valitse toinen #1
Kommentit (4)
Lakukissa kirjoitti:
Miksi pitäisi valita, ei tarvitse olla niin ehdoton. Voi olla vegaani ja sitten välillä syödä kuin sekasyöjä.
Jos luonnon, eläinten ja ympäristön kannalta ajattelee, sekin on ihan hyvä vaihtoehto. Valintoja parempaan suuntaan.
Paitsi tietenkin jos ei itse pysty.
Olen sekasyöjä, koska luultavasti menehtyisin huonoihin veriarvoihin ja anemiaan jos ryhtyisin vegaaniksi.
ihan rauhassa, tää on vaan äänestys :) ps: kiitos kommentista !!
queen kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Miksi pitäisi valita, ei tarvitse olla niin ehdoton. Voi olla vegaani ja sitten välillä syödä kuin sekasyöjä.
Jos luonnon, eläinten ja ympäristön kannalta ajattelee, sekin on ihan hyvä vaihtoehto. Valintoja parempaan suuntaan.
Olen sekasyöjä, koska luultavasti menehtyisin huonoihin veriarvoihin ja anemiaan jos ryhtyisin vegaaniksi.
ihan rauhassa, tää on vaan äänestys :) ps: kiitos kommentista !!
Olenkin ihan rauhallinen :D, kuuntelin kerran mielenkiintoista radio-ohjelmaa aiheesta.
Joskus ihmistä ohjaa se että liha ei vaan enää maistu, eikä sitä kykene syömään.
Samaa mieltä kuin edellinen. Ei tarvitse olla ehdoton. Meillä kotona syödään pelkkää kasvista (lähinnä siksi että vaimo ja lapset ovat taitavia kokkeja ja vegejä) mutta toisaalta, osa käyttää jonkin verran maitoa, osa juustoa ja osa kalaa tai luomukananmunaa, ja minä syön jopa lihaa välillä.
Voisi siis sanoa että perheemme on "flexariaaneja" :syödään mitä sattuu mutta ei kovin suuria määriä eläinkuntaa.
Paatuneinkin pihvinsyöjä on muuten sekasyöjä, ei siis lihansyöjä. Jos nyt jostain syystä haluaa syödä vähemmän lihaa ja enemmän kasvista, niin voi ottaa ihan haluamansa suuruisesta askeleen.