Ihanaa kun saatiin lunta! Nyt ei tarvitse kerätä koiran kakkaa pussiin
Riittää kun potkii vähän lunta päälle. Kyllä ulkoilu talvisäässä on mukavaa!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
kikkarekokkare kirjoitti:
edelleen pitää kerätä,keväällä alkaa sitten taas se koiranpaskasta jauhaminen!
Kyllä se sinne maatuu
Sais kaupunki maksaa koiran omistajille kukkapenkkien lannoittamisesta.
Sincc
Vit.utt.aa koiranomistajana tuommoiset taukit, ellei ollu provo. En yhtään ihmettele, että niistä kasoista valitetaan. Jos pikkulapsenne kakkaisi näkyvälle paikalle, jättäisittekö siihen? Jos sen koiran ottaa, ei ole iso juttu huolehti niistä jätöksistä. Ärsyttää, että meikäläisten joukossa on oikeasti aika paljon piittaamattomia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut ymmärtämään niitä myrkkyherkkuja lenkkipoluille jättäviä ihmisiä kaupunkiin muutettuani. Sääli koirien puolesta, mutta kun niiden omistajien myrkyttämisestä tulee paljon kovemmat sanktiot.
Sinut tässä pitäisi myrkyttää. Toivottavasti kupsahdat pois pian, niin maailma on taas parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
kikkarekokkare kirjoitti:
edelleen pitää kerätä,keväällä alkaa sitten taas se koiranpaskasta jauhaminen!
Kyllä se sinne maatuu
Sit on varmaan ihan ok, että tuun p***lle sun kotioven eteen? Koska kyllähän se maatuu? Terkuin, koiranomistaja
Nautin tänään, kun koirani kakkasi hiihtoladun uraan ja potkin lunta päälle niin ettei sitä huomaa vasta kun on hiihtänyt kasan yli :)) hiihtäkää paskan päältä vaan urpot :Dd
Vierailija kirjoitti:
Vit.utt.aa koiranomistajana tuommoiset taukit, ellei ollu provo. En yhtään ihmettele, että niistä kasoista valitetaan. Jos pikkulapsenne kakkaisi näkyvälle paikalle, jättäisittekö siihen? Jos sen koiran ottaa, ei ole iso juttu huolehti niistä jätöksistä. Ärsyttää, että meikäläisten joukossa on oikeasti aika paljon piittaamattomia tyyppejä.
Taukit ärsyttää, jotka vetää kaikki ulkoilualueet hiihtoladuiksi.
Siinä olet oikeassa. Pieni ryhmä, joka maksaa vähemmän veroja, kuin koiranomistajat.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut ymmärtämään niitä myrkkyherkkuja lenkkipoluille jättäviä ihmisiä kaupunkiin muutettuani. Sääli koirien puolesta, mutta kun niiden omistajien myrkyttämisestä tulee paljon kovemmat sanktiot.
Sinut tässä pitäisi myrkyttää. Toivottavasti kupsahdat pois pian, niin maailma on taas parempi paikka.
En sentään vielä. Mutta mä voisin tulla paskantamaan sun ovesi eteen joka päivä. Kerro vaan osoite.
Koiran paska maatuu kevään kuluessa ja ravitsee luonnon kukkia uuteen kasvuun. Ei ole mitään typerämpää kuin kerätä hyvää lantaa pois luonnosta, laittaa pussiin ja roskiin. Kerätkää ne muovi ym. roskat mielummin pois.
Koiranomistajat maksaa myös välillisiä veroja, ruuista, vaatteista, eläinlääkäristä jne.. jne..
Mistä hiihtäjä maksaa? Ostaa itsekkäästi itselleen kerran sukset ja monot .. satasella. Se summa menee koiran omistajalla kuukaudessa yhteiskunnan pyörittämisen kassaan.
Sincc
Nyt kun on lunta, huomaa tosiaan, kuinka k#sinen ympäristö meillä on. Joka paikka keltaisena. Eikö teitä koiranomistajat ällötä, kun viette koiranne joka päivä samaa kusenkeltaista ulkoilutietä ja metrin välein on kakkakasoja? On varmaan viihtyisää?
Ei se onnistu jos paljon lunta, menee heti läpi, tosin ei täällä etelässä ole lunta, itä suomessa ja lapissa vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentään vielä. Mutta mä voisin tulla paskantamaan sun ovesi eteen joka päivä. Kerro vaan osoite.
Provosoidutpa sinä helposti. Kyllä kuolo tollasen negatiivisen törpön pois korjaa ennen aikojaan, veikkaan sydäriä.
Ihmiset voisi samalla innolla keskittyä niihin tienvarren roskiin. Koirankakka on sentään luontoon kuuluva ja maatuva tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on lunta, huomaa tosiaan, kuinka k#sinen ympäristö meillä on. Joka paikka keltaisena. Eikö teitä koiranomistajat ällötä, kun viette koiranne joka päivä samaa kusenkeltaista ulkoilutietä ja metrin välein on kakkakasoja? On varmaan viihtyisää?
Wain ne tyhjän hiihtelijät ällöttää ..
Sincc
Niitä kun näkee alkaa oksettamaan ..
Vierailija kirjoitti:
Ainakin talvella niitä osaa väistää! Ilman lunta astelee ulosteen päälle iloisesti ilman että sitä edes tajuaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoidutpa sinä helposti. Kyllä kuolo tollasen negatiivisen törpön pois korjaa ennen aikojaan, veikkaan sydäriä.
Varmaan makaa paskavaipoissaan vielä ennen kuolemaansa ;)
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voisi samalla innolla keskittyä niihin tienvarren roskiin. Koirankakka on sentään luontoon kuuluva ja maatuva tuotos.
Maskeja on Helsingissä ainakin maassa joka paikassa. Miksi niitä ei voi laittaa roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Niitä kaupungin istutuksia pitäisi OIKEASTI joskus lannoittaa, jos koirat eivät hoitaisi sitä asiaa ..
Sincc
Tarkoitatko siis myös sitä, että riittää jos laitan suklaapalan lumen alle? Kiitos vinkistä 😉👌
Ei muuta ku antaa koikun vääntää vaan !
Sincc