Noloin juttu mitä teille on tapahtunut?!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Se kun pissasin kerran työpaikalla housuun :D
Omg.
Kerran näin unta että kakkasin yöllä ja se olikin totta! Olin 10, voitte vain arvata vanhempien reaktiot
T. Nykyinen melkein 13 v.
Tosi paljon vääriä syytöksiä tulee muiden uskontojen kautta . Rikkoo Mooseksen lain älä sano väärää todistusta .
Tää on varmasti käynyt muillekkin korkokenkiä käyttäville, mutta kummilapsen rippijuhliin kesällä menossa olin täydessä tällingissä oikein vimpan päälle, ylläni vaaleanpunainen silkkimekko ja ihanat vaaleanpunaiset korkokengät. Matkalla kirkkoon haimme paikallisesta pikkusiwasta vichyvettä ja kuinka ollakkaan, korko upposi siihen metalliseen ritilään tuulikaapissa ja vedin ihan totaaliset rönät siihen lattialle ja kenkä jäi töröttämään siihen ritilään.
Hameen helma varmasti nousi niin ylös, että kaikki tiesivät minkä väriset alushousut mulla oli sinä päivänä. Nousin äkkiä ylös ja yritin riuhtoa irti sitä kenkääni siitä, oli muuten tiukassa! Mekkoon tarttui kura-hiekka-moskaa sekä vanha purukumi. Oli mieltä ylentävää rapsutella irti sitä silkistä. Sukkahousuihin tuli reikä.
Ei muutakuin kirkkoon pikkuisen kinkaten mekko sen näköisenä että olen noussut ojasta sinne "siunaamaan" kummilastani. Kengän kannasta repeytyi se kangas irti.
Se kun pissasin kerran työpaikalla housuun :D