Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun näet että joku ihminen on aikeissa ostaa kaupasta avokadoja?

Vierailija
06.01.2021 |

Minä ainakin nostan niin kovan äläkän ja pidän sellaisen saarnan ettei ostoaikeissa ollut kaveri unohda sitä koskaan ja unohtaa ostoaikeensa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean mielessäni "yök, miten joku voi tykätä avokadoista, ne maistuvat järkyttävän pahalta", ja jatkan ostoksiani.

Vierailija
22/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaanin aina pakastealtaan luon ja saarnaan kalapuikkojen ostajille. Tuhoavat meret

Itse makaan siellä pakastealtaassa ja nappaan kädestä kiinni, jos joku meinaa ottaa pakasteita ostoskoriinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailmantalous on täysin epäreilu ja mätä, ja ihmisiä koko ajan menehtyy nälkään ja sairauksiin. Ei siinä avokadot paljoa paina.

Vierailija
24/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaanin aina pakastealtaan luon ja saarnaan kalapuikkojen ostajille. Tuhoavat meret

Itse makaan siellä pakastealtaassa ja nappaan kädestä kiinni, jos joku meinaa ottaa pakasteita ostoskoriinsa.

🤣 Tuli kuva mielikuva kuinka joku kylmästä kankea henkilö nappaa kädestä kiinni pahaa aavistamatonta kalapuikkoja hamuavaa henkilöä.

Vierailija
25/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko maailmantalous on täysin epäreilu ja mätä, ja ihmisiä koko ajan menehtyy nälkään ja sairauksiin. Ei siinä avokadot paljoa paina.

Jokainen voi vaikuttaa siihen sillä mitä ostaa kaupasta ja mitä jättää ostamatta. Esim jätä tonnikalasäilyke ostamatta ja osta tuoretta kotimaista särkeä suoraan tiskiltä. Tuoteboikotit ei ole mikään uusi juttu.

Vierailija
26/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun umpikadot oli päässy loppumaan.

Vierailija
27/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin kaksi avokadoa. Avokadoja valkatessani

ja vieressäni oli mummo, jonka kanssa niitä painelimme ja yritimme löytää ne parhaimmat. Itse en niistä tykkää yhtään, mutta tytär ja mies tykkäävät. Viimeksi ostin avokadoja viikko sitten.

Niiden kasvatus ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
28/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi vaikuttaa siihen sillä mitä ostaa kaupasta ja mitä jättää ostamatta. Esim jätä tonnikalasäilyke ostamatta ja osta tuoretta kotimaista särkeä suoraan tiskiltä. Tuoteboikotit ei ole mikään uusi juttu.

No en varmasti osta mitään särkeä. Ostan sitä mitä haluan ja muiden boikotit eivät mieltäni muuta. Nam nam tonnikala.

Vierailija
29/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en varmasti osta mitään särkeä. Ostan sitä mitä haluan ja muiden boikotit eivät mieltäni muuta. Nam nam tonnikala.

Punaevä, sinievä ja keltaevä tonnikalat ovat lähes kuolleet jo supuuttoon liikakalastuksen takia ja sen vuoksi itse boikotoin henkilökohtaisesti tonnikalasäilykkeitä ja kaikkea missä on tonnikalaa.

Vierailija
30/30 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sillä tonnikalalla vaikka ruskeankukertavat evät, niin siihen samaan pastavuokaan se päätyy.