Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut miehet laittavat viestiä? MIKSI??

Vierailija
06.01.2021 |

En oikein hahmota tätä kuviota. Minulla on kaksi eksää ja yksi hoito, jotka ovat tahoillaan nykyään kaikki naimisissa, ja nämä säännöllisesti laittavat viestiä. Ei edes mitään vonkaamisviestejä, vaan kysellään kuulumisia. Eniten minua hämmentää tämä yksi tyyppi, jonka kanssa tein töitä ihan vajaan kuukauden kaksi vuotta sitten. Olimme sängyssä kerran ja sain häneltä sp-taudin, ja tämän jälkeen sain vielä kuulla hänen olevan varattu. Tyyppi on saman naisen kanssa edelleen, mutta laittaa minulle viestiä kerran pari vuodessa.

Olen itse onnellisesti parisuhteessa, mutta minua ahdistaa, että jos omakin mieheni lämmittelee jotain vanhoja kipinöitä lämpimikseen. Miksi miehet tekevät näin? Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta, sillä viestien sisällöt ovat hyvin neutraaleja. Teenkö minä väärin, kun vastaan kuulumisten kyselyihin?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Olen itse onnellisesti parisuhteessa”..toi lause särähti korvaan. Ap on siis omien sanojensa mukaan onnellisesti parisuhteessa mutta sai sukupuolitaudin kk sitten.. öhh..siis vieläkö sä Ap mietit et miksi miehet viestittelee sulle?

Kuukauden tapaili kaksi vuotta sitten. Et taida osata lukea?

Vierailija
42/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta..." No, siitähän nyt nimenomaan on kyse: koittavat säilyttää yhteyden. Jos on saatu ennen, saattaa saada tulevaisuudessakin, ajattelevat.

Tämä. Olen mies, enkä tee tuollaista, mutta tiedän muutaman, jotka tekevät. Ovat olevinaan neutraalin tuttavallisia, mutta ainoa taka-ajatus on pitää mahdollisuus päästä sänkyyn joskus, vaikka itsellään on jo kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta..." No, siitähän nyt nimenomaan on kyse: koittavat säilyttää yhteyden. Jos on saatu ennen, saattaa saada tulevaisuudessakin, ajattelevat.

Tämä. Olen mies, enkä tee tuollaista, mutta tiedän muutaman, jotka tekevät. Ovat olevinaan neutraalin tuttavallisia, mutta ainoa taka-ajatus on pitää mahdollisuus päästä sänkyyn joskus, vaikka itsellään on jo kumppani.

juuri näin. Se kämmenen kokoinen alue naisen jalkojen välissä saa miehen tekemään niin käsittämättömiä asioita, että on vaan hyvä ettei naiset sitä ymmärrä. ÄLKÄÄ HELVETISSÄ KERTOKO NIILLE!!!

Vierailija
44/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Olen itse onnellisesti parisuhteessa”..toi lause särähti korvaan. Ap on siis omien sanojensa mukaan onnellisesti parisuhteessa mutta sai sukupuolitaudin kk sitten.. öhh..siis vieläkö sä Ap mietit et miksi miehet viestittelee sulle?

en niin, Sou?

Vierailija
45/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat olla siitä tyytyväinen, että saat vaan neutraaleja viestejä. Itse olen saanut kaikenmaailman ruikutusviestejä ja pitkiä sepustuksia siitä, kuinka voivat jättää nykyisensä, jos minä vaan annan vielä uuden mahdollisuuden :D en ole antanut ja olen estänyt tällaiset.

Samoin, estoon meni kun vielä 9 vuoden jälkeen ruinasi takaisin. Mies on toki naimisissa ja kolmen lapsen isä ja silti lähetti viestiä ja aneli. Hyi hitto minkälaisia ukkoja!

Vierailija
46/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat olla siitä tyytyväinen, että saat vaan neutraaleja viestejä. Itse olen saanut kaikenmaailman ruikutusviestejä ja pitkiä sepustuksia siitä, kuinka voivat jättää nykyisensä, jos minä vaan annan vielä uuden mahdollisuuden :D en ole antanut ja olen estänyt tällaiset.

Samoin, estoon meni kun vielä 9 vuoden jälkeen ruinasi takaisin. Mies on toki naimisissa ja kolmen lapsen isä ja silti lähetti viestiä ja aneli. Hyi hitto minkälaisia ukkoja!

Hyi hitto millaisia ämmmiä. Säälipillun antaminen on humaani teko.

Vierailija
47/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat helposti, siksi. Hyi

Vierailija
48/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille riitä yksi nainen, ellei se oma muija ole joku nymfomaanikko. Miehillä on aina ollut oman vaimon lisäksi muitakin naisia. Ja jotkut naiset haluaakin olla näitä kakkosnaisia, sillä tavalla saa rusinat puolasta, toisin kuin olemalla vaimomatsku.

Vierailija
49/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat helposti, siksi. Hyi

Kuinka vaikeaksi se mielestäsi pitää tehdä? Hyvältä se kulli sisällä tuntuu.

Vierailija
50/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään yllä haaremia jos joskus vaikka tulee baarista kotio ja panettaa. Ollut tällaisessa haaremissa ennen kuin tajusin ettei niitä kiinnostakaan suhde kanssani.

Vierailija
51/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietää, että olet helppo ja tautinen. Et osaa estää näitä vai imarteleeko huomio?

Vierailija
52/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pillua saanut jos on jopa 3 lasta tehnyt. Olet kuvottava.

Vierailija
53/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole, olen laadukas panomies.

Vierailija
54/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa pillua elämässä ei riitä mihinkään. Ei riitä edes viikossa noin mitätön määrä.

Vierailija
55/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin, joten samahan tuo vähän koettaa silloin tällöin. Saattaa olla että joskus lohkeaa.

Vierailija
56/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille riitä yksi nainen, ellei se oma muija ole joku nymfomaanikko. Miehillä on aina ollut oman vaimon lisäksi muitakin naisia. Ja jotkut naiset haluaakin olla näitä kakkosnaisia, sillä tavalla saa rusinat puolasta, toisin kuin olemalla vaimomatsku.

Puolalaiset naiset ovat kyllä kauniita, enkä niitä vanhoja rusinoita menisi valitsemaan.

Vierailija
57/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautiset h uorat tunnetaan laajasti. Etkö osaa estää vai kutkuttaako huomio alapäätä?

Vierailija
58/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on liian tuhma paikka, kun kaikki haluaa leikkiä eroottisia leikkejä keskenään.

Vierailija
59/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki töitä. Lukutaito on nyt aika monella hakusessa.

Vierailija
60/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään yhteyttä siltä varalta, että parisuhdestatuksesi muuttuu. Silloin tarjotaan olkapäätä ja tukea. Taka-ajatuksena tietysti se mikä miehillä on aina mielessä.