Ihanaa kun saatiin lunta! Nyt ei tarvitse kerätä koiran kakkaa pussiin
Riittää kun potkii vähän lunta päälle. Kyllä ulkoilu talvisäässä on mukavaa!
Kommentit (62)
edelleen pitää kerätä,keväällä alkaa sitten taas se koiranpaskasta jauhaminen!
Vierailija kirjoitti:
0/5
Keksi parempi
0/0 kyllä olet t.y.perä tuon 0/5 juttusi kanssa,sori
repaleinen paita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Keksi parempi
0/0 kyllä olet t.y.perä tuon 0/5 juttusi kanssa,sori
Oi kun olet niin tappelutuulella ja haluat levittää eripuraa. Sellaista se teidän trollien elämä on.
Parasta on kun käy hiukan hiihtoladulla kävelemässä ja antaa koiran tehdä sinne. Ne raivoavat ukot on iloni!
kikkarekokkare kirjoitti:
Kyllä se sinne maatuu
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kun käy hiukan hiihtoladulla kävelemässä ja antaa koiran tehdä sinne. Ne raivoavat ukot on iloni!
Tämä! Ai että mä vihaan niitä spandexpatuja jotka siellä kiroaa ja sohii kepeillä ihmisiä.
Ap muistuttaa kaveriani. Hän tosin usutti isäänsä vain itsensä kimppuun. Sitten tuli iso itku kun hän sai selkäänsä härnäämisestä. Mielisaurautenne on samanlainen.
Jätä sinne hankeen vaan. Kunhan sitten keväällä keräät koko talven aikana kertyneet pökäleet pois!
Vierailija kirjoitti:
kikkarekokkare kirjoitti:
Kyllä se sinne maatuu
Lumeen ei maadu mikään. Keväällä, kun lumi sulaa, se talvella lumeen säilömäsi p*ska tulee esille, sulaa ja alkaa haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sinne metsään tehdään koiran ulkoilutus ladut myös, niin mä käytän niitä.
Niin kauan hiihtolatuja. Mä maksan niistä veroja -> niitä mä myös käytän ..
Sincc
Koirakin viihtyy ..
Se lumi sulaa lämpimän kasan päältä hetkessä ja jäät kiinni.
Koiran ulkoiluttajia on enempi kuin hiihtäjiä, joten luulisi, että niille tehtäisiin verovaroin ladut ensisijaisesti ..
Sincc
Just ajettelin lenkillä, että on kyllä surullisen ja ruman näköistä jokapaikla täynnä keltaista koiranpissaa ja kakkakäkköreitä myös tosi paljon oli korjaamatta.
Kaunis valkea lumi on keltaisen ruskeaa!!
Ja tämä tilanne pohjois-Hki:ssä.
Yhteiskunnan rahanjako ei ole kunnossa. Kun veroja saa maksaa, mutta hyötyä ei siitä saa minkä on ansainnut.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Jätä sinne hankeen vaan. Kunhan sitten keväällä keräät koko talven aikana kertyneet pökäleet pois!
No siis totta kai me kaikki koiranomistajat tehdään juuri niin!
Vierailija kirjoitti:
Just ajettelin lenkillä, että on kyllä surullisen ja ruman näköistä jokapaikla täynnä keltaista koiranpissaa ja kakkakäkköreitä myös tosi paljon oli korjaamatta.
Keksi koirille vessa. Ja sitä paitsi Helsingissä on lumi ruskeaa tai mustaa joka tapauksessa, keltainen ja erivärinen ruskea tuo kivaa vivahdetta väripalettiin! Olisit vähän positiivisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kyllä on hirveän surullista. Ihan alkaa itkettää tuolla pökäleitä analysoidessa.
Mä olen alkanut ymmärtämään niitä myrkkyherkkuja lenkkipoluille jättäviä ihmisiä kaupunkiin muutettuani. Sääli koirien puolesta, mutta kun niiden omistajien myrkyttämisestä tulee paljon kovemmat sanktiot.
Vierailija kirjoitti:
Se lumi sulaa lämpimän kasan päältä hetkessä ja jäät kiinni.
Ja sitten tulee perässä kakkapoliisi!
0/5
Keksi parempi