Minkälainen hääyö teillä oli?
Kertokaa minkälainen hääyö teillä oli! Hotellissa, kotona vai mökillä? Nukahditteko samoin tein vai sisältyikö yöhön paljonkin romantiikkaa? Kannattaako hääyöltä edes odottaa mitään erityistä?
Kommentit (102)
Aika poikki oltiin molemmat pitkän päivän jälkeen.
Hotelliin kylpyammeeseen ja siitä sänkyyn.
Velvollisuudet hoidettiin aika perinteisesti kun molempia päivä painoi jo aika raskaasti.
Hyvät muistot jäi kuitenkin.
M33
Velvollisuudet - millähän vuosisadalla oikein kirjoittajat oikein ovatkaan.
Ei tarvi ihmetellä suurta eroprosenttia. : (
Kun saavuttiin hotellille otin tuoreelta mieheltäni suihin heti huoneen ovella, ja otin mällit pitkin mekon rintamusta. Sitten riisuin mekon pois, jätin vain stayupit ja hunnun ja mies kantoi minut sängylle ja nuoli kolme perättäistä. Imin ukon taas pystyyn ja otettiin yksi kierros. Välillä juotiin viiniä ja loikoiltiin, hellittiin toisiamme. Sviitin parvekkeella tupakoidessamme mies alkoi halailla ja hiplailla. Kohta tunsin taas kovan kullin itseäni vasten ja kummarruin nojaamaan kaidetta vasten. Ehkä elämäni upein hetki nussia rakastani kesäisessä aamuyössä juuri nousevan auringon ensisäteiden maalatessa merimaiseman. Haluaisin ajatella että tuo oli se hetki kun esikoisemme sai alkunsa, mutta varma en tietenkään voi olla, tuli häiden aikaan otettua sen verran monet lastit sisään häneltä 😅
Ihan samanlainen kun muutkin yöt aamenen jälkeen. Ei vaimo antanu.
Pikku hiprakassa otettiin vielä hotellihuoneessa skumppaa ja vietettiin helliä hetkiä. Ei mitään rivompaa, ihan hidasta ja nautiskelevaa rakastelua lähetyssaarnaajassa. Kaiken kruunasi yhdenaikainen ja molemmille todella unohtumaton orgasmi. Eikä ole seksi onneksi loppunut hääyöhön, vaan 20 vuoden jälkeenkin ollaan yhä aktiivisia seksinkin saralla.
Yöllä olin ihan poikki, kun päästiin hotellille. Olin nukkunut huonosti edellisen yön ja herätys oli jo klo 6, että ehditään valmistautua kaason kanssa. Otin vaatteet pois, pesin meikit ja harjasin hampaat. Mies yritti vähän hiplata, mutta pyysin että jos saisin vain nukkua kainalossa, aamulla ehditään. Nukuin läpi yön heräämättä. Aamulla heräsin siihen, kun mies suuteli kehoani sieltä täältä. Sain suuseksiä piiiitkäään ja orkutin kahdesti. Tämän jälkeen pantiin, mies tuli aika nopeasti enkä ehtinyt juurikaan nautiskella. Sen jälkeen lähdettiin aamiaiselle. Aamiaisen jälkeen loikoiltiin jonkin aikaa sängyllä, kunnes mies jälleen innostui antamaan suuseksiä. Tällä kertaa sain yhden orkun. Seurasi uusintapano, kakkoskierroksella mies kesti kauemmin. Nukahdettiin hetkeksi sylikkäin, minkä jälkeen lähdettiin kävelylle lähimaastoon. Oltiin siis vielä seuraavakin yö samassa hotellissa.
Jo sukkanauhan noudon aikana laitoin merkille että tuore vaimo on jättänyt pikkarit pois matkasta, joten ensi suudelma annettiin jo siinä mekon alle. Hotellilla kannoin morsiamen kynnyksen yli suoraan sänkyyn, kaadoin lasilliset skumppaa, kilisteltiin, suudeltiin, ja nautittiin hetkestä. Lasillisten jälkeen sukelsin mekon alle. Nuolin hänet orkun partaalle ja leikittelin siinä kynnyksellä hetken, jonka jälkeen mekko riisuttiin. Hänellä oli vaalea sukkanauhaliivi joka jäi päälle, sekä tottakai stayupit liiveissä kiinni. Harrastettiin rauhallista ja kiihkeää seksiä pitkän kaavan mukaan. Lopulta laukesimme yhtäaikaa sylikkäin hänen ratsastaessa minulla huoneen tuolilla. Juotiin vielä skumpan loput pois ja alettiin nukkuua. Aamulla heräsin kun vaimo alkoi nuoleskella aamuerektiossa pullistelevat kullini päätä.
Hotellissa oltiin. Kun oltiin jo yli 10 vuotta asuttukin yhdessä, eipä siinä rankan päivän jälkeen jaksettu kuin nukkua, kun puoliltaöin hotellille päästiin. Aamulla sitten pantiin huolella, saunottiin ja nautittiin hotelliaamiaisesta. Sen jälkeen lähdettiin siivoamaan juhlapaikkaa. Häämatkalla sitten pantiin lisää teltassa ja hotellissa.
Karmiva. Tapeltiin rajusti, eikä ollut tietoakaan seksistä. Ihan kamalaa. Sittemmin roihu palanut kunnolla,ja yhä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Hääyömme oli aivan mahtava kokemus. Vaimoni oli säästänyt itseään minua varten, joten vähän häntä tietenkin aluksi jännitti. Kokeneena miehenä tiesin kuitenkin kuinka ottaa rauhallisesti hänen kanssaan. Olimme laittanut ihan kynttilävalaistuksen ja taustalle tunnelmallisen musiikin. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme, kunnes vaimoni oli täysin kiihoittunut. Työnnyin häneen hitaasti samalla suudellen. Vaimoni tunsi jonkin verran kipua, kun immenkalvo rikkoontui. Verta tuli hieman, mutta olin varautunut pyyhkeellä. Jatkoin hitaasti työntelyä edestakaisin ja vaimoni kipu alkoi hellittää kunnes hän alkoi voihkia tuntien suurta nautintoa. Rakastelimme tuona yönä monta tuntia ja vaimoni sai monta ihanan järisyttävää orgasmia. Hääyömme onkin yksi ikimuistoisimmista kokemuksista :)
Ja sitten heräsin & päästin kissan ulos. Cool story, bro.. 🤣
Kävimme maistraatissa, kahvilla ja valokuvassa. Ei ollut juhlia.
Saattoi olla että harrastimme seksiä, saattoi olla että emme.
Sen kummempia juhlia ei vihkipäivänä pidetty, mutta melko pian lähdimme toki häämatkalle. Siellä harrastettiin muistaakseni kerran (nukuimme molemmat todella huonosti ja sain itse asiassa matkalla itse vatsataudin, vaimo säilyi terveenä).
Koko vaimon sairas suku puhui ,että jännittää mikä se "huomenlahja" on. Mä mietin ,että mitä vittua noi sekoilee..
EI siitä montaa vuotta mennyt ,kun exä vei huomenlahjana sen 300t€. Aika hyvä ,kun vuokraluukusta otin luokseni asumaan ja maksoin kaikki 15 vuotta. Eikä ole palturia.
Eli Hääyö oli aika kallis pano. Varmaan loppusuoralla sen puolimilliä tuli maksamaan, joten eliittihuora helikopterilla tunnin välein toimitettuna olisi tullut halvemmaksi.
Kaverini meni naimisiin. Lähdin viemään viimeksi vieraita kotiin. Vielä oli morsiamen äiti. Pyysi kahville sanoin että kalja käy kun ei oo enää kyytejä. Sanoi on vielä yksi mutta kalja ei haittaa. Juotiin oluet ja toiset jäin yöksi anopin sänkyyn. Tosi nuorekas. Aamulla lähettiin samaa matkaa paikkoja siivomaan. Vietin vielä seuraavan yökin tuoreen anopin seurassa. Pari on vielä naimisissa. Olen yhden lapsen kumi. Tulee nähtyä anoppia lapsen synttäreilä. Ja joskus muulloinkin. Kaverit menkää naimisiin.
No aikamme revimme hiuspinnejä päästä, ja riisuttiin hääpukua. Sitten yhdyntä hiljaa peiton alla, ettei lapsemme herää, jotka nukkuivat viereisessä huoneessa. Toki olihan tuota jo harjoiteltu tuohon mennessä 15 vuotta, joten ei sen niin maagista tarvinnut olla.
Oltiin tosi nuoria, kun mentiin naimisiin. Haluttiin kuitenkin kunnioittaa vakaumustamme ja pidättäydyttiin seksihommista papin aameneen saakka ( lukuunottamatta pussailua ja pettingiä vaatteet päällä). Muutaman kerran oltiin mennä liian pitkälle, mutta ei menty. Koko häitä edeltävä aika oli yksi pitkä esileikki ja molempien halu oli kiihotettu aika huippuunsa.
Sain itseni kiinni hääpäivän aikana muutamankin kerran fiilistelemässä sitä ajatusta, että ensi yönä saan rakastella rakkaani kanssa, Varmasti sellaista väsyä ei olisi voinut olla, että olisimme malttaneet olla rakastelematta hääyönä.
Päästyämme hääsviittiin, meillä oli aika kiire sviitin saunaan. Oli muuten ensimmäinen kerta, kun olimme toistemme nähden täysin alasti. Varsinkin tuoreen aviomiehen oli vaikea peittää tilanteen kiihottavuutta. 😀.
Sitten päästiin itse asiaan ja sitä iloahan kesti. Välillä nautiskelimme sviittiin katettua iltapalaa ja taas nautiskelimme toisistamme. Lopulta nukuimme aamuyöstä muutaman tunnin. Ennen nukahtamista päällimmäisenä oli ajatus, että hyvä todellakin kannatti odottaa.
En ole naimisissa en ole omia hää öitä viettänyt. Mutta joskus olen lähtenyt häistä jatkoille neidon kanssa tai ovat olleet yhden illan neitoja.
Vaimo nukahti niille sijoileen niin lähdin käymää thai hieronnassa
Morsian sammui kesken juhlien, mutta onneksi kaaso ei...
Matkalle, hotelliin ja nukkumaan.
Eli hääyö nukuttiin, ei muuta.
Vuosia jo yhdessä niin eipä oletettukaan yön olevan mikään erilainen.
Hotellissa oltiin ja hääyön ”Velvollisuus” tuli hoidettua. Jännityksen täyteinen päivä oli vaatinut veronsa joten vain kerran. Vaimollani oli valkoiset sukkanauhat ja ne saivat vauhtia minuun. Yksi parhaista muistoistani.