Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella kaverittoman ihmisen kanssa?

Vierailija
05.01.2021 |

Voisitko seurustella kaverittoman ihmisen kanssa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Meillä kummallakin on pieni sosiaalinen piiri. Minulla isompi. Viihdytään paljon kaksin.

42/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mikä ettei. Sais tutustua mun kavereihin :) Oon itekin ollut kaveriton ja yksinäinen nuorempana. Se olis tietty ikävämpi homma, jos sen kaverittomuus johtuu siitä ettei se jaksa ihmisiä eikä illanviettoja yhtään. Sitten se ei olis kyllä mun tyyppinen ihminen, vaikka itekin olen suurimmaksi osaksi introvertti kotihiiri. Kyllä siinä kumppanissakin sais olla sosiaalinen puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi ikäiseni ystävä, jonka kanssa olen säännöllisesti tekemisissä. Muutama muu on joiden kanssa pidän yhteyttä, tosin ihan eri ikäluokan ihmisiä, mutta eihän sillä ole väliä. Kaveriporukkaan en ole oikeastaan koskaan kuulunut ainakaan aikuisiällä, enkä teininäkään oikein. En tiedä mitä mahdollinen mies ajattelisi tästä. Olen saanut parilta naispuoliselta ihmiseltä haukut koska minulla ei ole kavereita. En koskaan unohda enkä anna anteeksi niitä kommentteja, kun elämä oli muutenkin vaikeaa.

Vierailija
44/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden määrä riippuu siitä miten voimakas laumaanhakeutumisvietti yksilöllä on.

Iän karttuessa sosiaalisuus vähenee ja homoseksuaalisuus lisääntyy.

Poikkeuksellisen älykkäät viihtyvät paremmin yksin kuin keskivertoälykkäät.

Vierailija
45/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa sosiaalisen statusmiehen, josta voi ylpeillä kavereilleen. Kaveriton erakko mies on naisista outo.

Vierailija
46/46 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi, naiset ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä