaveri itse jäi eläkkeelle vast ikään.
Miksi alapeukutat,anoppikin sai 41v vielä pahanapohjimmaisensa!
Mun anoppi sai nuorimmaiset 45- ja 47-vuotiaana. Ihan luomusti.
Mummoni sai 50 -vuotiaana viimeisen lapsen. Niin kauan kun munasoluja irtoaa, voi tulla raskaaksi.
Noi anopit ja mummot raskauksineen ovat ajalta kun niitä kumeja ei kehdattu käydä uskonnollisista syistä ostamassa. Jos olisivat ton ikäsiä tänään niin monelta olisivat jääneet nämä pahnanpohjimmaiset tekemättä. Toimiva, helposti saatava ehkäisy.
Mummoni sai itse 60 luvulla viimisen, 43 vuotiaana. Luuli olevansa tullut mummoikään niin olikin raskaana. Johtu siintä ettei vielä ollut toimivaa ehkäisyä, ja kumit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ellukee. kirjoitti:
menopaussipa hyvinnii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, onko raskaus mahdollinen.
Kaverilla oli menopaussi,joopajoo,asuu nyt ulkomailla,ja voi hyvin,perustaa perhettäKaveri itse jäi eläkkeelle vast ikään.
Miksi alapeukutat,anoppikin sai 41v vielä pahanapohjimmaisensa!
Mun anoppi sai nuorimmaiset 45- ja 47-vuotiaana. Ihan luomusti.
Mummoni sai 50 -vuotiaana viimeisen lapsen. Niin kauan kun munasoluja irtoaa, voi tulla raskaaksi.
Tänäpäivänä ehkäisy toimii, ei tartte enää raskautua tossa iässä niinkuin mummo ollessa 50 v.
Älkää nyt normaaleilla aivoille varustetut kanssasisaret uskoko että noi mummojen 50 vuotiaana tehdyt lapset ovat tekemällä tehtyjä. Kyllä noi raskaudet kertovat vaan ehkäisyn puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt normaaleilla aivoille varustetut kanssasisaret uskoko että noi mummojen 50 vuotiaana tehdyt lapset ovat tekemällä tehtyjä. Kyllä noi raskaudet kertovat vaan ehkäisyn puutteesta.
Eikö pointtina ollut mahdollisuus tulla raskaaksi tuossa iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä useimmilla naisilla on kuukautiset muisto vain, ja mielessä pyörii jo joku kiva palveluasunto.
Mä oon saanut kaksi lasta yli nelikymppisenä, nyt olen 46 ja mun eläkeikä on 68v.
En nyt vielä sitä palvelutaloa ajatellut ;)
Sukulainen 82v vielä asuu itsekseen ja reissaa ja sillä on poikaystävä! :)Av palstalla on vähän hämärä käsitys ikävaiheista.
Sanotaanko että lapsesi saavat myös omansa ollessaan 40+, niin sinä oletkin sitten jo yli 80 kun mummoudut. Mutta ei hätää, nuorihan sinä sillon vielä olet ja lapsenlapsien kanssa jaksat auttaa.
No 50 v on vaihdevuodet vasta. Muuten vanhenee . Voi tehdä lapsia vielä . Miehiä pitää sterilisoida kun eivät halua lapsia eikä maksaa elatusmaksuja.
Raiskaajille sterilisaatio kirjoitti:
No 50 v on vaihdevuodet vasta. Muuten vanhenee . Voi tehdä lapsia vielä . Miehiä pitää sterilisoida kun eivät halua lapsia eikä maksaa elatusmaksuja.
No jos ei ole miehiä siittämässä niin kuka nämä 50 v naiset tekee raskaaksi? Pyhä henki?
Vierailija kirjoitti:
Paksuna?
Kuukerille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuna?
Kuukerille.
Eräs 40v epäili olevansa raskaana kun ei menkkoja kuulunut. Vajaa vuotta myöhemmin kuoli syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Eräs 40v epäili olevansa raskaana kun ei menkkoja kuulunut. Vajaa vuotta myöhemmin kuoli syöpään.
Mikä syöpä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syöpä oli?
Suolistosyöpä
Röh!