Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa.

Kyllä työelämä ottaa veronsa; väsyttää ihan vietävästi, mutta sitten öisin en saa nukuttua kun jännittää heräänkö kellon soittoon. Huomenna on sitten kunnon koetus, 7 töihin eli herätys 5.30!!!! Miten ihmeessä mä saan revittyä itseni ylös tohon aikaan, huoh. Hyvä puoli on se että ajatukset on olleet ihan muualla, joten töissä ei ole paha olo yllättänyt, niin nyt se on siirtynyt iltaan, jep jep.

Tänään eka nla ja sehän oli sitä tuttua papereiden täyttöä. Paineet 95/65 eli mun normaalit (saan siis edelleen syödä salmiakkia). N. neljän viikon kuluttua olis sitten odotettavissa np-ultra.

Ihanaa, että Leannakin palasi joukkoon. Hirmuisasti onnea, vaikka taidat jo olla muilla mailla ;)

Muille kans mukavaa viikon jatkoa

-m- rv 9

Vierailija
22/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa käytyä siellä neuvolassa ja voi että ottaa jo nyt aivoon koko akka! Eihän se mitää kunnolla ultrannu, vähän rahisteli siinä mahan päällä ja sano vaan että ei sieltä vielä mitään kuulu! Sitte ne paperien täytöt, voi ziisus. Nykyään kun ottavat selville paljonko mies käyttää alkoholia, heti tuntu että saa korvat punasena selitellä muutamaa saunakaljaa. Pitäs tietys olla absolutisti. Painosta kauhee saarna (indeksi 28) että ei sais lihoa kun 6kg koko raskausaikana ja et saa syödä sitä ja tätä. Sitte ku koitin sanoo ettei edes tee mieli makeaa ni vastaus oli että kyllä se vielä tulee! Het niinku olisin joku jokapäivänen pullanmussuttaja... Mutta plussaa oli että pääsen 16. päivä np-ultraan johon en olis päässy jos en olis tahtonu epäonnistuneen sydänäänien kuuntelun jälkeen. Ärsyttää vaan niin jo saman kertaus, onhan jo neljäs tulossa ni on jotain hajua asioista. Mutta täti tykkää olla virkaintoinen. Ja LA muuttu päivän myöhemmäksi ollen näin 5.3 jos joku vois korjata ja päivät muuttu muutenki niin että nyt menossa 9+5 eikä 9+3. Tulipahan purkauduttua! HUH!!!

tanja-77 & 9+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni huomasin monen meistä kirjoittaneen, että on voinut paremmin! Hauskaa oli myös huomata, että nyt löytyy jo kirjoittelijoita huhtikuisiinkin, joten emme me enää aivan alussa ole!!

Itselläni oli tänään eka neuvola..sitä samaa papereiden täyttöä vain. NT- ultra 21.8, joten silloin näkee masukin seuraavan kerran. Olo ollut hyvä jo kolmatta päivää, joten alan pikkuhiljaa uskoa oloni paranevan. Nyt tuo kuopus itkee tuossa vieressä, joten lopetettava lyhyeen!

T. caius rv 9+2

Vierailija
24/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa! En ole aikoihin ehtinyt kirjoittaa, enkä paljon lukeakaan, mutta nyt oli pakko tulla kirjoittamaan...

ONNEKSI OLKOON, LEANNA!!! MAHTAVAA, että palasit takaisin (vaikka lähditkin jo lomailemaan)!!! :) Enää ei olla samassa lasketussa päivässä, mutta ei sillä väliä :)

Jotenkin mulla toivo silloin eli sun suhteen, kun kirjoitit vuodosta, mutta toisaalta on aina parasta varautua itse siihen pahinpaan :(

Tiedätkö vuodon syytä? Näkyikö ultrassa mitään ylimääräistä? Itselläni on se kokemus, että alkaneesta kaksoisraskaudesta toinen meni kesken, eikä sitä ensimmäisessä ultrassa todettu, vasta kontrollissa näkyi toinen sikiöpussi tyhjänä. Kaikenlaista voi siis sattua, vaikka kuinka olisi " varma km" !

Erittäin suuret pahoittelut Juuliarille, jos vielä luet näitä viestejä! :( Ei voi kun toivottaa voimia ja jaksamista valtavan paljon!!

Omassa navassa velloo ja etoo jatkuvasti. 24h huono olo, pahempi kuin edellisessä raskaudessa, joka olikin unelmahelppo. Nyt ei huvita mikään ja parisuhde galluppiin; hiljasta on! ;)

Esikoinen kutsuu taas, muille en ehdi kommentoimaan, mutta jospa välillä aktivoituisi itsekin kirjoittelemaan. Nyt menossa 6+5 laskureiden ja menkkojen mukaan.

Vierailija
25/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime viikolla alkoi vuoto ja meni kesken. Ei ole tietoa oliko tuulimuna vai mikä, kun ultraan päästessä ei enää ollut kohdussa mitään tunnistettavaa. Nyt vuotokin alkaa loppumaan ja homman pitäisi olla tällä ohi, toivottavasti ei tule tulehduksia.

No, tietääpähän ainakin, että raskautuu ja seuraavasta kierrosta taas annetaan mahdollisuus. Hyvää jatkoa ja parempaa onnea muille.

Vierailija
26/26 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Leannalle minunkin puolestani.

Olen yrittänyt totuttautua töissäoloon loman jälkeen ja meneehän se siinä, kun ei mitään ihmeempää pahoinvointia ole. On vaan niin pirun kiire töissä, etten tiedä, miten jaksan, jos jotain ongelmia tulee raskauden kanssa. Mutta siihen asti painetaan täysillä! Ylitöihin en kyllä jää, vaikka niitäkin ois tarjolla...

Kävin tänään lääkärillä, koska olin huolissani ihan hillittömästä ylävatsan turvotuksestani. Pelkäsin jo, että siellä joku kasvain sojottaa, kun se näyttää niin turpealta keskeltä ylävatsasta. Lääkäri tunnusteli mahaa ja sanoi, että paksusuolessa on ilmaa ja varmaan se liittyy tuohon raskauteen. Tunsin itseni vähän tyhmäksi, mutta parempi on tietty selvittää asiat lääkärillä, jos ne vaivaavat mieltä. Mulla tuo turvotus vaan jatkuu ja huomasin, että työkaveri katsoi mahaani tänään. Luultavasti se ajatteli, että ompa tuokin sitten lihonnut. No, mulla ei ole ylipainoa, joten tuo turvotus on todella silmiinpistävää.

Lenkillä kävin juuri ja ihan mukavalta vielä juoksu tuntui. En tosin ollut kovin pitkään, vähän reilu puoli tuntia. Piristi se kuitenkin.

Nyt menen nukkumaan, aamulla ylös taas 6.15.

-esmeralda- rv 9+5