Miksi minuun ihastuneet miehet ovat lähes poikkeuksetta olleet niitä porukan fiksuimpia?
Tämän havainnon olen tehnyt.
En vaadi paljon elämältäni, minusta on ihanaa vain olla ja olen tosi alkukantainen - tykkään syödä, makoilla, nukkua, ulkoilla ja harrastaa seksiä kumppanini kanssa. Kouluttautuminen ja menestyksen tavoittelu ei kiinnosta. Ei myöskään sosiaaliset kontaktit. Luulisi, että näillä ominaisuuksillani vetoaisin ihan muihin kuin fiksuihin miehiin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Omat porukkasi voivat erota esimerkiksi tutkijaporukoista? Jospa monet fiksuiksi kokemasi haluavat mutkatonta seuraa ja perheen.
Mietin lähinnä nuoruusaikoja, jolloin kaveriporukka vaihteli tiuhaan. Nyt olen 3-kymppinen. Olen nyt aikuisiällä treffaillut myös todella erityyppisten miesten kanssa ja kiinnittänyt huomiota siihen, että tyhmät miehet eivät minuun edelleenkään ihastu.
Ap
Tuo sopii meille fiksuille miehille varsin hyvin, me kouluttaudutaan ja tavoitellaan menestystä, ja tyhmät jakorasiat kokkailee meille kotona ja venaa sängyssä p erse pystyssä. Tyhmät kundit taas haluaa fiksun naisen elättäjäks.
Fiksuilla miehillä on tyhmän naisen panemisen fetissi. Mielellään sellainen bimboblondi joka antaa ainaa kun haluaa, ja joka reikään.
Ei miehiä yleisesti ottaen erityisesti kiinnosta kunnianhimoinen uranainen. Mies haluaa olla mieluummin se joka pärjää paremmin noin ulkomaailman silmissä.
Miljonäärit ja älyköt deittaavat strippareita ja ilotyttöjä. Pääjohtajan vaimo on sairaanhoitaja.
Ehkä ajattelemista ja etenemistä häiritsee, jos vierellä on yhtä älykäs tai älykkäämpi kumppani?
5/5 ap toi oli hauska, pikkasen narsistinen tuulahdus, mut hyvin sä vedät
Vierailija kirjoitti:
Tuo sopii meille fiksuille miehille varsin hyvin, me kouluttaudutaan ja tavoitellaan menestystä, ja tyhmät jakorasiat kokkailee meille kotona ja venaa sängyssä p erse pystyssä. Tyhmät kundit taas haluaa fiksun naisen elättäjäks.
Kirjoituksesi perusteella et vaikuta fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuilla miehillä on tyhmän naisen panemisen fetissi. Mielellään sellainen bimboblondi joka antaa ainaa kun haluaa, ja joka reikään.
Älykkäänä naisena tykkään myös tyhmistä miehistä. Alkukantaista seksuaalisuutta ja ei tarvitse pohtia pysyykö perässä toisen aivotuksissa, ja kyseenalaistaa että yrittääkö toinen jotenkin manipuloida ja ohjailla.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tämä tuli itsellenikin mieleen. Olen myös melko varma, että viimeksi deittailemani ei-niin-älykäs mies jätti minut siitä yystä, kun valheellisesti väitin hänelle, että minulla on taloudellisesti tiukkaa. 😄
Ap
Ei kai neiti vain luule liikoja itsestään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun ei tarvitse yrittää vaikuttaa fiksulta, varsinkaan vauvapalstalla.
Olet todennäköisesti erittäin hyvännäköinen ja jotenkin houkutteleva seksuaalisessa mielessä. Itse olen ylittänyt Mensan pääsyrajan ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina selvästi hidasälyisempiä, sellaisia akateemisesti opiskelleita tusinamiehiä. Ne poikkeuksellisen fiksun oloiset miehet jotenkin kaihtavat minua seurustelumielessä ja suhtautuvat kuin kaveriinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä mies haluaa bimboblondin, jota ei kiinnosta seksi, koska hän ei koskaan saa? Tyhmäkään naisen fetissi ei ole elämä tyhmän miehen kanssa.
Itse ajattelen, että nainen saa mielellään, ja valitsee siksi mielellään miehen, jolta saa aina. Siinä olet kyllä oikeassa, että nainen antaa aina kun haluaa, mutta hiustenväri ei korreloi sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi vit... taas näitä juttuja
Meinaatko, että tämä oli sellaista nöyrää kerskailua? En sitä kielläkään. Vasta nyt 3-kymppisenä olen nimittäin alkanut pitää ylpeyden aiheena, että minuun on ihastuneet fiksut tyhmien sijaan. Ne tyhmät "amikset" toki oli silloin aikanaan niin paljon "hotimpia", että aina salaa toivoin sellaisen ihastuvan minuun. Olisi pönkittänyt silloista egoa. Nyt se pönkittyy kyllä ihan päinvastaisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun ei tarvitse yrittää vaikuttaa fiksulta, varsinkaan vauvapalstalla.
Tyhmyys paistaa läpi, vaikka kuinka yrittäisi (mielipide)vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti erittäin hyvännäköinen ja jotenkin houkutteleva seksuaalisessa mielessä. Itse olen ylittänyt Mensan pääsyrajan ja minusta kiinnostuvat miehet ovat aina selvästi hidasälyisempiä, sellaisia akateemisesti opiskelleita tusinamiehiä. Ne poikkeuksellisen fiksun oloiset miehet jotenkin kaihtavat minua seurustelumielessä ja suhtautuvat kuin kaveriinsa.
En ole erittäin hyvännäköinen. Siksihän juuri ihmettelenkin, mikä minussa on fiksuja viehättänyt ja viehättää edelleen. Etenkin lapsena olin lapsena sellainen todella hassun näköinen kuunaama ja yksi fiksu (ja kivannäköinenkin) naapurissa asuva poika oli ihastunut minuun. Ne suositut ja vähemmän suositut aivottomat pahikset lähinnä inhosivat minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmä mies haluaa bimboblondin, jota ei kiinnosta seksi, koska hän ei koskaan saa? Tyhmäkään naisen fetissi ei ole elämä tyhmän miehen kanssa.
Itse ajattelen, että nainen saa mielellään, ja valitsee siksi mielellään miehen, jolta saa aina. Siinä olet kyllä oikeassa, että nainen antaa aina kun haluaa, mutta hiustenväri ei korreloi sen kanssa.
Ei vaan bimbot antaa aina silloin kuin mies sitä haluaa.
Ja - tyhmä ihminen ei samalla tavalla tunnista toista tyhmää ihmistä tyhmäksi, koska se vaatisi älykkyyttä. Eli pointtisi on tyhmä.
Omat porukkasi voivat erota esimerkiksi tutkijaporukoista? Jospa monet fiksuiksi kokemasi haluavat mutkatonta seuraa ja perheen.