Mitä keräilet
Haluan kysellä mitä muut keräilee? Itse keräilen Aku Ankkoja ja kindermuka-leluja ja joskus olen keräillyt kaikenlaisia jalkapallokortteja.
Kommentit (57)
Videopelejä ja tarroja. Tarrojen keräämisen aloitin jo lapsena 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Villeroy&Bochin joulukoristeita kuusen. Ostan yhden vuodessa. Ei ole vielä montaa kasassa.
Näitä mäkin voisin hyvinkin keräillä.
ihania <3
7
En enää mitään. Aika monelle voisin myydä keräiltyjä ja talteen pistettyjä kapineita.
Kokoelma lapsuudesta tärkeitä kirjoja on tullut kerättyä, samoin mielenkiinnonkohteisiini liittyviä kirjoja.
Jonkinlainen kokoelma erilaisia sähkötysavaimia.
Tauluja ja mietelauseita. Aloitin kirjoittamaan niitä muistiin 90-luvulla.
Käyttäjä37515 kirjoitti:
Ne on hienoja nuo autot:)
Jos tämä oli minulle, niin kiitos :) Ehkä olet käynyt katsomassa Youtube kanavaani?
Vierailija kirjoitti:
Osakkeita arvo-osuustilille😁
Sama, nyt on vaan ongelma että rahaa ei voi osakesäästötilille enää laittaa kun ovat hölmöyksissään laittaneet 50 000 rajan tuonne. Nyt kerään sitten AO tilille indeksirahastoja ja ulkomaisia osakkeita.
Harry Potter -juttuja. Kirjoja (suomeksi ja englanniksi, vanhoja ja uusia painoksia, kuvitettuja ja erikoispainoksia), replikoita, leluja, keräilytuotteita kuten FunkoPop, taikasauvoja jne. Kaikkea Potteriin liittyvää.
Potter-fani N27
Kiva ketju.
Muumi-mukeja ja kannuja. Noloa ja tylsää. Ostan mukeja vain kaupasta, en kalliita keräilykappaleita netistä.
Mistähän keräilytarve ihmisillä oikein kumpuaa? Sellainen, että haalitaan hirveästi tavaraa vaikkei niitä edes käytettäisi. Ovat vaan jossain hyllyllä istumassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukkeleita
Mitä ne on?
Käsilaukkuja.. Suurimman osan ostan ihan käyttöön, mutta sitten on muutama laukku, joita olen hartaasti etsinyt ja vihdoin löytänyt niin ovat vielä "vain" ihailtavana. Pitäis jaksaa tehdä inventaario ja laskea kaikki, on niitä jotain parisataa tällä hetkellä.
Neiti Etsiviä ja Arabian Kirsikkaa.
Osakkeita arvo-osuustilille😁