Miksi kiusaaja käyttää niin paljon aikaansa johonkin mistä ei edes pidä?
Kommentit (20)
Siis johonkuhun... Hidas sytytys. Joku egohommeli kait. Tai demon possessed.
Eipä ne taida muuttua. Joku jäykistynyt maailmankuva.
Paras vain antaa olla...
Aika tuo parannusta monesti. Ja uskoontulo.
Höpsistä. Uskovaisten piireissä on paljon narsistisia persoonallisuushäriötä.
Kyllähän hän pitää. Kiusaaminen on hänestä todella hauskaa ja tyydyttävää. Näkeehän sen täälläkin. Tyypit kirjoittelevat lukemattomia viestejä ja pitkiä ketjuja ihmisistä, joita inhoavat. Sitähän voisi kuvitella, että inhottavia ihmisiä ei huvita ajatella, mutta kiusaajilla on aivan oma logiikkansa. He rakastavat ruotia jonkun jopa täysin tuntemattoman ihmisen "kauheaa" ulkonäköä ja "noloa" yksityiselämää loputtomiin. Ei ole väliä, vaikka kohde tekisi syöpäkuolemaa, sehän vain parantaa kiusaajan nautintoa. Erityisesti maassa jo valmiiksi makaavan potkiminen kiihottaa häntä.
Ap: Täytyyhän kiusaajan pitää siitä kiusaamisesta. Eihän siinä olisi muuten mitään järkeä. Ei kukaan halua haaskata energiaansa tyhjään.
Niitä on alistettu. Oikeesti ja kuvitelmissaan.
Hemmotteleva kasvatus, negat mielessä.
Uskonto sekin. Kiusaaminen. Pönttö ja pöntön hyvät ystävät.
Tyhjiä ja särkyneitä. Kiusaa tavoilla joista ei moni tiedä.
Surullista.
Varmaan joillain tuottaa vallantäyteistä oloa tuo tuollainen. Vaikea sanoa. Joku syy, motiivi, tietysti täytyy olla, että jaksaa nähdä moisen vaivan.
Tuntee selvää ylemmyyttä toiseen nähden? Pakko tosiaan olla joku motiivi.
Itse pyrin ottamaan heti vain etäisyyttä johonkin henkilöön tai asiaan, josta en pidä. Se on ainakin tähän asti riittänyt... Kiusaaminen toisi itselleni todella pahan olon, en saisi siitä mitään muuta itselleni.
"Mistä tarkemmin ottaen on oikein kyse?"
Kiusaajat itse osaavat parhaiten vastata tuohon kysymykseen. Muut tuskin siihen kykenevät.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä tarkemmin ottaen on oikein kyse?"
Kiusaajat itse osaavat parhaiten vastata tuohon kysymykseen. Muut tuskin siihen kykenevät.
Ihmeellinen kysymyksenasettelu siinä tapauksessa, kiusaajahan saa suurta tyydytystä siitä mitä tekee, kuten mulkvistit aina. Eli ei tee jotain "mistä ei edes pidä".
Sen takia, kun on alhainen älykkyysosamäärä.