Onko sun ketään lapsuuden/nuoruuden tuttua kuollut?
Miten on?
Kommentit (50)
Kaksi on kuollut sairauksiin. Yksi katosi eikä löytynyt. Julistettiin kuolleeksi vuosien etsimisen jälkeen. Nämä siis lapsuuden/nuoruuden ikätovereita.
Joo valitettavasti, muutama läheisempi, useita kaverin/tutun tasolla. Itsemurhaan, murhaan, onnettomuuksissa. Yksi ystävä yli 30 vuoden takaa kuoli äskettäin.
Mun lukioaikainen paras ystävä kuoli 33-vuotiaana keuhkoveritulppaan, oli ensin koomassa pari kk mutta ei koskaan tullut tajuihinsa ja irrotettiin lopulta hengityskoneesta.
Poika jonka kanssa oltiin ekalla luokalla ihan hirveän ihastuneita ja luvattiin mennä isona naimisiin, kuoli kanssa vähän yli 3-kymppisenä sairauskohtaukseen, joku synnynnäinen reikä sydämessä tms.
Yksi samaan aikaan tarhassa ollut kaveri joutui teini-ikäisenä suljetulle ja oli tappanut itsensä muutaman vuoden päästä.
Toivottavasti kehitysvammainen mikko känsälä kuolee mahdollisimman nopeasti.
On, vaikka kuinka monta. Pari ihan lapsen ikäisenä, muutama alle kolmekymppisenä. Sitten paljon sellasina 30-55 vuotiaana.
Ei ole ketään. Olenkin alkanut ajatella että minä olen varmaan sitten se ensiksi kuoleva, koska mulla on sairaus. t. 40v
Vaimo kävi pari vuotta sitten lukion luokkakokouksessa. 5 luokkatoveria oli kuollut.
Omia lapsuuden/nuoruuden tuttavia on kuollut muutama. Auto-onnettomuus, syöpä, aivoverenvuoto, verenmyrkytys, 2 itsemurhaa.
Läheisin lapsuudenystävä on väistänyt viikatteen monta kertaa, aivokasvain, uhjennut divertikkeli ja vatsakalvon tulehdus, pari anafylsaktista shokkia...
T:mies 52v
Onhan niitä ja monikin. Olen viisikymppinen ja useampi miesystävänikin on kuollut.
Itse olen kuollut. Henkisesti kuollut. Ollut aina. Kaltoinkohtelun vuoksi.
On tapettu, kolarissa ja johonkin pillereihin tai kemikaaleihin.