UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tota koiranhaukunnan pointtia tässä Chanellin poikien biisisssä.
Kopioitu siitä ysärin who let the dogs out- biisistä. Muutenkin biisissä ei ollut mitään omaa tai uutta vaan näitä on 13 tusinassa. Vähintään.
Ihan samanlainen kopio kuin voimaballadit euroviisuissa eli niissäkään ei juuri ikinä ole "sitä jotain" eikä mitään uutta/omaa jota ei olisi kuultu jo samana iltanakin ainakin kolmesti.
Ja jessus sentään mikä persefestivaali tästäkin on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Antti on hyvä, mutta miks pitää yrittää olla Suomen Lady Gaga? Vähän kun selkeyttäis tota tyyliä, niin Antti vois olla ihan huippu ja maan kovin pop-tähti.
Antti haluaa, että häntä seurataan ylistetään.
Blind Channel ainoa mikä pärjäisi kansainvälisissä kisoissa!
Miks BC:n laulajan sormet ja ranne teipattu? Liian rajut tatskatekstit telkkariin?
Tää mamma 50 v äänesti BC:tä.
Kaksi raatia antanu pisteet ja Laura nollilla hehe
Ilta oli ihan uskomattoman hyvä. En ajattellut tästä biisistä mitään ennen tätä iltaa, mut nyt olin ihan monttu auki että mitä! Wow!
Meinasin antaa ilmaisen ääneni Blind Chanelille, mutta päädyin Iltaan, koska hänellä oli niin kaunis ääni ja hyvä biisikin ja ihailen sitä että lähetetään biisejä, jotka ei oo englanniksi.
Ei yhtään pistettä suomenkieliselle kappaleelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei apua mikä tuon blind channelin mustatukka-siloposken nimi olikaan joka tullut kuudentena bändiin? Näyttää samalta kuin yksi jannu kymnenen vuoden takaa joka helsinkiläis klubin narikan edessä vaati numeroani ja käytiin sittemmin yksillä treffeillä jotka lopahti kun jätkä oli nuuskaa vetävä tuppisuu :D Sekin oli muusikko ja bändisoitinta asunnossa
No ei ole niin vanha että voisi olla sama, 23-vuotias. Aleksi Kaunisvesi on nimi, Alex Mattson nimellä tehnyt dj:nä musiikkia aiemmin.
Itsekin olen käynyt samannäköisen mustatukkaisen siloposken rokkarin kanssa nuorena treffeillä, mutta ei sama kaveri :D
Yhdysvaltojen raati = tuo mies.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin UMK ilman Krista Sigfriedsiä, kiitos siitä.
Väärin meni.
Vierailija kirjoitti:
"Taas mun naapurissa aamuun asti nauretaan - - Kelle mä soitan?"
Ehkä isännöitsijälle kannattaa soittaa...
Soita toi biisi eikä kukaan enää naura.
Täh miksi Yhdysvallat äänestää Euroviisuissa?
Vierailija kirjoitti:
Miks BC:n laulajan sormet ja ranne teipattu? Liian rajut tatskatekstit telkkariin?
Sillä on täysmustaa tatskaa ei teippiä...
Vierailija kirjoitti:
Ilta oli ihan uskomattoman hyvä. En ajattellut tästä biisistä mitään ennen tätä iltaa, mut nyt olin ihan monttu auki että mitä! Wow!
Meinasin antaa ilmaisen ääneni Blind Chanelille, mutta päädyin Iltaan, koska hänellä oli niin kaunis ääni ja hyvä biisikin ja ihailen sitä että lähetetään biisejä, jotka ei oo englanniksi.
Katsoin hänen instastoryn kun lauloi Whitney Houstonia. Hän oli uskomaton.
Vierailija kirjoitti:
Tuiskun autotune😍
Tiiätkö ees mikä se on?
Siis tää ohjelma meni ulkomaille?!!!!!!!!!!!!!!!???
APUAAAAAAAAAAAA