Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun ketään lapsuuden/nuoruuden tuttua kuollut?

Vierailija
06.01.2021 |

Miten on?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapettu, kolarissa ja johonkin pillereihin tai kemikaaleihin.

Vierailija
42/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on kuollut sairauksiin. Yksi katosi eikä löytynyt. Julistettiin kuolleeksi vuosien etsimisen jälkeen. Nämä siis lapsuuden/nuoruuden ikätovereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo valitettavasti, muutama läheisempi, useita kaverin/tutun tasolla. Itsemurhaan, murhaan, onnettomuuksissa. Yksi ystävä yli 30 vuoden takaa kuoli äskettäin.

Vierailija
44/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukioaikainen paras ystävä kuoli 33-vuotiaana keuhkoveritulppaan, oli ensin koomassa pari kk mutta ei koskaan tullut tajuihinsa ja irrotettiin lopulta hengityskoneesta.

Poika jonka kanssa oltiin ekalla luokalla ihan hirveän ihastuneita ja luvattiin mennä isona naimisiin, kuoli kanssa vähän yli 3-kymppisenä sairauskohtaukseen, joku synnynnäinen reikä sydämessä tms. 

Yksi samaan aikaan tarhassa ollut kaveri joutui teini-ikäisenä suljetulle ja oli tappanut itsensä muutaman vuoden päästä.

Vierailija
45/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kehitysvammainen mikko känsälä kuolee mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
46/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaikka kuinka monta. Pari ihan lapsen ikäisenä, muutama alle kolmekymppisenä. Sitten paljon sellasina 30-55 vuotiaana. 

Vierailija
47/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään. Olenkin alkanut ajatella että minä olen varmaan sitten se ensiksi kuoleva, koska mulla on sairaus. t. 40v

Vierailija
48/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävi pari vuotta sitten lukion luokkakokouksessa. 5 luokkatoveria oli kuollut.

Omia lapsuuden/nuoruuden tuttavia on kuollut muutama. Auto-onnettomuus, syöpä, aivoverenvuoto, verenmyrkytys, 2 itsemurhaa.

Läheisin lapsuudenystävä on väistänyt viikatteen monta kertaa, aivokasvain, uhjennut divertikkeli ja vatsakalvon tulehdus, pari anafylsaktista shokkia...

T:mies 52v

Vierailija
49/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ja monikin. Olen viisikymppinen ja useampi miesystävänikin on kuollut.

Vierailija
50/50 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuollut. Henkisesti kuollut. Ollut aina. Kaltoinkohtelun vuoksi.