Korona ajan vaaratekijät ovat omatekoiset maskit
Maksisuositukset on ympäri maata ja tämän hetken vaaratekijät ovatkin nuo kotikutoisten maskien käyttäjät... tehdä räpelletään kasaan maski jossa yksi, YKSI kerros ohutta kangasta ja kuminauhat korvan taa. Ei se yksi kerros ohutta kangasta suodata tarpeeksi sitä hengitystä!!! maskeissa pitää olla kangaskerrosten välissä vielä sellainen suodatinkangas!!!!!
Kommentit (8)
On kuule ihan helevetin sama. EVVVVVVVVVVVVVVVK.
jos teette itse maskinne niin tehkää sitten samalla vaivalla edes kunnolla ne. ei mitään paskamaskeja josta räkä lentää läpi.
Maskit tainneet sumentaa jo monien järjen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sama kangasmaski kuukauden ja välissä kertaakaan pesemättä. Sosiaalisen paineen takia käytän. Ei ole varaa ostella maskeja ja työssä käyviä ei kunnioiteta yhtään eli ei kädenojennusta yhteiskunnalta.
Kannattaa pestä sitä valillä ettet saa keuhkokuumetta niistä pöpöistä, mitkä kasvaa siinä likaisessa maskissa. Tietenkin ensisijainen suositus on ettet käyttäisi ollenkaan. Väärin käytettynä maski on haitallisempi kuin ei maskia ollenkaan.
Mä en ole kokenut mitään paineita maskin käyttämättömyydestä, ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Enkä ole huomannut mitään outoa käytöstä kenelläkään vaikka liikun ilman maskia.
Minä tein kolminkertaisia maskeja. Ulkokerrokset ovat antibakteerista tiivistä kangasta ja välissä on kuitukangas. Kestävät myös yli 90 asteen pesun. Ei varmasti ole kertakäyttöiset sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein kolminkertaisia maskeja. Ulkokerrokset ovat antibakteerista tiivistä kangasta ja välissä on kuitukangas. Kestävät myös yli 90 asteen pesun. Ei varmasti ole kertakäyttöiset sen parempia.
No tuollaisia kaikkien pitäisikin tehdä jos niitä itse kerta tekevät. Olen nähnyt sen verran heikkoja räpellyksiä ihmisten kasvoilla että huhhuh.. niissä on todellakin ollut vain yksi ohut kangas ja sitten kuvitellaan että se suojaa itseä ja muita.
Naurussa pitelemistä, kun näkee näitä huonosti istuvia itse tehtyjä virityksiä kuin olisi stringit vetäisty naamalle. Miksei voi suosiolla ostaa kuitumaskeja kaupasta? Niitäkin voi pestä ja käyttää monta kertaa.
Mulla on ollut sama kangasmaski kuukauden ja välissä kertaakaan pesemättä. Sosiaalisen paineen takia käytän. Ei ole varaa ostella maskeja ja työssä käyviä ei kunnioiteta yhtään eli ei kädenojennusta yhteiskunnalta.