Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hyvätuloisia (samoissa mitoissa pysyneitä naisia), joilla vaatekaapissa paljon 10-20 vuotta vanhoja vaatteita?

Vierailija
06.01.2021 |

Eli en ole tilanteessa huonotulosuuden vuoksi, mutta paljon on vaatteita, jotka ostettu jopa viime vuosituhannen lopulla, mm. Seppälästä noin -98 ostettu villapaita, joka viimeksi toissaviikolla päällä töissä. Ostan lähinnä uusia farkkuja, kun edelliset kuluvat liikaa, vanhat päätyvät vapaa-ajan housuiksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vähävaraisten kannattaa säästää niin kauan että saa  hyvälaatuisen "jokapaikan" vaattein. Kun sitä pesee ja pitää huolella, niin se kestää kauan. Alennustuotteita kannattaa ostaa. Kirpputoriltakin joskus voi onnistua löytämään hyviä vaatteita. Kirpputoriostoksissa kannattaa olla tarkkana, sinne saa kyllä rahaa menemään, jos sieltä ostelee kun halvalla saa paljon. Kirpputoriostotkin kannattaa jäädyttää minimiin. Minä ostan vain hyvälaatuisia vaatteita, jotka kyllä maksavat. Niitä on kyllä vaikeaa etenkin täältä Oulusta saada. Kalloja kyllä saa, mutta ei laadukkaita, sopivia eikä hyvännäköisiä. Tänne ei sisäänostajat hanki, muita kuin mustia rupu vaatteita tai halpaa keinokuitu pintamuotia tai huonosti istuvia ja rumia. Minun tuloni ovat huomattavasti alhaisemmat kuin keskivertotulolaisilla.

Juu vinkkinä vähävaraisille että kävele tämä talvi ilman kenkiä, niin ensi talvelle saat paremmat ☺️☺️☺️ Ja matkusta Helsinkiin ostamaan ne paremmat kengät kun ei sellaisia pikkukylien cittareista löydy.

🙄

Vierailija
22/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä turkiskuoriaiset söi vaatteet. Muutettiin ns arvo asuntoon joka kirjaimellisesti kuhisi niitä. Näitä löytyi kymmenittäin. Muutettiin pois sitten, mutta vaatteet ehti päästä rei-ille pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvätuloinen eikä mulla ole paljon vanhoja vaatteita mutta nuoruuden hoikissa mitoissani olen pysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän