Mitä keräilet
Haluan kysellä mitä muut keräilee? Itse keräilen Aku Ankkoja ja kindermuka-leluja ja joskus olen keräillyt kaikenlaisia jalkapallokortteja.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukkeleita
Mitä ne on?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukkeleita
Mitä ne on?
Niin?
Googlella löytyy vain Kuukkeli-lintu?
Up lisää. Kellään kunnon keräilyä mihin mennyt useita satasia? Ovatko esineet esillä esim kirjahyllyssä tmv?
Te tosissaankeräilijät, katsooko ihmiset teitä oudosti kun saavat tietää?
Kerään vammaisía katseita maskilampaílta.
Jugurttipurkin kansia olen kerännyt ehkä jo 80-luvulta alkaen.
Keräilen paheita. Niitä onkin kertynyt. On mennyt useita kymmeniä tuhansia.
Keräilen videopelien keräilijä- ja erikoisversioita. :) Siis sellaisii, jotka kiinnostaa, en siis kaikkea mahdollista. Sit fanituotteet ja harvinaisemmat patsaat niistä peleistä, jotka on tärkeitä. Viimesin lisäys oli kaks kappaletta (toisen avasin ja toinen pysyy avaamattomana) Sackboy: A Big Adventure special edition. <3
Modelcar Finn kirjoitti:
Käyttäjä37515 kirjoitti:
Ne on hienoja nuo autot:)
Jos tämä oli minulle, niin kiitos :) Ehkä olet käynyt katsomassa Youtube kanavaani?
Ohoh, maininta täällä ja nyt tilastojen mukaan 25-34v naiset ovat suurin ryhmä jotka ovat kanavaani katsoneet, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Up lisää. Kellään kunnon keräilyä mihin mennyt useita satasia? Ovatko esineet esillä esim kirjahyllyssä tmv?
Kerään kirjoja, ja niitä on jo tuhansia - rahaakin on niihin mennyt paljon, vaikka hankinkin kirjat pääasiassa divareista.
Kirjani säilytän kirjahyllyissä. Aika luontevaa, eikö?
Koriste-esineitä, sellaisia ”gootti” tyylisiä ja viktoriaanisia.
Postimerkkejä ja vanhoja lasimaljakoita.
Keräilen pienoismalliautoja ja hyvin pienimuotoisesti on kerääntynyt joitain videopelikonsoleita ja niiden pelejä.
Nyt bongasin huutonetissä semmoisen myyjän, että nousee kyllä hattu päästä. Myy Intellivisionin pelejä ja kertoo kuvaustekstissä aloittaneensa pelien keräilyn jo 1978 :) Varsin kaukonäköinen ja edelläkävijän harrastus varmaan tuohon aikaan :)
Itselläkin siis mm. Mattel Intellivision pelikonsoli, tosin ostin käytettynä vasta vuonna 2017, pelejä kymmenkunta kpl tälle. Ei ole montaa päivää kun viimeksi pelasin tällä, joten kunnossa on edelleen :)
rikkinäisiä kodinkoneita ja omia haisevia ulkoilukenkiä autotallin nurkkaan
😇