Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSKATTARET KESKIVIIKKONA++++++

02.08.2006 |

Pakko oli tulla avaamaan päivän pino. Tein toisen samanlaisen testin nyt aamulla ja kyllä siihen tuli ihan selvä viiva. Ei ihan yhtä tumma, kuin kontrolliviiva mutta selkeästi näkyvä punainen viiva kuitenkin!

Meen kyllä töiden jälkeen ostamaan tukkupakkauksen erilaisia testejä, eihän tätä nyt vielä voi ihan täysin uskoa... Vaikka kyllä mä uskallan jo iloita. Ja mies on maailman onnellisin mies!

Vielä mietin, että voiko tosiaan noin selvät viivat saada kp 34/31-37? On tosin kyseessä se mammaksin erittäin herkkä jolla ohjeen mukaan voi testata jo pari päivää ennen tädin oletettua visiittiä.

Teen vielä viikonloppuna sellaisen ei-herkän testin, vaikka kyllä mä nyt jo kuitenkin voin noihin plussiin uskoa, eikös?

Sorry omanapaisuus, myöhemmin enemmällä ajalla enemmän tekstiä. Nyt töihin. (Arvatkaa, kuinka paljon keskityn duuneihin tänään...)

[quote]

-Kesämorsian-

[/quote]

P.S. [b]Killa: [/b]Koska näköjään ne sun erikoisplussasädetykset toimi, niin mä lähetän sulle pikana 1. luokan lipun plussajunaan -> TÄSSÄ!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmista ja haaveistahan täällä on jo porinaa ollutkin, mutta jos tarkoitat tuota että millaisia unelmia lapsi toisi tullessaan, niin ei minulla ainakaan mitään erityisiä haaveita tai unelmia ole. Eiköhän se ole sitten ihan perusarkea, tietysti mukavaahan se olisi jos pääsisi yhdessä sitten miehen ja lapsen kanssa vaikka jollekin ihanalle reissulle ja saisi viettää muutenkin laatuaikaa perheen ja ystävien kanssa. Haluaisin, että lapsi saisi olla mahdollisimman monessa mukana ja saisi paljon elämänkokemusta.

Vierailija
42/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yhden Enskan sain sekoamaan! ;)

[color=deeppink]Titi[/color]: toivotaan sulle tyttöä, niin saat pukea sen pinkkiin! :D

[color=blue][b]Galluppiin[/color][/b]: kyllä tulee mietittyä millaista elämä tulee olemaan! :)

Ihan ekaksi haaveilen kotona olosta vauvan kanssa.... Tykkään kyllä työstäni tosi paljon, mutta jotenkin tuntuu että parin vuoden tauko sieltä olisi paikallaan. Kuvittelen, että kotona olo olisi sellaista leppoisaa ja sitten voitaisiin vauvan kanssa käydä tapaamassa kavereita ja ulkoilla (kuten lenkkeillä) ja olla vaan (esim. kesällä ulos: vauva nukkuu puun varjossa vaunuissa ja minä luen kirjaa auringossa)... Sitten odotettais kivasti miestä kotiin töistä ja -koska vauva olis kiltti ja nukkuis aina päikkärit samaan kellonaikaan joka päivä- olisi ruokakin miehelle valmiina... Vauva olisi sitterissä kivasti ja saatais syödä rauhassa miehen kanssa.... Sitten sen (tytön, jostain syystä en näe itselläni poikaa) voisi pukea söpösti, muttei liian hörhelösti... Mies tietysti hoitaa oman osuutensa kotitöistä ja vauvanhoidosta... Kaikin puolin ihanaahan se tulee olemaan!

No niin, tiedän kyllä, että luultavasti saan koliikkivauvan, itse sairastun synnytyksen jälkeiseen masennukseen, eikä lapsella ole mitään rytmiä vaan valvoo yöt ja päivälläkään ei nuku kuin 15min kerrallaan, eikä ulkona voi olla kun aina sataa tai on liian kuuma tai just kun on vauvan saanut puettua uloslähtöä varten, se alkaa ulvoa koska vaippa on märkä, ruokaa en tule ehtimään syömään lämpimänä ennen kuin lapsi täyttää 10v, ja että luultavasti jossain vaiheessa tulee olemaan niin väsynyt, että tekee mieli häipyä ja jättää mies ja lapsi keskenään, jne..........

Haaveilen siis kyllä, mutta realisti oikeasti olen, enkä luule, että kaikki tulee olemaan vain ruusuilla tanssia! Vaan kaiken väsymyksen ja kurjuudenkin olen valmis ottamaan vastaan siitä onnesta, jonka uskon lapsen meille tuovan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat juilimiset oikeassa munasarjassa on taas alkaneet uudestaan, mitkä oli tädin lähdettyä aina ovikseen asti ja heti oviksen jälkeen vähäksi aikaa hävisivät. Tänään siis juilinut samalla tavalla kuin ennen ovistakin... Mitähän lie...?

Vierailija
44/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin mieli maassa kun tuli töistä kotiin nyt illalla, mutta piristi kun pääsin tänne lukemaan teidän kuulumisia.

Brooke: oikein paljon plussasäteitä sinulle!!!

Juliaana: Kiitos plussasäteidtä, niitä tarvitaan aina, meistä jokainen :)

Kesis: on niin ihana kuulla aina kun täällä joku saa plussan. Ota meidät kaikki mukaan o-puolelle, jookos?

Remukka: samoja päiviä täällä, kp nimittäin 24/28-30.

Oona: hyvä, että sinulla on parempi mieli...

Adette: tsemppiä, kyllä kaikki järjestyy

Dragonfly: Tervetuloa, tänne tosiaan jää koukkuun ja ihan hätä tulee jos meinaa liian kauan olla ettei pääse lukemaan enskojen kuulumisia!

Apila: Gallup: vauvan myötä toivoisin oikeastaan onnellista arkea, että koko perhe saisi olla terveenä ja tehdä yhdessä kaikkia mukavia asioita. Jo se vauva itsessään on niin suuri unelma, että sen jälkeen jos vauvan saisi, ei mikään olisi enää niin kuin ennen :)

Vilkutukset Killalle, Naksulle, Sara-Marialle, Pariisittarelle, Serenitylle ja ihan kaikille muillekin enskoille! Ja piinailijoille oikein kilokaupalla plussasäteitä+++++++

Nenna, joka on aivan väsynyt

Vierailija
45/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihanaaaaaaa toi puhelin! Tekis mieli ostaa kans! Mutta, mulla on jo pinkki! ;)

Titi: Noista juilimisista ei vissiin osaa sanoa mitään! Täällä kans niitä tulee ihan miten sattuu! Toivottavasti sulla ois jotain positiivista juilimisen suhteen tapahtumassa! :)

G: Mä en osaa muuta sanoa kuin että haaveilen arjesta vauvan kanssa ja hengailusta kavereitten kanssa! Just miehen kanssa puhuttiin että ois niin " siistiä" jos vois vauvan kanssa touhuta kavereitten kanssa kaikkea niin ku ennenkin (siis ei nyt ihan mut ymmärrätte varmaan). Meidän kaveripiiri kun on sellaista että ne ihastuis varmasti ihan kympillä, lellitympää vaavia ei vois sen suhteen tulla! =) Musta elämän ja kokemusten ei pidä loppua lasten saantiin, vaan siitä ne jatkuu - vain hieman toisella tapaa. Me ollaan puhuttu, että matkusteltaisiin ym. vauvan kanssa, noita haaveita ei sovi unohtaa, eikä ole syytäkään! Itse asiassa tää keskustelu käytiiin sillon Särkässä, kun nähtiin siellä nuori pari, joilla oli kaksi lasta ja niiden kaverit oli ihan hulluina niihin penskoihin! Ei voi paljoa söpömpää näkyä olla! Paitsi musta yli kaiken söpöin näky on isukki joka hoitaa ja on lapsensa kanssa! Sitä ei voita mikään! Mutta kuten Killa, realisti on täälläkin (yleensä) joten näähän on vaan haaveita! Saa nähdä miten käy jos lapsi joskus meille annetaan...

Oona: Kivaa, päästään samoissa piinailemaan! Toi mun kiertoarvio on terojen aikaan ja niitten jälkeen, jostain syystä viime kierto jäi kovin lyhyeksi... Mutta noilla mennään! bd

Vierailija
46/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tulla töihin (taasen yksi seonnut enska), kun Te olette ehtineet joka kerta kirjoitella niin paljon:) Miulla alkaa vaan loma hu - ja samalla myös nettipimento,kun muuton takia ei vielä nettiä ole uudessa kodissa:( Hankinnassa kyllä...Siis kovat vierotusoireet tulossa,kun en niin usein pääse Teitin seuraan...NIISK:(

Juliaana82: Juup, tosi saman ikäisiä ollaan:)

Jeanette & Dragonfly: Tervetuloa vaan! Uusia kasvoja otetaan tänne aina mielellään vastaan - ja hyvin on otettukin, itsekin suht uusi enska kiittelee vain lämpimästä vastaanotosta yhäkin:)

Meriheppa: usko tai älä, mutta meilkin eka kesä rivitalossamme ja yksi marjapuska karviaista ja yksi mustaviinimarjaa, HIH:) Ja hevosihminenkin taisit olla..*vilkutuksia samikselle*

Kathylle: lähtee täältä voimahali!

Aleida: Meitilläkin sama juttu: Mies vielä hiukan empii tuota vauva-asiaa- ja pelkää talouden puolesta (kts.vkl:n pinot, asiasta käytiin ISO keskustelu Enskojen kokemuksista)! Odottaminen on hermoja raastavaa, vaikka tiiänkin, että olisi hyvä ehtiä olla joulun valmistumisenjälkeen edes puoli vuotta töissä...Onneksi mies alkaa pikkuhiljaa pehmetä,kun kummityttöni on sulattanut miehen sydämen..:)

Titille: PARANEMISIA!! Inhoa olla lunssassa erityisesti kesällä..:(

LB: Kalliita ovat nuo lehdet- ainaskin opiskelijabudjetille:( Halauisin itsekin tilata nuo kaikki, mutta rahat ei riitä...

Apilan galluppiin: Kun joskus sitten vauva on sylissä, toiveena olisi, että lapsi olisi luonteva osa elämää: lapsi voisi osallistua kaikkeen perheen yhteiseen. Ja sitten voisin työnnellä kilttiä suloista vauveliamme uusilla Brioilla pitkin maita ja mantuja lintujen laulellessa:) Ja,kuten joku totesikin, odotan innolla, miten mies vauvan kanssa toimii: On niin IHANA katsella isiä pikku nyyttien kanssa, ah:) Mutta, Killaa mukaillen, kun elämässäni ei ikuna mikään mene ihan normaalisti, sairastun varmasti synnytyksen jälkeiseen psykoosiin - tai lapsella on kaikki mahkut allergiat, mies ja minä emme nuku kuin 2h per yö jne...eli pariisitar täällä piirtelee piruja seinille...KUN NYT SAISI JOSKUS EDES SEN VAUVAN!!

Nyt mie alan hommiin, työt kutsuu: Vika päivä töissä, Voi itku sentäs, kun on haikeeta. Antoivat kollegat jo itse tehdyn kortinkin...byääh...

Vierailija
47/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja kaikille ja terveiset reissusta!

Olen tämän viikon melkein totaali nettipimennossa, joten en pysty oikein kommentoimaan enkä lukemaan viestejänne.. HARMI! Tällä koneella saa olla vain vartin kerralla :( Joten kovin pitkää romaania en kerkeä rustaamaan. Katsotaan, pystynkö joku päivä lueskelemaan ihan kunnolla.

Mutta kaikille piinailijoille superhyper-plussasäteitä toivottelen, tädin yllättäneille lohdutushalaukset ja meille muille tädin karkoitusta ja extra-pupuiluja sen jälkeen :)

Uusille myös tervetuloa mukaan, toivottelee jo " kiikkiin" tähän ihanaan porukkaan jäänyt

-kindness-

Aurinkoista viikonjatkoa kaikille!

PS. Käykäähän marjastamassa, sinne unohtui ainakin minun pettymys ;) " vielä on kesää jäljellä" ..

Vierailija
48/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä taas! :) Siis yhteen iltaan jos en luoksenne pääse, niin näköjään seuraavana päivänä en osaa muuta tehdäkään, kuin kurkkia tänne ja koko ajan pakko myös kommentoida! :D

Oli siis pakko tulla sanomaan [b]Pariisittarelle[/b] heipat, jos ei sit kuulla hetkeen! :)

Ja [b]Kondnessillekin[/b] o/ Löytyisiköhän täältäkin noita marjoja, kun mustikoita ei mulla ole vielä yhtään...

Muuten [b]Naksu[/b]; tohon mun haaveluetteloon jäi laittamatta tosiaan toi, että elättelen toiveita, että lapsen kanssa voisi reissata ym (toki ymmärrän että sitten lapsen ehdoilla) ja se että ois sitten kiva, jos te tulisitte sitten vauvan kanssa käymään täällä stadissa, niin tavattais ihan livenä! Tai voidaan mekin tulla sitten Treelle (etkös sä ollutkin siltä suunnalta...)! ;) Ja muuten mäkin tajusin ihan selvästi haluavani mieheni lapseni isäksi, kun se kerran nojaili kaverin muksun rattaisiin! :)

Ok, nyt mä suljen koneen enkä tule enää kurkkimaan! :D Öitä!

K.

Vierailija
49/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja [b]Kondnessillekin[/b] o/

Vierailija
50/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahauduin just töistä kotiin ja koko päivä on ollu enemmän tai vähemmän peestä, mutta kummasti teijän kuulumisten lukeminen on piristäny :) kun toi ukkokin jossain huitelee..

Kesikselle ISOSTI ONNEA!! Ihanaa masunkasvatusaikaa!!

Tervetuloa Dragonfly ja Jeanette!

Killan vastaus gallupiin oli mainio :) eli parasta toivotaan ja pahinta pelätään vauvan kanssa elämisen suhteen. Mä haaveilen jo siitä, että joskus sais kertoa esim. tuleville isovanhemmille perheenlisäyksestä, kun olis eka lapsenlapsi kummankin vanhemmille.

Remukalle ja Nenalle *vilkutus, sama koopee täälläkin :)

ON: Huono päivä tänään siis ollu, masentaa jo valmiiks, kun ei taas jaksa uskoa tärpin mahdollisuuteen :( Anteeks, tiedän että moni yrittänyt pidempään, mut kyl tää puolen vuoden etappi vetää mielen matalaks.. Koitan siis piristyä, kun jaksan :/

Sorisori, pakko siirtyä takavasemmalle eli kattomaan sinkkuelämää ja nukkumaan, Kauniita unia!

Vierailija
51/52 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,on tää aika hopeless, kun täällä pitää seurassanne koko ajan pyöriä; addiktio, mikä addiktio;o)

Kiitos, Killa tervehdyksestä,koetan päästä kirjastoon ja broidin koneelle, minkä kerkeän, muuten tulloo vieroitusoireita:) Ja laitan miehen järjestämään sen netin meille, mitä pikimiten...

Aqualle voimahali: Joskus (usein) maailma vaan potkii päähän (nim. kokemusta on..)! Älä menetä toivoasi, kyllä se teidänkin perheeseen haikara tulee visiitille vielä, olen varma siitä. Ja olen samaa mieltä, mikä onkaan kutkuttavampaa, kun kertoa omalle äidille ja miehen vanhemmille, että heistä tulloopi isovanhempia (oma isäni on kuollut) . Vanhemmat - kummankin - ovat/ olisivat varmasti onnesta mykkyrässä:)

KAUNIITA UNIA KAIKILLE ENSKOILLE: IHANAISIA OLETTE:)

Vierailija
52/52 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päivä takana teidän piirissä.. Toki muuallakin, mutta kuitenkin olen nyt liittynyt teihin. Vielä tämä potentialinen mamma oli yöjuoksuilla. :-O Ei jaksa vielä uskoa mihinkään plussauksiin, kun tilanne on niin uusi. Mutta huomenna kyllä käyn ostamassa sen kalenterin, josta puhuin tuolla aiemmin päivällä. Voi sitten tarkkailla kiertojaan ja sun muuta.

Huomenna sitten kommentoin gallupia ja muutenkin taas hang around.

Kaikille siis hyvää yötä.

Yours Sincerely; D-Fly