Minkälainen hääyö teillä oli?
Kertokaa minkälainen hääyö teillä oli! Hotellissa, kotona vai mökillä? Nukahditteko samoin tein vai sisältyikö yöhön paljonkin romantiikkaa? Kannattaako hääyöltä edes odottaa mitään erityistä?
Kommentit (102)
Mies teki mällitarpeensa reikiini, kun oli ensin kirjoittanut minuun nimensä kuten muuhunkin omaisuuteensa <3
Vierailija kirjoitti:
Kokeilimme tuoreen vaimokkeen kanssa uusia seksileikkejä kuten kevyttä SM tuona yönä. Good memories :-)
Elikkä löit sitten perissuomalaisesti muijaa turpaan tyhjennettyäsi pallisi .
Naitiin kylpyammeessa ja sitten nukkumaan. Vaimo oli 6 kuulla raskaana tuolloin. Häät oli kirkossa "vieraina" molempien vanhemmat, pappi ja kanttori. Hää juhlat oli hienossa ravintolassa 7-ruokalajin menỳ + kakku. Säästettiin noin 20 000 euroa juhlien järjestämisessä (molemmilla jättimäinen suku + paljon kavereita, eli vieraita olisi ollut ~150hlöä) ja tehtiin 3 viikon häämatka Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Naitiin kylpyammeessa ja sitten nukkumaan. Vaimo oli 6 kuulla raskaana tuolloin. Häät oli kirkossa "vieraina" molempien vanhemmat, pappi ja kanttori. Hää juhlat oli hienossa ravintolassa 7-ruokalajin menỳ + kakku. Säästettiin noin 20 000 euroa juhlien järjestämisessä (molemmilla jättimäinen suku + paljon kavereita, eli vieraita olisi ollut ~150hlöä) ja tehtiin 3 viikon häämatka Aasiaan.
Ai niin, hotellissa oltiin hää-yö ja seuraavakin ja sitten häämatkalle.
Anoppilan naapurin auto tallis ryypäsin :)
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä bestmanin kanssa miehen sammuttua. Ei ollu ensimmäinen kerta hänen kanssaan, eikä viimeinen.
Meillä sama toisinpäin, vaimo sammui niin lähdin Kaason kanssa saunomaan ja panemaan. Rantasaunalla laiturilla hässittiin koko yö ja aamulla omaan sänkyyn, jossa sitten vaimo anteeksipyytäväisenä otti suihin. Ihmetteli kun kesti pitkään, tuumasin vain jotta oisikko viinan syytä.. 😂
Mentiin nukkumaan puolen yön jälkeen.
putosin sängystä 3 kertaa yön aikana peuhatessa vaimon kanssa
Papin aamenen aikoihin minulle valkeni, että rakastan bestmaniani. Juhlissa jatkuva merkkistä päällä ja hääyönä väkisin panemista ilman mitään kiinnostusta.
Seuraavana päivänä tulin kaapista ja menin hakemaan avioeroa.
Nyt 7 vuotta takana onnellista elämää tämän bestmanini kanssa.
Tuli vedettyä viskiä oikein olan takaa. Saattoi olla muitakin huvituksia pöydällä loppu yöstä, en muista enää. Aamulla oli aivan järkyttävä olo, eikä kummallakaan mitään intoa harrastaa seksiä. Meille se nyt oli vain yksi päivä muiden joukossa, enkä ymmärrä, miks pitäisi olla jotain maagisia Disney meininkejä.
N39
Panin vaimoani kerran lentokenttähotellissa ja aamulla sitten lentokoneeseen.
Oli aiemmin luvannut peppuseksiä hääyönä, mutta jäi silloin kokeilematta hänen peppuneitsyytensä.
Sukkanauhat ja muut hepeneet olivat päällänsä. Kivan näköiset.
Häävieraina oli ukon urheiluseuran jäbät ja äijäkin sai lopulta "toosaani" kun pääsi seuraavana päivänä putkasta. Nyt vain jännityneenä odottelemme minkä värinen esikoinen on kun niistä oli yli puolet afrikkalaisia......mutta totean sille ettei onneksi käyttänyt vihreää kortsua jos värivikainen pulpahtaa.
t. rysänperän buumakin sai ukon ( rikas ja tyhmä )
Oltiin miehen kanssa edellisenä päivänä sovittu että häissä otamme kumpikin yhden holillisen juoman, minä lasin viiniä ja hän ukkoin kanssa hääryypyn. Kumpikaan ei juoda normaalsti ollenkaan (päihdetausta). En tiedä monestako pullosta mies otti, mutta mun lasia täytettiin ainakin koko ajan jonkun toimesta, ja kotiin tultiin aika huppelissa (ja ihan kotiin tosiaan, ei olla hotelli-ihmisiä). Hääasuina oli kummallakin kansallispuku eikä millään saatu toisiltamme niitä päältä kuten romanttisesti yritettiin, ja lopulta mies alkoi pelätä että arvokkaalle puvulle käy jotain kun minä räpellän, eikä kauhean hienovaraisesti sitä ilmaissut vaan työnsi minut ärjäisten pois ja meni taputtelemaan asua turvallisesti kirstuun. Minä otin väsyksissä ja päissäni siitä itseeni ja aloin pillittää, mies piti sitä draamana ja saatiin aikaiseksi riita. Lopulta maattiin sängyssä setvimässä suhteen tilaa, mies alasti ja minä näyttäen karjalaiselta supikoiralta välillä nyyhkyttäen. Aamulla herätessä näky oli ilmeisen koominen sillä ukonretkale alkoi nauraa höröttää herätessämme. Itseäkin huvitti oma olemus lopulta. Päivällä saatiin sovittua kinat ja otettiin vahinko takaisin. Korkki ei auennut enää sen liiton aikana, mutta nuorena jäin leskeksi.
Akka sammui hääpuku päällä sänkyyn.
Itse sitten ryyppäilin ja saunoin alasti kaasojen kanssa aamuun asti. Panemista ei siinä hetkessä tullut mutta muutoin iso kalu ilmeisesti jäi kaihertamaan useamman mieleen, kun on tullut myöhemmin yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin miehen kanssa edellisenä päivänä sovittu että häissä otamme kumpikin yhden holillisen juoman, minä lasin viiniä ja hän ukkoin kanssa hääryypyn. Kumpikaan ei juoda normaalsti ollenkaan (päihdetausta). En tiedä monestako pullosta mies otti, mutta mun lasia täytettiin ainakin koko ajan jonkun toimesta, ja kotiin tultiin aika huppelissa (ja ihan kotiin tosiaan, ei olla hotelli-ihmisiä). Hääasuina oli kummallakin kansallispuku eikä millään saatu toisiltamme niitä päältä kuten romanttisesti yritettiin, ja lopulta mies alkoi pelätä että arvokkaalle puvulle käy jotain kun minä räpellän, eikä kauhean hienovaraisesti sitä ilmaissut vaan työnsi minut ärjäisten pois ja meni taputtelemaan asua turvallisesti kirstuun. Minä otin väsyksissä ja päissäni siitä itseeni ja aloin pillittää, mies piti sitä draamana ja saatiin aikaiseksi riita. Lopulta maattiin sängyssä setvimässä suhteen tilaa, mies alasti ja minä näyttäen karjalaiselta supikoir
"Oltiin miehen kanssa sovittu" - eli sinä olit ilmoittanut hänelle, miten paljon hän saa luvallasi juoda.
Kai olet edelleen katkera hänelle, kun ei pysynyt "sovitussa". Se, ettet sinä pysynyt, on tietenkin ihan ok, koska nainen saa muuttaa mieltänsä.
Oliko kansallispuvut ne Anttilan kuvastosta tilatut 90-luvun neonväriset tuulipuvut vai tuoreempaa Tokmanni-mallistoa?
Vierailija kirjoitti:
Akka sammui hääpuku päällä sänkyyn.
Itse sitten ryyppäilin ja saunoin alasti kaasojen kanssa aamuun asti. Panemista ei siinä hetkessä tullut mutta muutoin iso kalu ilmeisesti jäi kaihertamaan useamman mieleen, kun on tullut myöhemmin yhteydenottoja.
Oot kyllä äijä! Voi kunpa olisin itse samanlainen alfa.
Vierailija kirjoitti:
Otin tuoreelta aviomieheltä oikein kunnolla suikkiin ja loppuun asti, siis nielin kaikki. Hän piti.
Mitä sinä sait? Ai niin se nukahti ja kuorsas.
Suristimen ja mustan tekokyrvän huomenlahjaksi?
Hotellille kun päästiin niin lähinnä oli mielessä nukkuminen. Eli mitään ei tapahtunut mutta ei haitannut kun yhdessä oli oltu jo kolme vuotta sitä ennen. Aamulla oli jo kiire lentökentälle ja siitä suoraan häämatkalle. Siellä otettiin sitten vahinko takaisin moneen kertaan ja vaimo osteli kaikenlaisia kivoja hepeneitä joita sitten käytettiin vielä piristeenä. Hyvät muistot jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin tuoreelta aviomieheltä oikein kunnolla suikkiin ja loppuun asti, siis nielin kaikki. Hän piti.
Mitä sinä sait? Ai niin se nukahti ja kuorsas.
Suristimen ja mustan tekokyrvän huomenlahjaksi?
Onko tämä miten yleistä? Minäkin ostin muijalle ison hieromasauvan huomenlahjaksi.
Tarinan opetus: Kauneus, varakkuus ja/tai hyvä koulutuskaan ei suojaa... ihmisyydeltä.