Huomenna pitää palata töihin ja haluaisin vaan jatkaa lomaa koko loppukuun
tai vielä pitempään.. Ei ollenkaan kiinnosta palata työn ääreen. Teen merkityksetöntä valkokaulushommaa. Olen kateellinen kaikille jotka ovat innostuneita työstään ja tekevät unelmaduuniaan.
Kommentit (10)
Jos et ole kriittisellä alalla, ehkä sinun sitten pitää ottaa lomaa tai vaihtaa muuhun juttuun johon koet intohimoa.
Vielä ehdit saikuttamaan. Putoa portaat alas tmv.
Annat kuule mennä vaan. Maanantaiaamuna soitat radalta mestarille että pitkäksi meni, sopiiko että palataan viikon päästä. Jos olet tekijänaisia niin se kyllä passaa.
Valintoja
Vielä loma jatkuu
T.opettaja
Samoin, huomena paluu töihin. Työni on muutenkin ihan paskaa -kirjaimellisesti, siivooja kun olen. Ei kiinnosta pätkääkään.
Minulla vielä kaksi viikkoa jäljellä, mutta myös alkanut pikku hiljaa ahdistaa töihin paluu. Ei niinkään työn sisältö, vaan työpaikan ilmapiiri, hierarkiat, kyykyttäminen jne. Sain lomalla nyt uutta potkua siihen, että laitan syksyllä oman yrityksen pystyyn, niin saan ne työn ahdistavat puolet pois (toki uusia ahdistuksia varmasti edessä yrittäjyydessä, mutta ainakin aion kokeilla).
Itse sellaisena melkoisen ratkaisukeskeisenä ihmisenä en oikein ymmärrä, miksi monet eivät hae muutosta. Jos työ on kamalaa, niin miten olisi vaikka uusi työ tai opiskelu (Suomessa kaiken lisäksi ilmaista). Tietenkin käsitän, ettei asiat sormia napsauttamalla tapahdu, mutta miksi vaan jäädään vihaamaan olosuhteita eikä yritetä enää.
Otin loman rahana kun en tykkää laiskottelusta
Ja täällä. Olo on kuin vankilaan menisi.
Inhoan tärkeilevää työtäni mutta mistään en saa parempaa palkkaa.
Tekisi mieli irtisanoutua ja muuttaa yksin jonnekin korpeen..
Sama. Parin viikon loma huomenna ohi, paluu arkeen koittaa. Työni on täysin merkityksetöntä valkokaulustyötä. Palkka on kuitenkin kohtuuhyvä, se auttaa jaksamaan.
Haaveilen työstä, jolla olisi oikeasti merkitystä. Ja suoraan sanottuna haaveilen myös lomautuksesta.