Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kostun liikaa seksissä, apua!

Vierailija
06.01.2021 |

Mitä sanon miehelle.... Olen muuten ihan ok tiukka mutta kostun kiihottuneena paljon ja menee ihan lätinäksi eikä tunnu niin hyvältä.

Onko noloa ehdottaa että kuivataan välillä :) Tää on ahdistavaa :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Liikaa kostuvat (ns.limapilluiset) naiset on kyllä aika turn off. Ei sellasia tee mieli nuollakaan.

Puhu pukille... haluasin sammuttaa janoni legendaarisella k-kaupan pillumehulla.

Vierailija
2/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaile asennonvaihdon yhteydessä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa puhumalla

Käy kusella ennen seksiä

Tee vatsalihastreeniä

Terv. Sama ongelma

Vierailija
4/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälläkin synnytyksen jälkeen

Vierailija
5/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että ihan käsikauppatuotteina myytävät allergialääkkeet auttaisi tähän.

Vierailija
6/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että ihan käsikauppatuotteina myytävät allergialääkkeet auttaisi tähän.

https://www.terve.fi/kysymykset/emattimen-liiallinen-kosteus-seksin-aik… Tässähän se mun muistamani lähde taiskin olla.

Vierailija
7/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 naisen kokemuksella väitän, ettei nainen voi kostua liikaa. Vähän kuin olisi liian kaunis tai varakas.

8/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'een pitäs ruveta seukkaamaan tään Hopeaketun kanssa. Loppuu se märkyys ja halutkin :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän antihistamiini olisi paras? Duact on reseptilääke

Vierailija
10/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin laittaa sua peräreinoon

Vierailija
11/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä kun suomalaiset naiset häpeää vuonna 2021 sitä että kiihottuvat

Vierailija
12/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies pahastuu kun otat asian puheeksi. Otat asian esille ja yhdessä mietitte ratkaisun. Seksiä touhutaan yhdessä, niin kyllä tuostakin selviätte yhdessä... :)

Vierailija
13/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpsyttele vauvatalkkia toosaan se lievittää kosteutta Rohkeammat käyttävät myös perunajauhoja

Vierailija
14/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Mutta kostun ihan kauheastI sitten yhdynnän lopussa. Monesti kun sen jälkeen menee vessaan niin pimpistä tulee paksua valkoista mönjää joka haisee ällöttävältä. Vähän kuin klorite-pesunesteeltä tai vehnäjauho-munaseokselta.

Typy2003

Vierailija
15/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töpsyttele vauvatalkkia toosaan se lievittää kosteutta Rohkeammat käyttävät myös perunajauhoja

Tai ruisjauhoja, saa kätevästi leipätaikinan alustettua samalla.

Vierailija
16/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Mutta kostun ihan kauheastI sitten yhdynnän lopussa. Monesti kun sen jälkeen menee vessaan niin pimpistä tulee paksua valkoista mönjää joka haisee ällöttävältä. Vähän kuin klorite-pesunesteeltä tai vehnäjauho-munaseokselta.

Typy2003

Voisko toi olla spermaa?

Vierailija
17/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusongelma kirjoitti:

Noin 50 naisen kokemuksella väitän, ettei nainen voi kostua liikaa. Vähän kuin olisi liian kaunis tai varakas.

itse kyllä väitän että voi. minullakin yli 50 naisen otanta ja nykyinen ihana kumppani kyllä kostuu usein liikaa mutta olen voinut elää sen asian kanssa. Alkuun oli outoa nähdä että nainen valuu pitkin reisiä jo siinä vaiheessa kun hyväillen tai suutelen niskaa. Jos positiivisesti ajattelee niin kitka yhdynnässä on niin pieni että kestän vaikka tunnin nussia. Nainen myös saa sarjana orgasmeja mutta ei menen yhtää paikat helläksi hänellä vaan voi saada vaikka 20 orgasmia. Seuraavana päivänä on kuulema pikkusen pikku hellä. Ennen mulla oli nainen jolle yksi orgasmiin riittävästi. Toiseen ei ollut asiaa kun pillu niin hellänä.

Vierailija
18/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaile asennonvaihdon yhteydessä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa puhumalla

Käy kusella ennen seksiä

Tee vatsalihastreeniä

Terv. Sama ongelma

Miten ne vatsalihakset vaikuttaa märkyyteen?

Mulla on sikspack mutta silti kiihotun niin että valun lakanoille.

Itse olen huomannut että kalu tuntuu pienemmältä silloin, mutta ikinä ei ole kukaan mies valittanut. Itseasiassa sanoneet että se on tosi kiihottavaa kun lätisee kunnolla ja vehje uppoaa sileästi.

Oon aloittanut treeenin jonkun aikaa sit ja vehje tuntuu isommalta nyt vaikka valuis kun Niagara. Kannattaa koittaa.

Vierailija
19/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma, mutta miehet on ollut vaan innoissaan. Ilmeisesti tuntumakin on silti hyvä, koska useammalta kuultuna on kuulemma tiukka.

Vierailija
20/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typy2003

Voisko toi olla spermaa?

En usko koska poikkiselta tulee vaan vähän ihan kirkasta siementä ja se on aina sanonut ettei se laukea paljaana mun sisään.