Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2021

Vierailija
06.01.2021 |

Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.

Kommentit (3410)

Vierailija
1241/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskela

Vierailija
1242/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bc bc bc bc!!!!!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-masentunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel biisin sanat https://lyricstranslate.com/en/blind-channel-gun-lyrics.html

Miten nää Blind Channel Gun-biisin sanat oikeesti vaikuttaa niihin , jotka kärsii mielenterveysongelmista, syrjäytymisetsä, huono-osaisuudesta??

Se vaikuttaa niin, että on helpottavaa tietää, ettei asian kanssa ole yksin. Että joku tietää, miltä susta tuntuu. I love youut vaan ärsyttää sellaisessa mielentilassa, kun ei usko rakkauteen tai parempaan tulevaisuuteen. Angstisiin sanoihin voi samaistua, positiivisiin ei. Ne positiiviset rakkauslaulut saa vaan tuntemaan, että kaikki muut on löytänyt rakkauden paitsi minä. Kaikki muut on onnellisia paitsi minä. Ja se masentaa entisestään.

Ei voi yleistää. Itse kärsin vakavasta masennuksesta ja ahdistuksesta, ja BC:n biisi lisää ahdistusta, en halua edes kuulla sitä missään.

Sen sijaan Tefloneitten ralli on hyväntuulinen ja piristävä, kuuntelen sitä yleensä aamulla, niin päivä saa hyvän startin.

Vierailija
1244/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-masentunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel biisin sanat https://lyricstranslate.com/en/blind-channel-gun-lyrics.html

Miten nää Blind Channel Gun-biisin sanat oikeesti vaikuttaa niihin , jotka kärsii mielenterveysongelmista, syrjäytymisetsä, huono-osaisuudesta??

Se vaikuttaa niin, että on helpottavaa tietää, ettei asian kanssa ole yksin. Että joku tietää, miltä susta tuntuu. I love youut vaan ärsyttää sellaisessa mielentilassa, kun ei usko rakkauteen tai parempaan tulevaisuuteen. Angstisiin sanoihin voi samaistua, positiivisiin ei. Ne positiiviset rakkauslaulut saa vaan tuntemaan, että kaikki muut on löytänyt rakkauden paitsi minä. Kaikki muut on onnellisia paitsi minä. Ja se masentaa entisestään.

Ei voi yleistää. Itse kärsin vakavasta masennuksesta ja ahdistuksesta, ja BC:n biisi lisää ahdistusta, en halua edes kuulla sitä missään.

Sen sijaan Tefloneitten ralli on hyväntuulinen ja piristävä, kuuntelen sitä yleensä aamulla, niin päivä saa hyvän startin.

minä taas kärsin ahdistuksesta ja masennuksesta ja Bc:n biisin avulla voin jptenkin purkaa sitä pahaa oloa, helpottaa paljon- noh ihmiset erilaisia :) teflonien biisi on ihan ok mutta en jaksa kuunnella sitä kuin pari kertaa enempää

Vierailija
1245/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bc valitaan niin toivottavasti lavalla näytettäisiin poikien kasvoja, koska ovat kaikki aika söpöjä. Musiikkivideossa kasvot eivät juurikaan näkyneet.

Vierailija
1246/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkää kaikki kattoo Dark side et tulee enemmän näyttökertoja kun Teflon Brotherilla

mitä väliä niillä katsomiskerroilla on ? Cicciolinallakin oli paljon enemmän katselukertoja kuin voittajalla. 

Eipä niillä mitään väliä olekaan . Kuten joku kirjoitti Chanelin pojut on trendaavissa ykösenä vaikka katselukertoja ei niin paljon olekaan kuin Tefloneilla.

Blind channelil olisi enemmän jos olisi julkaistu samaan aikaan kuin teflon

Sekin on varmasti totta, mutta kuten sanottu, ei viisuja voiteta Youtuben katselukerroilla. Teflon Brothersia on varmasti katselleet paljon myös sellaisetkin, jotka eivät ole Euroviisuista saati Umk:sta tippaakaan kiinnostuneita. Onhan joillain Tefloneiden biiseillä yli 10 miljoonaa katselukertaa. Ja Blind Channel ymmärtääkseni on suosittu myös maailmalla ?

Sama juttu varmasti Pandora faneilla.

Tai ysärin faneilla.

Joo, siis itsehän olen ihan Tefloneiden ja Pandoran fani, mutta toki perillä myös tosi asioista . Näiden kesken varmaan tulee kova kisa. Tosin raadit maailmalla ovat Akselinja Oskarin puolella.

Vierailija
1247/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo cicciolinahan on hyvä euroviisu biisiksi. Mutta nuo nelijalkaiset karvaturret (karhut?) lavalla. Kamalaa. Kokonaisuus siis järkyttävä. Pelkkä Erika pinkissä lateksihaalarissa olisi riittänyt. On sen verran näyttävä.

Tämän vuoden biiseistä ei mikään iske. BC paras mutta en tiedä menestyykö lainkaan..

Vierailija
1248/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo cicciolinahan on hyvä euroviisu biisiksi. Mutta nuo nelijalkaiset karvaturret (karhut?) lavalla. Kamalaa. Kokonaisuus siis järkyttävä. Pelkkä Erika pinkissä lateksihaalarissa olisi riittänyt. On sen verran näyttävä.

Tämän vuoden biiseistä ei mikään iske. BC paras mutta en tiedä menestyykö lainkaan..

Jo kikkio on ihuna <3 <3 

Vierailija
1249/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bcccc. Kuulin ton viisun tänään ja piti kuunnella vielä 5 kertaa lisää 😁😁

Vierailija
1250/3410 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-masentunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä taas kärsin ahdistuksesta ja masennuksesta ja Bc:n biisin avulla voin jptenkin purkaa sitä pahaa oloa, helpottaa paljon- noh ihmiset erilaisia :) teflonien biisi on ihan ok mutta en jaksa kuunnella sitä kuin pari kertaa enempää

Mä olen ollut masentunut ja kroonisesti itsetuhoinen 10 vuotta, ja meinasin itkeä eilen kun ajattelin, miten monet ihmiset on valmiita laittamaan tämän euroviisuihin itsetuhoisuuteen liittyvistä sanoituksista huolimatta. Ehkä tämä on askel siihen suuntaan, että näitä ongelmia ei tarvitsisi hävetä enää.

Vierailija
1251/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan ihannoiminen laulujen sanoissa ei valitettavasti pelkästään mielikuvituksen tasolle, kuten uutisista päivittäin voidaan lukea.  Yle uutiset: https://yle.fi/uutiset/3-11167864

Vierailija
1252/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivallan ihannoiminen laulujen sanoissa ei valitettavasti pelkästään mielikuvituksen tasolle, kuten uutisista päivittäin voidaan lukea.  Yle uutiset: https://yle.fi/uutiset/3-11167864

Todellisuus on tämä.

http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/parisuhdevakivallasta-t…

Vierailija
1253/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ne teflonin sanoitukset on kontroversaalit kertoessaan seksimatkailusta Euroopan köyhemmissä maissa.

Vierailija
1254/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittaukset aseisiin ei ole sama asia kuin väkivallan ihannoiminen. Missään kohtaa Blind Channelin biisiä ei ihannoida väkivaltaa.

Vierailija
1255/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään Krista kaukana UMK:sta, niin hyvin menee.

Vierailija
1256/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC:n etu on siinä että kerran kun sen kuuntelet ja näet, niin varmasti jää mieleen. Eli aito vaihtoehto pliisubiiseille joita euroviisut on tänä vuonna täynnä. Toki osa hyviä sellaisia.

Itse pidän siitä, että koko kokonaisuus toimii: kappale jossa ei ole mitään turhaa eikä ärsyttävää ja alkaa sähäkästi sekä ihastuttaa kuulijoita gorillahuudoilla, video omaa luokaansa ja kelpaa sellaisenaan maailmalle (myös mainio työnäyte videon tuottajalle), bändin jäsenet hyvännäköisiä ja haastattelujen perusteella hyväkäytöksisiä sekä englannin kielen taitoisia.

Pidän sormia ristissä, että kuulostavat livenä myös hyvältä. Jos näin on, niin todella uskon heidän pääsevän finaalin kymmenikköön.

Vierailija
1257/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai oikeesti luule että joku noista biiseistä voittaisi ulkomailla? Nou nou.

Vierailija
1258/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaisivat edes Englanniksi, vaikka ei voittoa tule sittenkään.

Vierailija
1259/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai oikeesti luule että joku noista biiseistä voittaisi ulkomailla? Nou nou.

ei voittaa mutta uskon että hyvällä lava showlla blind channel voisi päästä top 15

Vierailija
1260/3410 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi blind chanelhan oli hyvä. Pitää vaan lavashown olla vähintään yhtä hyvä kuin ton videon.