Kostun liikaa seksissä, apua!
Mitä sanon miehelle.... Olen muuten ihan ok tiukka mutta kostun kiihottuneena paljon ja menee ihan lätinäksi eikä tunnu niin hyvältä.
Onko noloa ehdottaa että kuivataan välillä :) Tää on ahdistavaa :(
Kommentit (32)
Kuivaile asennonvaihdon yhteydessä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa puhumalla
Käy kusella ennen seksiä
Tee vatsalihastreeniä
Terv. Sama ongelma
Sama ongelma täälläkin synnytyksen jälkeen
Jostain luin että ihan käsikauppatuotteina myytävät allergialääkkeet auttaisi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että ihan käsikauppatuotteina myytävät allergialääkkeet auttaisi tähän.
https://www.terve.fi/kysymykset/emattimen-liiallinen-kosteus-seksin-aik… Tässähän se mun muistamani lähde taiskin olla.
Noin 50 naisen kokemuksella väitän, ettei nainen voi kostua liikaa. Vähän kuin olisi liian kaunis tai varakas.
Ap'een pitäs ruveta seukkaamaan tään Hopeaketun kanssa. Loppuu se märkyys ja halutkin :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mikähän antihistamiini olisi paras? Duact on reseptilääke
Tää on kyllä jännä kun suomalaiset naiset häpeää vuonna 2021 sitä että kiihottuvat
Tuskin mies pahastuu kun otat asian puheeksi. Otat asian esille ja yhdessä mietitte ratkaisun. Seksiä touhutaan yhdessä, niin kyllä tuostakin selviätte yhdessä... :)
Töpsyttele vauvatalkkia toosaan se lievittää kosteutta Rohkeammat käyttävät myös perunajauhoja
Mulla sama juttu. Mutta kostun ihan kauheastI sitten yhdynnän lopussa. Monesti kun sen jälkeen menee vessaan niin pimpistä tulee paksua valkoista mönjää joka haisee ällöttävältä. Vähän kuin klorite-pesunesteeltä tai vehnäjauho-munaseokselta.
Typy2003
Vierailija kirjoitti:
Töpsyttele vauvatalkkia toosaan se lievittää kosteutta Rohkeammat käyttävät myös perunajauhoja
Tai ruisjauhoja, saa kätevästi leipätaikinan alustettua samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Mutta kostun ihan kauheastI sitten yhdynnän lopussa. Monesti kun sen jälkeen menee vessaan niin pimpistä tulee paksua valkoista mönjää joka haisee ällöttävältä. Vähän kuin klorite-pesunesteeltä tai vehnäjauho-munaseokselta.
Typy2003
Voisko toi olla spermaa?
Mielikuvitusongelma kirjoitti:
Noin 50 naisen kokemuksella väitän, ettei nainen voi kostua liikaa. Vähän kuin olisi liian kaunis tai varakas.
itse kyllä väitän että voi. minullakin yli 50 naisen otanta ja nykyinen ihana kumppani kyllä kostuu usein liikaa mutta olen voinut elää sen asian kanssa. Alkuun oli outoa nähdä että nainen valuu pitkin reisiä jo siinä vaiheessa kun hyväillen tai suutelen niskaa. Jos positiivisesti ajattelee niin kitka yhdynnässä on niin pieni että kestän vaikka tunnin nussia. Nainen myös saa sarjana orgasmeja mutta ei menen yhtää paikat helläksi hänellä vaan voi saada vaikka 20 orgasmia. Seuraavana päivänä on kuulema pikkusen pikku hellä. Ennen mulla oli nainen jolle yksi orgasmiin riittävästi. Toiseen ei ollut asiaa kun pillu niin hellänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaile asennonvaihdon yhteydessä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa puhumalla
Käy kusella ennen seksiä
Tee vatsalihastreeniä
Terv. Sama ongelma
Miten ne vatsalihakset vaikuttaa märkyyteen?
Mulla on sikspack mutta silti kiihotun niin että valun lakanoille.
Itse olen huomannut että kalu tuntuu pienemmältä silloin, mutta ikinä ei ole kukaan mies valittanut. Itseasiassa sanoneet että se on tosi kiihottavaa kun lätisee kunnolla ja vehje uppoaa sileästi.
Oon aloittanut treeenin jonkun aikaa sit ja vehje tuntuu isommalta nyt vaikka valuis kun Niagara. Kannattaa koittaa.
Vähän sama ongelma, mutta miehet on ollut vaan innoissaan. Ilmeisesti tuntumakin on silti hyvä, koska useammalta kuultuna on kuulemma tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typy2003
Voisko toi olla spermaa?
En usko koska poikkiselta tulee vaan vähän ihan kirkasta siementä ja se on aina sanonut ettei se laukea paljaana mun sisään.
Puhu pukille... haluasin sammuttaa janoni legendaarisella k-kaupan pillumehulla.