Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut miehet laittavat viestiä? MIKSI??

Vierailija
06.01.2021 |

En oikein hahmota tätä kuviota. Minulla on kaksi eksää ja yksi hoito, jotka ovat tahoillaan nykyään kaikki naimisissa, ja nämä säännöllisesti laittavat viestiä. Ei edes mitään vonkaamisviestejä, vaan kysellään kuulumisia. Eniten minua hämmentää tämä yksi tyyppi, jonka kanssa tein töitä ihan vajaan kuukauden kaksi vuotta sitten. Olimme sängyssä kerran ja sain häneltä sp-taudin, ja tämän jälkeen sain vielä kuulla hänen olevan varattu. Tyyppi on saman naisen kanssa edelleen, mutta laittaa minulle viestiä kerran pari vuodessa.

Olen itse onnellisesti parisuhteessa, mutta minua ahdistaa, että jos omakin mieheni lämmittelee jotain vanhoja kipinöitä lämpimikseen. Miksi miehet tekevät näin? Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta, sillä viestien sisällöt ovat hyvin neutraaleja. Teenkö minä väärin, kun vastaan kuulumisten kyselyihin?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset a) kysy heiltä heidän motiivejaan, b) jätä vastaamatta tai c) estä heitä?

Vierailija
2/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta..." No, siitähän nyt nimenomaan on kyse: koittavat säilyttää yhteyden. Jos on saatu ennen, saattaa saada tulevaisuudessakin, ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi vanhalta heilalta kysyä kuulumisia?

Vierailija
4/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. - Hankalaksihan tämä on mennyt:  Jos et kysy, mitä kuuluu tai vastaa tähän kysymykseen itse kysyttäessä, niin olet vain omaa napaasi aatteleva narsisti. - Jos taas kysyt, niin olet narsisti, joka kuvittelee ja luulee itsestään liikoja... 

Vierailija
5/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. - Hankalaksihan tämä on mennyt:  Jos et kysy, mitä kuuluu tai vastaa tähän kysymykseen itse kysyttäessä, niin olet vain omaa napaasi aatteleva narsisti. - Jos taas kysyt, niin olet narsisti, joka kuvittelee ja luulee itsestään liikoja... 

Mitä väliä sillä on mitä joku vanha säätö ajattelee? Jos ei kiinnosta vastata, ei kai kiinnosta myöskään sen mielipiteet susta.

Vierailija
6/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa suolassa on määrätty ominaisuus.

Vierailija
7/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä joku vanha säätö ajattelee? Jos ei kiinnosta vastata, ei kai kiinnosta myöskään sen mielipiteet susta.

En kutsu ex-kumppaneitani vanhoiksi säädöiksi, vaan ex-kumppaneiksi tai useammin heidän omilla nimillä. Jokasen kanssa minulla on hyvät ja tai ainakin asialliset välit.  - Onneksi. Olen onnekseni onnistunu välttämään kaikki epämääräsiet säädöt ja säätämiset ihmissuhteissa. 

Vierailija
8/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla siitä tyytyväinen, että saat vaan neutraaleja viestejä. Itse olen saanut kaikenmaailman ruikutusviestejä ja pitkiä sepustuksia siitä, kuinka voivat jättää nykyisensä, jos minä vaan annan vielä uuden mahdollisuuden :D en ole antanut ja olen estänyt tällaiset.

Vierailija
9/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa, jos ei muutenkaan olla mitään kavereita enää?

Vierailija
10/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on jos ei ole ihan törkeä erossa eikä sekään välttämättä auta. Minulla on ensimmäisen exän kanssa erosta nyt 11 vuotta ja yhä tulee seksinvonkausviestejä monta vuoden aikana. Ihan sama onko se itse naimisissa tai naisia kierrossa, niitä tulee.

Vierailija
11/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi ylläpidän varapatjaa.

Vierailija
12/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ihmiset olemme erilaisia, toset viestittelevät, toiset eivät,

onko siinä jotain outoa, jos saa viestin, eikä se ole mikään outo viesti,

eiköhän immeiset kysele useinkin, mitä jollekin tutulle kuuluu,

itse en ole saanut entisiltä viestejä, mutta jos milloin nähdään, niin saatetaan hetki

turista tai vain moikataan,

erään exän kanssa alkoi uudestaan 10v tauon jälkeen, kestäen 2v,

edelleenkin jutellaan ja moikataan kun nähdään

Vierailija
13/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tosiaan tiedä miksi? Siksi koska taka-ajatuksena on saada pillua.

Vierailija
14/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei voi olla kyse mistään seksuaalisesta, sillä viestien sisällöt ovat hyvin neutraaleja." Kuinka lapsellinen joku voikaan olla...

Vierailija
15/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisivat päästä sovittamaan penistään sinun vaginaasi mutta eivät uskalla kysyä suoraan ja yrittävät tunnustella tilannetta. Selvästi eivät ole mitään alfauroksia mutta himot ne on hiirelläkin.

Vierailija
16/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ne tekee deittisivuilla/sovelluksissa... vaikka lukee selkeästi etten ole kiinnostunut irtosuhteista. Huoh.

Vierailija
17/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä taudin sait ja millä tavalla?

Vierailija
18/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa parisuhteessa harvoin riittävästi seksiä. Näin ovat maksulliset naiset kertoneet.

Jos nainen hieman lisää anteliaisuutta, eli ryhtyy vaikka ei 100% sillä hetkellä huvittaisikaan, hän saa muuta kautta todella paljon takaisin - kaikki onnistuu.

Vierailija
19/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa parisuhteessa harvoin riittävästi seksiä. Näin ovat maksulliset naiset kertoneet.

Jos nainen hieman lisää anteliaisuutta, eli ryhtyy vaikka ei 100% sillä hetkellä huvittaisikaan, hän saa muuta kautta todella paljon takaisin - kaikki onnistuu.

Pitää paikkansa ja mies myös kyllästyy panemaan jatkuvasti samaa naista. Vaihtelu virkistää ja pienen syrjähypyn jälkeen huvittaa taas hoonata sitä vanhaakin reikää vähän aikaa. Tämä on biologinen asia eikä sille mitään voi, uroksen tehtävä on paritella mahdollisimman monen naaraan kanssa ja levittää siementään. Ehkä evoluutio "korjaa" tämän muutaman miljoonan vuoden aikana. Kannattaa olla ilman miestä jos ei kelpaa.

Vierailija
20/67 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne sit kyllästy jos koko ajan saavat?

Eri