Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostun liikaa seksissä, apua!

Vierailija
06.01.2021 |

Mitä sanon miehelle.... Olen muuten ihan ok tiukka mutta kostun kiihottuneena paljon ja menee ihan lätinäksi eikä tunnu niin hyvältä.

Onko noloa ehdottaa että kuivataan välillä :) Tää on ahdistavaa :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin samanlaisen aloituksen tulla tekemään. Kostun seksissä niin paljon että tuntuma häviää ja suuseksiä jännitän tämän takia valtavasti. Kostun kyllä myös arkisissa tilanteissa, joissa mielikuvitus lähtee laukalle ja kiihotun. Aina valmiina.

Vierailija
22/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sitä märkää pillua nuolee ja nai kuin kuivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan provo.

Vierailija
24/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töpsyttele vauvatalkkia toosaan se lievittää kosteutta Rohkeammat käyttävät myös perunajauhoja

Tai ruisjauhoja, saa kätevästi leipätaikinan alustettua samalla.

Nyt rupesin sitten fantasioimaan pillumehusta tehdystä leivästä.

Vierailija
25/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meinasin samanlaisen aloituksen tulla tekemään. Kostun seksissä niin paljon että tuntuma häviää ja suuseksiä jännitän tämän takia valtavasti. Kostun kyllä myös arkisissa tilanteissa, joissa mielikuvitus lähtee laukalle ja kiihotun. Aina valmiina.

Pystyn vielä kuvittelemaan että kitkaa voi olla yhdynnässä liian vähän.

Mutta mitä ongelmaa suuseksissä on? Eiköhän se kaverin kieli livo pois turhat kastikkeet.

Vierailija
26/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ongelmaa suuseksissä on? Eiköhän se kaverin kieli livo pois turhat kastikkeet.

Tulee sellainen olo ettei halua miestä tekemään hommaa jota en itsekään tekisi. Kosteutta on hiiiitusen liikaa kun olen näitä naisia jotka vuotaa vähän reisillekin.. Ei se kyllä ole valittanut eli ehkä ei pitäisi huolehtia.

Vierailija
27/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Kaipaan yhdyntää sen fyysisen läheisyyden takia, mutta jo ensimmäisen työnnön jälkeen olen niin märkä, ettei kummastakaan tunnu miltään. 🤷‍♀️ Eikä auta, vaikka mies jättää lämmitykset väliin. Tämä on ongelma nimenomaan mulle, koska mies sanoo, että hänelle riittää vallan mainiosti, kun teen käsitöitä ja otan suihin (jossa olenkin kuulemma erittäin hyvä). Minä vaan välillä kaipaisin rakastelua. Toisaalta tyydyttämättä ei meistä kumpikaan jää. Mies rakastaa nuolla mun valuvaa pillua ja oikein mielellään nuolee mulle monta orkkua peräkkäin. Lisäksi meillä on käytössä erilaisia leluja.

Vierailija
28/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämi kiihottavimpia seksikokemuksia on, kun rakasteltiin silloisen tyttöystävän kanssa sylikkäin-asennossa ja lopulta minäkin olin persvakoon asti kastunut hänen nesteistään. Aivan ihanaa.

Että kuvittelisin että nainen itse kokee sen ongelmallisemmaksi kuin mies.

Vierailija
29/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen olo ettei halua miestä tekemään hommaa jota en itsekään tekisi. Kosteutta on hiiiitusen liikaa kun olen näitä naisia jotka vuotaa vähän reisillekin.. Ei se kyllä ole valittanut eli ehkä ei pitäisi huolehtia.

ei kannata olla yhtään huolissaan asiasta. Nainen on ihana kun valuu valtoimenaan. Ole itseesi tyytyväinen ja jatkakaa seksielämäänne ilolla jokaikinen päivä.

Vierailija
30/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kostuminen aiheuttaa kyllä arkeenkin lisävaivaa. Kiva kun vaikka työaamuina mies koskee parransängellä niskaani aamupalaa laittaessa tai pyyhkäisee takapuolta seisokillaan ja kas kun pitää vaihtaa alkkarit.

Vierailija
31/32 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermärkä pilllu on pelkkää plussaa naisessa!

Vierailija
32/32 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöjuttuja tollaset liiat märkyydet... Plussaa vaa vaikka saavillisen roiskisit. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi