Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli miehelle "ihan puskista"

Vierailija
06.01.2021 |

Olin vasta vuoden etukäteen puhunut siitä. Ja kertonut mitkä on ne ongelmakohdat, mm. että vastuun on vaan jakauduttava tasaisemmin tai mä en jaksa enää. Ehdottanut pariterapiaa josta se ehdottomasti kieltäytyi lähtemästä jne. Ja silti se pääs yllättämään täysin, yhtään ei osannut aavistaa kun meillähän meni niin hyvin. Ainoa ongelma meillä kuulemma oli että mä nalkutin liikaa, mutta jos mä vaan oisin lopettanut nalkutuksen ni ei ois ollut mitään ongelmia.

Kommentit (1475)

Vierailija
701/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailij9a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen mieheni valitti minulle kuinka olen hänen vaatteensa viikannut kaappiin väärin, olisi pitänyt olla näin ja noin. No, lopulta jätin hänen vaatteensa telineelle ja viikkasin vain omat ja lapsen vaatteet pois. Monta päivää se kuivausteline oli siinä, minulle huudettiin ja kysyttiin missä on se ja se paita, ilman että edes katsottiin sitä telinettä. Lopulta meni hermo kun ei edes kehoituksesta viikannut itse niitä vaatteita sinne kaappiin, että kun vaatteet olivat kuivuneet, kumosin ne hänen puolelle sänkyä kasaan ja lopputulos ;miksi et ole voinut laittaa hänen vaatteita kaappiin..

Tämä oli vain yksi monista asioista joista miehen mielestä "skitsoan turhaan"

No mikset vaan voinut viikata niitä kunnolla? Edes sen vertaa tehdä toisen hyväksi! (Vrt. sukkien kerääminen lattialta)

Jos kumpikaan ei siedä toisen tapaa, niin voi sopia, että se, joka hoitaa pyykin viikkaa omalla tavallaan. Toinen sitten vuorollaan. 

Mä teen niin että pesen pyykin, laitan kuivumaan, ja kuivumasta jokainen perheenjäsen nostaa omat vaatteensa niin kuin itse näkee hyväksi. Mikäli vaatteet ei ole narulta pois kun seuraavan kerran pesen pyykkiä, niin vaatteet löytyy poisnostettuna keosta josta saa sitten viikkailla niin kuin huvittaa. 

Minäkään en kyllä todellakaan viikkaa miehen vaatteita kaappiin, jotain rajaa palvelun määrässä. Ne miehen kalsarit roikkuu narulla keskimäärin viikon ennen kuin se kerää ne pois, mutta ei se haittaa kun pyykkiteline on muutenkin aika siinä paikallaan. Jos ne ei mahdu enää narulle, teen niistä ihan viikkaamattoman pinon kylppäriin tai miehen sängylle ja kerää siitä omansa pois. Lapset kun kasvaa niin varmasti sama käytäntö tulee käyttöön heillekin, nyt jo 5v osaa viedä omat viikatut vaatteensa kaappiin ihan hienosti.

5v osaa paljon sellaista mitä 15v ei enää osaakaan ;) Mua monesti naurattaa nää "minun 3v jo osaa tämän!" kun ei ole vielä kokemusta siitä millaista se on kun on teini kotona :D

Minun taaperopoikani tykkäsi siivota niin, että ostin sille oikein oman oikean pikkumopin.

Nyt teininä huoneensa on sikolätti, eikä muutenkaan siivoa/tee mitään.

Toivottavasti viitsii huolehtia aikanaan omasta kodistaan.

Mulla on kaksi teinitytärtä ja ihan sama juttu.

Pieninä siivoaminen oli ihanaa ja olivat kumpikin oman moppinsa onnellisia omistajia.

Nyt tytärten huoneisiin ei edes pääse imuroimaan, koska lattiaa ei näy;)

Ja kyllä, mulla on myös mies, jolle ero on tulossa yllätyksenä.

Teinieni tekemättömyyteen voin suhtautua kevyesti, mutta aikuisen miehen samaan en. Mikään puhuminen, keskustelu, pyytäminen, mikään, ei yhtään mikään, ei vain auta.

Mieheni kohdalla kyse ei ole pelkästään kotitöistä, vaan paljon muutakin jää tekemättä ja huolehtimatta.

Minä olen pelkkä kotityökone, joka kuitenkin tekee ansiotyötä ihan yhtä paljon kuin mieheni ja tienaankin saman. En tiedä miten mieheni tämän itselleen selittää tai oikeuttaa. Minulle ei edes vastaa kun kysyn.

Rakkaus on loppunut, seksi on loppunut, ei miestä sekään enää kiinnosta. Luulisin, että mies on tavannut toisen, mutta ei, ainahan tuo on kotona, nyhjää puhelimella, katsoo urheilua tai vain tyhjyyteen.

Jos joku tuon waste of space-ukon tuosta haluaisi, saa viedä. Hakijalle keitän kahvit ja voin pakata ukon kamat valmiiksi.

Viestissäsi näkee rakkauden ja arvostuksen. Jotenkin herttaista, että kirjoitat seksin loppumisesta... syy sille on selvä.

Mikä on estänyt sinua pakkaamasta kamojasi? Nyt vain katkeroidut lisää ja haukut miehiä palstalla.

Valitetaan ja valitetaan. Mutta jatketaan.

Voi näitä marttyyrejä. Kasvattakaa selkäranka ja omanarvontunne.

Vierailija
702/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko miehet kertoa meille millä teidät saisi kuuntelemaan, jotta mahdolliset ongelmat voisi ratkaista nopeasti eikä nalkutukselle olisi tarvetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla paras kommunikoija, kun toinen ei ymmärrä vaikka vuoden ajan olet kertonut.

Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä, vaikka kuinka selkeästi kertoisi. Kun eivät ihan oikeasti kuuntele mutä se toinen puhuu.

oletko kuullut satua henkilöstä, joka huusi sutta?

Kyllä, mutta en näe nyt yhteyttä.

Tässähän tapauksessa satu olisi eri muodossa. Vaimo näki suden ja huusi apua monta kertaa, mutta mies ei vaivautunut menemään katsomaan tilannetta. Ihmetteli sitten kovasti miksi löysi vaimonsa kuolleena ja päivitteli kaikille vaimon typeryyttä kun ei edes apua yrittänyt pyytää...

Voiko ketjun asian paremmin kuvailla!! <3 

Vierailija
704/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkana kakun päällä on se, että ensin nainen puhuu nätisti, sitten kun ei tule kuulluksi tulee vaihe, jolloin nainen itkee tai huutaa tai sanoo rumemmin. Sitä seuraa vaihe, kun naista EI ENÄÄ KIINNOSTA ja sanominen (miehen mukaan nalkutus) loppuu.

Tässä tulee mieheltä se oleellinen virhe, kun mies kuvittelee, että NYT MEILLÄ ON KAIKKI HYVIN, nainen ei enää tuo esille epäkohtia.

Sitten yllätys on valtaisa, kun nainen vähän myöhemmin ilmoittaa erosta. Tämä on nähty omallakin kohdalla.

Juuri näinhän se menee! Milläs ihmeellä saisi miehet kuuntelemaan jo ensimmäisessä vaiheessa?

Opetelkaa puhumaan meille oikealla tavalla. Minäkin olen opetellut puhumaan naiselleni niin, että hän ymmärtää mitä sanon.

Vierailija
705/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna kaupassa käydessä huomio kiinnittyy usein yksinäisiin miehiin. Heillä on koko ajan luuri korvassa, ja vaimolta kysellään mitä, minkälaista ja miten paljon pitää ostaa. Ei siis vähennä vaimon taakkaa tippaakaan. Niillä saattaa olla vaimon kirjoittama ruokalistakin kädessä, mutta siltikään ei onnistu omin päin. Minä en vastaisi edes miehen puheluun.

Aaaah juuri tämä! "Miltä se lehtikaali näyttää? Onko se missä päin tätä vihannesosastoa?"

Ja siitä huolimatta 25% tuotteista on muuta kuin mitä listalla oli, kun "ei siellä ollut". Ai ei ollut laktoositonta maustamatonta jogurttia? Riisipiirakoita? Pikkuhousunsuojia? Nyt joku tietysti miettii että miksen käynyt itse kaupalla. Siksi, että lapset ei ole koskaan, KOSKAAN, ajoissa nukkumassa jos mies jää sitä asiaa hoitamaan, vaan möllöttävät jonkun youtube-videon äärellä kun palaan kaupalta kun lasten pitäisi olla jo päät tyynyssä.

Kuka nuo avuttomat miehet on teille valinnut? Taisi miehet rahat olla se mielenkiintoisempi kriteeri joka vei voiton monesta arkielämää hyödyttävästä taidosta.

Naurattaa aina nämä kuuluisat miehen rahat. Tavan talliaisia suurin osa, joiden normikuukausipalkka ei suuria tunteita herätä. Itse en ainakaan tunne yhtään rikasta miestä, perusjamppoja peruspalkkoineen kyllä useita.

Silti 51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän, ja kojseenkin tasa-arvoisia on vain 29%. Vain 1/5 on sellaisia joissa nainen tienaa enemmän, mutta nekin kaikki ovat palstalla haukkumassa miehiä  :)

Sinuahan ne miehen rahat näyttävät eniten kiinnostavan, kun oikein tilastoja jaksoit kaivella esiin. Ja kyllä minusta naisilla on täysi oikeus arvostella miestä, joka heittäytyy passattavaksi lasten tultua kuvioihin. Sitä tapahtuu hämmästyttävän paljon, enkä vieläkään ymmärrä miksi.

Miksi koette että teillä on oikeus haukkua miehiä yleisesti tällä miesvihapalstalla?

Eikö eroaminen onnistu ilman myllytystä?

Miksi koet, että sinulla on oikeus rajoittaa ihmisiä kertomasta omista kokemuksistaan? Älä lue palstaa, kun noin kovasti menee tunteisiin. Lähde vaikka ongelle.

Miksi koet että sinulla on oikeus rajoittaa minua näuyttämästä sun miesvihaasi kaikille?

Tuotahan sinä jaksat hokea. Silti et tiedä minusta yhtään mitään. Et siitä, vihaanko miehiä vai en, et ulkonäöstäni, iästäni, tai edes sukupuolestani. Sinä vain oletat ja jankutat samoja fraasejasi. Lopeta se, jos haluat keskustella asiallisesti. Turha toivo kuitenkin.

Lopeta itse miesvihasi niin emme ole edes keskustelemassa. 

Mutta täältähän sinut aina löytää näistä samoista ketjuista.

Tuhannen muun miesvihaajan kanssa.

Mietipä nyt vähän. Ap aloitti ketjun, koska on surullinen avioerostaan ja halusi vertaistukea. Ja sinä näet oikeutetuksi tulla tänne(kun) riehumaan ja haukkumaan ap:ta, muita kommentoijia ja kaikkia naisia. Mitä ihmettä edes teet Vauva-palstalla? Et selvästikään kuulu tänne, ja tuot tullessasi vain ilkeilyä ja negatiivista energiaa. Häpeä.

ap haukkui miestä aloituksessa. Ei enempää, ei vähempää.

Kuten aina tällä miesvihapalstalla, koirapilliin puhallettuanne alatte kertomaan kuinka kaikki miehet ovat samanlaisia paskoja.

Siinä teidän tarjoama vertaistuki

Jos tästä ketjusta on apua näille mieslasten vaimoille, niin mitä se sinun persettä kutittaa? Taidat olla sellainen itsekin, kun noin kalikka kalahti.

65% lapsista on käenpoikasia. Miksi ette tee lapsia puolisoittenne kanssa?

Mikä ihmeen 65% 😀 Muistaakseni se oli vähän vajaa 10% oikeasti...

Vierailija
706/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko miehet kertoa meille millä teidät saisi kuuntelemaan, jotta mahdolliset ongelmat voisi ratkaista nopeasti eikä nalkutukselle olisi tarvetta?

Lopettaa joksikin aikaa puhumisen, niin mies tulee kysymään, mikä on ongelmana.

Vierailija
707/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkana kakun päällä on se, että ensin nainen puhuu nätisti, sitten kun ei tule kuulluksi tulee vaihe, jolloin nainen itkee tai huutaa tai sanoo rumemmin. Sitä seuraa vaihe, kun naista EI ENÄÄ KIINNOSTA ja sanominen (miehen mukaan nalkutus) loppuu.

Tässä tulee mieheltä se oleellinen virhe, kun mies kuvittelee, että NYT MEILLÄ ON KAIKKI HYVIN, nainen ei enää tuo esille epäkohtia.

Sitten yllätys on valtaisa, kun nainen vähän myöhemmin ilmoittaa erosta. Tämä on nähty omallakin kohdalla.

Juuri näinhän se menee! Milläs ihmeellä saisi miehet kuuntelemaan jo ensimmäisessä vaiheessa?

Minä olen tehnyt niin, että jos mies ei tunnu kuulevan tai ymmärtävän, mistä olen muutaman kerran sanonut, vähennän muutakin puhumista ihan minimiin. Mitään sanomisen arvoista ei välttämättä tule moneen päivään. Kerron kyllä, jos talo palaa.

Mies kun tekee saman, se onkin väkivaltaa ja lapsellista  :)

Nainen... hänen teko hyväksytään.

Vierailija
708/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailij9a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen mieheni valitti minulle kuinka olen hänen vaatteensa viikannut kaappiin väärin, olisi pitänyt olla näin ja noin. No, lopulta jätin hänen vaatteensa telineelle ja viikkasin vain omat ja lapsen vaatteet pois. Monta päivää se kuivausteline oli siinä, minulle huudettiin ja kysyttiin missä on se ja se paita, ilman että edes katsottiin sitä telinettä. Lopulta meni hermo kun ei edes kehoituksesta viikannut itse niitä vaatteita sinne kaappiin, että kun vaatteet olivat kuivuneet, kumosin ne hänen puolelle sänkyä kasaan ja lopputulos ;miksi et ole voinut laittaa hänen vaatteita kaappiin..

Tämä oli vain yksi monista asioista joista miehen mielestä "skitsoan turhaan"

No mikset vaan voinut viikata niitä kunnolla? Edes sen vertaa tehdä toisen hyväksi! (Vrt. sukkien kerääminen lattialta)

Jos kumpikaan ei siedä toisen tapaa, niin voi sopia, että se, joka hoitaa pyykin viikkaa omalla tavallaan. Toinen sitten vuorollaan. 

Mä teen niin että pesen pyykin, laitan kuivumaan, ja kuivumasta jokainen perheenjäsen nostaa omat vaatteensa niin kuin itse näkee hyväksi. Mikäli vaatteet ei ole narulta pois kun seuraavan kerran pesen pyykkiä, niin vaatteet löytyy poisnostettuna keosta josta saa sitten viikkailla niin kuin huvittaa. 

Minäkään en kyllä todellakaan viikkaa miehen vaatteita kaappiin, jotain rajaa palvelun määrässä. Ne miehen kalsarit roikkuu narulla keskimäärin viikon ennen kuin se kerää ne pois, mutta ei se haittaa kun pyykkiteline on muutenkin aika siinä paikallaan. Jos ne ei mahdu enää narulle, teen niistä ihan viikkaamattoman pinon kylppäriin tai miehen sängylle ja kerää siitä omansa pois. Lapset kun kasvaa niin varmasti sama käytäntö tulee käyttöön heillekin, nyt jo 5v osaa viedä omat viikatut vaatteensa kaappiin ihan hienosti.

5v osaa paljon sellaista mitä 15v ei enää osaakaan ;) Mua monesti naurattaa nää "minun 3v jo osaa tämän!" kun ei ole vielä kokemusta siitä millaista se on kun on teini kotona :D

Minun taaperopoikani tykkäsi siivota niin, että ostin sille oikein oman oikean pikkumopin.

Nyt teininä huoneensa on sikolätti, eikä muutenkaan siivoa/tee mitään.

Toivottavasti viitsii huolehtia aikanaan omasta kodistaan.

Mulla on kaksi teinitytärtä ja ihan sama juttu.

Pieninä siivoaminen oli ihanaa ja olivat kumpikin oman moppinsa onnellisia omistajia.

Nyt tytärten huoneisiin ei edes pääse imuroimaan, koska lattiaa ei näy;)

Ja kyllä, mulla on myös mies, jolle ero on tulossa yllätyksenä.

Teinieni tekemättömyyteen voin suhtautua kevyesti, mutta aikuisen miehen samaan en. Mikään puhuminen, keskustelu, pyytäminen, mikään, ei yhtään mikään, ei vain auta.

Mieheni kohdalla kyse ei ole pelkästään kotitöistä, vaan paljon muutakin jää tekemättä ja huolehtimatta.

Minä olen pelkkä kotityökone, joka kuitenkin tekee ansiotyötä ihan yhtä paljon kuin mieheni ja tienaankin saman. En tiedä miten mieheni tämän itselleen selittää tai oikeuttaa. Minulle ei edes vastaa kun kysyn.

Rakkaus on loppunut, seksi on loppunut, ei miestä sekään enää kiinnosta. Luulisin, että mies on tavannut toisen, mutta ei, ainahan tuo on kotona, nyhjää puhelimella, katsoo urheilua tai vain tyhjyyteen.

Jos joku tuon waste of space-ukon tuosta haluaisi, saa viedä. Hakijalle keitän kahvit ja voin pakata ukon kamat valmiiksi.

Voi hyvänen aika mikä vässykkä sinä olet. Tiedät että suhteesi on loppu, mutta silti jatkat sitä. Vai pitäisi vielä tulla hakemaan se miehesi. Mitäpä jos potkit sen ulos ihan itse.

Kuka haluaa elää tollasen naisen kanssa ylipäätään?

Vierailija
709/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, naiselle, ero tuli puskista..

Kyllä mies oli puhunut, että voi huonosti, mutta ne asiat joiden vuoksi perheessä voitiin huonosti, myös minä, eivät olleet riippuvaisia minusta tai teoistani vaan ulkoisista seikoista ja ihan yhtä loppu minä olin ja minä suurimman osan niistä asioista kannoin, lisäksi perheen arjen ja lasten asiat.

Vieläkin ajattelen, että ex jätti minut tilanteessa, jossa kaikkein eniten olisin tukea tarvinnut.

Ja tietenkin hän oli ensin etsinyt uuden naisen tukemaan itseään.

Onko mieleesi välähtänyt että juurikin siksi taakkasi oli suuri koska mies oli etsinyt itselleen uuden naisen eikä enää osallistunut taakkaan jonka piti olla yhteinen?

Mies ei tehnyt omaa osuuttaan ja syytät edelleen itseäsi kun voimasi väsyivät?

Olisiko jo aika antaa armollisuutta sinulle itsellesi joka hylättiin?

Et tiedä asiasta mitään mutta väität että asia on automaattisesti miehen syytä.

Eikä palstalla ole miesvihaa  :)

Mitä itse sanoisit naisesta, joka kiukuttelisi kotona, vaikka tekisi siellä vähemmän, hankkisi sivusuhteen ja jättäisi sinut ja lapset? Olisiko sinulla ymmärrystä naiselle?

65% lapsista on käenpoikasia joten ihan tavallistahan tuo on. Miksi sanoisin asiasta mitään?

Sen voin kertoa etten ainakaan vaivautuisi hämmästelemään asiaa ulílaudalla. Tämä palsta on sen vastine.

Vierailija
710/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa puhumaan meille oikealla tavalla. Minäkin olen opetellut puhumaan naiselleni niin, että hän ymmärtää mitä sanon.

Lesboilla onkin helpompaa

Vierailija
711/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies oli puhunut, että voi huonosti, mutta ne asiat joiden vuoksi perheessä voitiin huonosti, myös minä, eivät olleet riippuvaisia minusta tai teoistani vaan ulkoisista seikoista ja ihan yhtä loppu minä olin ja minä suurimman osan niistä asioista kannoin, lisäksi perheen arjen ja lasten asiat.

Vieläkin ajattelen, että ex jätti minut tilanteessa, jossa kaikkein eniten olisin tukea tarvinnut.

Onko mieleesi välähtänyt että juurikin siksi taakkasi oli suuri koska mies oli etsinyt itselleen uuden naisen eikä enää osallistunut taakkaan jonka piti olla yhteinen?

Mitä itse sanoisit naisesta, joka kiukuttelisi kotona, vaikka tekisi siellä vähemmän, hankkisi sivusuhteen ja jättäisi sinut ja lapset? Olisiko sinulla ymmärrystä naiselle?

Miksi se mies hankki sen sivusuhteen? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Oletko miettinyt omaa osuuttasi ongelmiin?

Vierailija
712/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla paras kommunikoija, kun toinen ei ymmärrä vaikka vuoden ajan olet kertonut.

Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä, vaikka kuinka selkeästi kertoisi. Kun eivät ihan oikeasti kuuntele mutä se toinen puhuu.

oletko kuullut satua henkilöstä, joka huusi sutta?

Kyllä, mutta en näe nyt yhteyttä.

Tässähän tapauksessa satu olisi eri muodossa. Vaimo näki suden ja huusi apua monta kertaa, mutta mies ei vaivautunut menemään katsomaan tilannetta. Ihmetteli sitten kovasti miksi löysi vaimonsa kuolleena ja päivitteli kaikille vaimon typeryyttä kun ei edes apua yrittänyt pyytää...

Voiko ketjun asian paremmin kuvailla!! <3 

Miesten näkökannasta naiset huutavat sutta vuosien ajan, nähdessään sammakoita, lampaita, kissoja, karhuja, toisia naisia, kärpäsiä...

Lopulta kun se susikin ilmaantuu alueelle, nainen huutaa sitä muutaman kerran ja pohtii miksi mies ei reagoi. 

Vierailija
713/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mies hankki sen sivusuhteen? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Oletko miettinyt omaa osuuttasi ongelmiin?

Nainen on aina parisuhteessa täysillä mukana. Mies ei koskaan.

Vierailija
714/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Vierailija
715/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa joksikin aikaa puhumisen, niin mies tulee kysymään, mikä on ongelmana.

Meinasin kirjoittaa että tuo on toksista feminiinisyyttä, kunnes tajusin että sen toksisen voi ottaa ihan oletuksena pois.

Vierailija
716/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65% lapsista on käenpoikasia joten ihan tavallistahan tuo on. Miksi sanoisin asiasta mitään?

Sen voin kertoa etten ainakaan vaivautuisi hämmästelemään asiaa ulílaudalla. Tämä palsta on sen vastine.

Olisihan se suomalaisessa yhteiskunnassa melkoinen yllätys, jis vaimo jättäisi erossa sivusuhteiden kanssa hankkimansa lapset kokonaan ex-miehelle. Sinun piireissäsi se on jostain syystä tavallista. Missäpäin vaikutat?

Vierailija
717/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saat ihan itse oivaltaa. Sitä kutsutaan oppimiseksi. Mä ainakin ymmärrän puolisoni puheet ihan hyvin.

Jos suoraan sanominen ei mene perille, niin silloin on aika vaihtaa kumppania. Helppoa eikö.

Vierailija
718/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on parisuhteessa, ihminen on vastuussa omista tekemisistään. Jos suhde on huono, miksi vain toinen hankkii sivusuhteen, jos suhteen huonous muka sivusuhteeseen olisi syy?

Vierailija
719/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboilla onkin helpompaa

Sullahan onkin siitä kokemusta.

Vierailija
720/1475 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Suomessa yhtään onnellista avioliittoa, jossa on mies ja nainen olisivat tyytyväisiä valintoihinsa?

On, mutta emme leveile niistä täällä. Kukaan ei kuitenkaan usko asiaa todeksi. Naureskelemme vaan paskoissa suhteissä lusivien elämää ja kohtaloa.

Naisille onkin tyypillistä että nautitte toisten epäonnesta

Mulla on kyllä munat.

ok Kaisa

Juuri sun kaltaiset nihilistien takia en täällä paljoa omasta loistavasta suhteestani jaksa kertoilla. Naureskelen vaan sun kaltaisille lapsille ja lapsellisille kommenteille.

Mies loitavassa parisuhteessa nauramassa toisten epäonnelle lauantaina aamusta alkaen...

checks out

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi