Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen hääyö teillä oli?

Vierailija
06.01.2021 |

Kertokaa minkälainen hääyö teillä oli! Hotellissa, kotona vai mökillä? Nukahditteko samoin tein vai sisältyikö yöhön paljonkin romantiikkaa? Kannattaako hääyöltä edes odottaa mitään erityistä?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kohtaa olin jo niin poikki ja sekaisin päivästä, että riitti kun sain nukahtaa aviomieheni kainaloon. Seuraavana päivänä lähdimme häämatkalle, siellä sitten taas oli romantiikkaa yllin kyllin.

Vierailija
2/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyömme oli aivan mahtava kokemus. Vaimoni oli säästänyt itseään minua varten, joten vähän häntä tietenkin aluksi jännitti. Kokeneena miehenä tiesin kuitenkin kuinka ottaa rauhallisesti hänen kanssaan. Olimme laittanut ihan kynttilävalaistuksen ja taustalle tunnelmallisen musiikin. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme, kunnes vaimoni oli täysin kiihoittunut. Työnnyin häneen hitaasti samalla suudellen. Vaimoni tunsi jonkin verran kipua, kun immenkalvo rikkoontui. Verta tuli hieman, mutta olin varautunut pyyhkeellä. Jatkoin hitaasti työntelyä edestakaisin ja vaimoni kipu alkoi hellittää kunnes hän alkoi voihkia tuntien suurta nautintoa. Rakastelimme tuona yönä monta tuntia ja vaimoni sai monta ihanan järisyttävää orgasmia. Hääyömme onkin yksi ikimuistoisimmista kokemuksista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä

Vierailija
4/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääyömme oli aivan mahtava kokemus. Vaimoni oli säästänyt itseään minua varten, joten vähän häntä tietenkin aluksi jännitti. Kokeneena miehenä tiesin kuitenkin kuinka ottaa rauhallisesti hänen kanssaan. Olimme laittanut ihan kynttilävalaistuksen ja taustalle tunnelmallisen musiikin. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme, kunnes vaimoni oli täysin kiihoittunut. Työnnyin häneen hitaasti samalla suudellen. Vaimoni tunsi jonkin verran kipua, kun immenkalvo rikkoontui. Verta tuli hieman, mutta olin varautunut pyyhkeellä. Jatkoin hitaasti työntelyä edestakaisin ja vaimoni kipu alkoi hellittää kunnes hän alkoi voihkia tuntien suurta nautintoa. Rakastelimme tuona yönä monta tuntia ja vaimoni sai monta ihanan järisyttävää orgasmia. Hääyömme onkin yksi ikimuistoisimmista kokemuksista :)

Ja tyytyväinen uusi vaimo kiitteli aamulla luojaansa ja aviomiestään. Ihanaa

Vierailija
5/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain migreenikohtauksen.

Vierailija
6/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä kuin käki ja nukahdin jatkojen sohvalle

Vierailija
7/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuonessa oli kuohuviini odottamassa, sitä lipiteltiin, mentiin sänkyyn ja rakasteltiin kun oli sentään hääyö 😊

Vierailija
8/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä saanu edes silloinkaan

Vierailija
9/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilimme tuoreen vaimokkeen kanssa uusia seksileikkejä kuten kevyttä SM tuona yönä. Good memories :-)

Vierailija
10/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä bestmanin kanssa miehen sammuttua. Ei ollu ensimmäinen kerta hänen kanssaan, eikä viimeinen. 

Vierailija
11/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Saatettiin harrastaa seksiä tai sitten ei. Ei se varsinaisesti ollut mitään ihmeellistä, kun  oltiin oltu pitkään yhdessä ja asuttiinkin saman katon alla. Vietimme häitä pikkuporukalla vanhempieni kotona kahvitellen, ja jossain vaiheessa lähdimme hotelliin, jossa vietimme viikonlopun. Olisin itse mieluummin mennyt vain kotiin, mutta asuimme toisella puolella maata, joten kahdenkeskinen hotelliviikonloppu oli ihan kiva. Ei se mies kyllä kauheasti jaksanut minuun keskittyä, kun puhelin oli niin tärkeä, mutta ihan kivaa oli kuitenkin. Ja seksiä oli paljon. Nykyään kuitenkin jo ex.

Vierailija
12/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tuoreelta aviomieheltä oikein kunnolla suikkiin ja loppuun asti, siis nielin kaikki. Hän piti.

Vierailija
13/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu vuosia yhdessä. Häät pienellä porukalla. Illalla syötiin hotellissa ja vaikka oltiin otettu noin lasillinen viiniä koko päivänä niin nuorikko oli huonovointinen ja molemmat nukuttiin. Aamulla sulho kävi yksin uimassa hotellin uima-altaalla. Sitten haettiin lapset mummolasta ja mentiin kotiin. Sen pituinen se.

Mutta itse liitto ennen ja jälkeen häiden oli ihana ja on edelleen.

Vierailija
14/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hotellissa sviitti saunoineen ja poreammeineen. Sinne lopulta päästyämme olin kuitenkin niin poikki, että ainoat ajatukset olivat vain hankkiutua hiertävistä kengistä, puvusta ja kampauksen tuhansista pinneistä eroon ja painua pehkuihin. Mies halusi nauttia sviitin hienouksista ja meni poreammeeseen. Aamulla herättyäni löysin miehen ammeesta nukkumasta, voitte kuvitella kuinka ryppyinen hän oli muualtakin kuin sormista liottuaan yön kylpyvedessä. Ei kovin romanttista meillä :).

Vierailija
15/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyytyväinen uusi vaimo kiitteli aamulla luojaansa ja aviomiestään. Ihanaa

Kyllä Luoja huolehti siitä, että polkumme kohtaisi. Hän pitää myös huolen, että hän johdattaa ja varjelee meitä myös yhteisellä polullamme nyt ja aina. Olemme luotuja yhteen ja todella onnellisia yhdessä! :)

Vierailija
16/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä yöllä hotellille mäkkärin kautta, ei harrastettu seksiä, en muista oliko aamullakaan, ei ehkä kun piti lähteä siivoamaan juhlatilaa. Eli niin romanttista oli.

Vierailija
17/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hotellissa sviitti saunoineen ja poreammeineen. Sinne lopulta päästyämme olin kuitenkin niin poikki, että ainoat ajatukset olivat vain hankkiutua hiertävistä kengistä, puvusta ja kampauksen tuhansista pinneistä eroon ja painua pehkuihin. Mies halusi nauttia sviitin hienouksista ja meni poreammeeseen. Aamulla herättyäni löysin miehen ammeesta nukkumasta, voitte kuvitella kuinka ryppyinen hän oli muualtakin kuin sormista liottuaan yön kylpyvedessä. Ei kovin romanttista meillä :).

Ei sentään hukkunut.

Vierailija
18/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailattiin ihan simona, ja lopulta riideltiin ihan simona. Ei rakasteltu, nukuttiin ehkä hieman selät vastakkain..aamulla sentään tavattiin pari julkkista, jotka tuoreeltaan meitä onnitelivat...ja yksi varsakin syntyi!

Nyt rakastetaan enemmän kuin koskaan. Vuosia kymmeniä takana, mutta nyt rakastellaan monasti päivässä. Ei olla ihan kai tavallisia.

Vierailija
19/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa, nukuttiin hyvin ja pitkään. Siinä kaikki.

Vierailija
20/102 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ladata isoja odotuksia. Me oltiin hotellissa. Kun päästiin hotellille joskus puolen yön jälkeen, oltiin kumpikin jo aivan väsyneitä pitkästä päivästä. Alettiin heti nukkua. Aamulla kun herättiin, sekstailtiin ja mentiin aamiaiselle. Aamiaisen jälkeen lähdettiin tyhjentämään juhlapaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi