Miksi minuun ihastuneet miehet ovat lähes poikkeuksetta olleet niitä porukan fiksuimpia?
Tämän havainnon olen tehnyt.
En vaadi paljon elämältäni, minusta on ihanaa vain olla ja olen tosi alkukantainen - tykkään syödä, makoilla, nukkua, ulkoilla ja harrastaa seksiä kumppanini kanssa. Kouluttautuminen ja menestyksen tavoittelu ei kiinnosta. Ei myöskään sosiaaliset kontaktit. Luulisi, että näillä ominaisuuksillani vetoaisin ihan muihin kuin fiksuihin miehiin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti erittäin hyvännäköinen ja jotenkin houkutteleva seksuaalisessa mielessä. Itse olen ylittänyt Mensan pääsyrajan ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina selvästi hidasälyisempiä, sellaisia akateemisesti opiskelleita tusinamiehiä. Ne poikkeuksellisen fiksun oloiset miehet jotenkin kaihtavat minua seurustelumielessä ja suhtautuvat kuin kaveriinsa.
En ole erittäin hyvännäköinen. Siksihän juuri ihmettelenkin, mikä minussa on fiksuja viehättänyt ja viehättää edelleen. Etenkin lapsena olin lapsena sellainen todella hassun näköinen kuunaama ja yksi fiksu (ja kivannäköinenkin) naapurissa asuva poika oli ihastunut minuun. Ne suositut ja vähemmän suositut aivottomat pahikset lähinnä inhosivat minua.
Ap
Näistä sun kirjoituksista mulle tulee käsitys, että sulla on mukava luonne, olet rento etkä turhan tosikko. Tämä on varmaan vahvuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuilla miehillä on tyhmän naisen panemisen fetissi. Mielellään sellainen bimboblondi joka antaa ainaa kun haluaa, ja joka reikään.
Älykkäänä naisena tykkään myös tyhmistä miehistä. Alkukantaista seksuaalisuutta ja ei tarvitse pohtia pysyykö perässä toisen aivotuksissa, ja kyseenalaistaa että yrittääkö toinen jotenkin manipuloida ja ohjailla.
Miksi olet niin persaukinen, jos kerran olet älykäs?
En ole persaukinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuilla miehillä on tyhmän naisen panemisen fetissi. Mielellään sellainen bimboblondi joka antaa ainaa kun haluaa, ja joka reikään.
Älykkäänä naisena tykkään myös tyhmistä miehistä. Alkukantaista seksuaalisuutta ja ei tarvitse pohtia pysyykö perässä toisen aivotuksissa, ja kyseenalaistaa että yrittääkö toinen jotenkin manipuloida ja ohjailla.
En ole persaukinen.
Etkö? Maksa se asuntolaina samantien pois sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai neiti vain luule liikoja itsestään...
En luule. Mun elämä on ollut yhtä kärsimystä ala-asteen ensimmäisestä luokasta noin 25-vuotiaaksi. Suurimman osan elämästäni olen vihannut itseäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti erittäin hyvännäköinen ja jotenkin houkutteleva seksuaalisessa mielessä. Itse olen ylittänyt Mensan pääsyrajan ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina selvästi hidasälyisempiä, sellaisia akateemisesti opiskelleita tusinamiehiä. Ne poikkeuksellisen fiksun oloiset miehet jotenkin kaihtavat minua seurustelumielessä ja suhtautuvat kuin kaveriinsa.
En ole erittäin hyvännäköinen. Siksihän juuri ihmettelenkin, mikä minussa on fiksuja viehättänyt ja viehättää edelleen. Etenkin lapsena olin lapsena sellainen todella hassun näköinen kuunaama ja yksi fiksu (ja kivannäköinenkin) naapurissa asuva poika oli ihastunut minuun. Ne suositut ja vähemmän suositut aivottomat pahikset lähinnä inhosivat minua.
Ap
Näistä sun kirjoituksista mulle tulee käsitys, että sulla on mukava luonne, olet rento etkä turhan tosikko. Tämä on varmaan vahvuutesi.
Oi voi, ei näin kivoja kommentteja tai tulee tippa linssiin (tuli jo) 😁
Ap
Juuri tuollaisen rennon naisen haluaisin myös. Niin moni "uranainen" on oikeasti pintaliitoelämää tavoitteleva tyhjäpää, jolle kodin pitää näyttää instagramin sisustuskatalogien mukaiselta ja miehen pitää korostaa omaa statusta.
Havaintoja samankaltaisesta ilmiöstä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Juu minullekin kelpaisi tuollainen seksihullu bimboblondi ja vielä kun suostuisi kimppaan ja suostuuhan se jos kerran on blondi.