Miksi varatut miehet laittavat viestiä? MIKSI??
En oikein hahmota tätä kuviota. Minulla on kaksi eksää ja yksi hoito, jotka ovat tahoillaan nykyään kaikki naimisissa, ja nämä säännöllisesti laittavat viestiä. Ei edes mitään vonkaamisviestejä, vaan kysellään kuulumisia. Eniten minua hämmentää tämä yksi tyyppi, jonka kanssa tein töitä ihan vajaan kuukauden kaksi vuotta sitten. Olimme sängyssä kerran ja sain häneltä sp-taudin, ja tämän jälkeen sain vielä kuulla hänen olevan varattu. Tyyppi on saman naisen kanssa edelleen, mutta laittaa minulle viestiä kerran pari vuodessa.
Olen itse onnellisesti parisuhteessa, mutta minua ahdistaa, että jos omakin mieheni lämmittelee jotain vanhoja kipinöitä lämpimikseen. Miksi miehet tekevät näin? Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta, sillä viestien sisällöt ovat hyvin neutraaleja. Teenkö minä väärin, kun vastaan kuulumisten kyselyihin?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan tiedä miksi? Siksi koska taka-ajatuksena on saada pillua.
Mies saa parisuhteessa harvoin riittävästi seksiä. Näin ovat maksulliset naiset kertoneet.
Jos nainen hieman lisää anteliaisuutta, eli ryhtyy vaikka ei 100% sillä hetkellä huvittaisikaan, hän saa muuta kautta todella paljon takaisin - kaikki onnistuu.
Pitää paikkansa ja mies myös kyllästyy panemaan jatkuvasti samaa naista. Vaihtelu virkistää ja pienen syrjähypyn jälkeen huvittaa taas hoonata sitä vanhaakin reikää vähän aikaa. Tämä on biologinen asia eikä sille mitään voi, uroksen tehtävä on paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa ja levittää siementään. Ehkä evoluutio "korjaa" tämän muutaman miljoonan vuoden aikana. Kannattaa olla ilman miestä jos ei kelpaa.
Tämähän on ihan totta. Samalla tavalla naaraan tehtävänä on kilpailuttaa miesten spermaa ja yrittää saada mahdollisimman laadukkaita jälkeläisiä, vaikka se sitten tarkottaisi sitä, että nykyinen kumppani kasvattaa toisen miehen lasta. Jostain syystä miehille ei kuitenkaan tässä vaiheessa enää kelpaa selitys, että se nyt vain on biologiaa, eikä sille mitään voi...
Näin varmasti. Sellainen eläin on ihminen ja näiden tosiasioiden kanssa on vaan elettävä. En ymmärrä miksi jotkut tekevät näistä niin ison numeron. Paneminen kannattaa aina, tuntuu hyvältä munissa ja pilluissa. Turha siitä on tehdä yhtään sen vaikeampaa kuin mitä se on, iloinen asia ja nautinto kuitenkin kyseessä jotan miksi se pitäisi pilata. M50v
Ihminen ei elä vaistojensa varassa kuten eläin, joten ei tuo selitys käy. Minunkin tekee mieli usein vain tappaa hankala ihminen enkä silti tee sitä. Teen moraalisen valinnan olla tekemättä niin, koska se on yhteisön sääntöjen vastaista ja siitä seuraa sanktio. Jos kaikki seuraisimme vaistojamme yhteiskunta olisi kaaoksessa.
Joko he ovat pitäneet sinusta ihmisenä. Tai olet ollut helppo saada sänkyyn. Sinä itse tiedät miten asia on.
Syy on tämä: nämä varatut miehet elävät nykyään niin tuttua ja turvallista elämää että viestittely entisen heilan kanssa tuo siihen vähän jännitystä. Miehet ovat juuri tuollaisia; eivät kykene elämään sinkkuina eivätkä varattuina vaan haluavat jotain siltä väliltä.
Neuvoni sinulle: älä vastaa niin viestittely loppuu. Ja kerro sille yhden vaimolle että sait tältä taudin. Mitä turhaan suojelelt tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan tiedä miksi? Siksi koska taka-ajatuksena on saada pillua.
Mies saa parisuhteessa harvoin riittävästi seksiä. Näin ovat maksulliset naiset kertoneet.
Jos nainen hieman lisää anteliaisuutta, eli ryhtyy vaikka ei 100% sillä hetkellä huvittaisikaan, hän saa muuta kautta todella paljon takaisin - kaikki onnistuu.
Pitää paikkansa ja mies myös kyllästyy panemaan jatkuvasti samaa naista. Vaihtelu virkistää ja pienen syrjähypyn jälkeen huvittaa taas hoonata sitä vanhaakin reikää vähän aikaa. Tämä on biologinen asia eikä sille mitään voi, uroksen tehtävä on paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa ja levittää siementään. Ehkä evoluutio "korjaa" tämän muutaman miljoonan vuoden aikana. Kannattaa olla ilman miestä jos ei kelpaa.
Tämähän on ihan totta. Samalla tavalla naaraan tehtävänä on kilpailuttaa miesten spermaa ja yrittää saada mahdollisimman laadukkaita jälkeläisiä, vaikka se sitten tarkottaisi sitä, että nykyinen kumppani kasvattaa toisen miehen lasta. Jostain syystä miehille ei kuitenkaan tässä vaiheessa enää kelpaa selitys, että se nyt vain on biologiaa, eikä sille mitään voi...
Näin varmasti. Sellainen eläin on ihminen ja näiden tosiasioiden kanssa on vaan elettävä. En ymmärrä miksi jotkut tekevät näistä niin ison numeron. Paneminen kannattaa aina, tuntuu hyvältä munissa ja pilluissa. Turha siitä on tehdä yhtään sen vaikeampaa kuin mitä se on, iloinen asia ja nautinto kuitenkin kyseessä jotan miksi se pitäisi pilata. M50v
Ihminen ei elä vaistojensa varassa kuten eläin, joten ei tuo selitys käy. Minunkin tekee mieli usein vain tappaa hankala ihminen enkä silti tee sitä. Teen moraalisen valinnan olla tekemättä niin, koska se on yhteisön sääntöjen vastaista ja siitä seuraa sanktio. Jos kaikki seuraisimme vaistojamme yhteiskunta olisi kaaoksessa.
Paneminen (sikäli kun kaikki ovat täysikäisiä ja suostuvaisia) ei taas ole minkään sääntöjen vastaista eikä sanktioitua, joten miten tuo rutinasi nyt liityi asiaan?
Silti nämä veijarit eivät tee mitään konkreettista aloitetta siihen suuntaan, kunhan pitävät lämpimänä. Se vasta säälittävää onkin. Kakaisisivat vaan ulos sen mistä kenkä puristaa, niin ei tarttis täällä palstalla ihmetellä näiden viestien merkityksiä sivukaupalla!