+++++ENSKATTARET KESKIVIIKKONA++++++
Pakko oli tulla avaamaan päivän pino. Tein toisen samanlaisen testin nyt aamulla ja kyllä siihen tuli ihan selvä viiva. Ei ihan yhtä tumma, kuin kontrolliviiva mutta selkeästi näkyvä punainen viiva kuitenkin!
Meen kyllä töiden jälkeen ostamaan tukkupakkauksen erilaisia testejä, eihän tätä nyt vielä voi ihan täysin uskoa... Vaikka kyllä mä uskallan jo iloita. Ja mies on maailman onnellisin mies!
Vielä mietin, että voiko tosiaan noin selvät viivat saada kp 34/31-37? On tosin kyseessä se mammaksin erittäin herkkä jolla ohjeen mukaan voi testata jo pari päivää ennen tädin oletettua visiittiä.
Teen vielä viikonloppuna sellaisen ei-herkän testin, vaikka kyllä mä nyt jo kuitenkin voin noihin plussiin uskoa, eikös?
Sorry omanapaisuus, myöhemmin enemmällä ajalla enemmän tekstiä. Nyt töihin. (Arvatkaa, kuinka paljon keskityn duuneihin tänään...)
[quote]
-Kesämorsian-
[/quote]
P.S. [b]Killa: [/b]Koska näköjään ne sun erikoisplussasädetykset toimi, niin mä lähetän sulle pikana 1. luokan lipun plussajunaan -> TÄSSÄ!
Kommentit (52)
Tosiaan kiitos kännykkävinkeistä ja kannanotoista (ainakin) [color=DC143C]Naksu, Peipposka, Nenna, Pariisitar, KM, Oona, Sara, Brooke ja Nella[/color] (ja varmaan jonkun unohdinkin)!!! Tiesin, että teihin voi luottaa tässäkin asiassa! :) Kaikki kokemukset oli kiva lukea! Tosi ufoja tosiaan noi jotkut uudemmat mallit!
Löysin kyllä yhden aika naisellisen simpukan, olikohan se tämä(?) http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6101/ jonka sai myös esim. punaisena, mutta tosiaan vielä vähän epäilyttää. Ehkä se ihan tavallinen perinteinen malli ois paras...
Toi simpukkamallin löystyminen oli hyvä pointti, jota en oo tullut ajatelleeksi. Täytyy vielä selvitellä, että miten tavallista se on. Ja toinen aika tärkeä juttu on toi " hiljennä" nappulan puuttuminen, koska painan sitä aika usein...
No niin, koitan vielä perehtyä tarkemmin noihin kännyasioihin ja pidän teidät ajantasalla kun johonkin päädyn! ;) Kiva kun saa kuumeilla jotain muuta kuin vauvaa välillä! :D Ja saa muuten vielä suositella jotain, jos joku haluaa, menen varmaan loppuviikosta vasta ostoksille.
Eli sitten siihen oikeaan asiaan:
[color=32CD32][b]Oona[/color][/b]: voi noi tunteet on tosi tuttuja! Ei aina tunnu oikein reilulta tää! Alkuksi olin ihan kauhuissani noista ajatuksista(ni), mutta olen ne hyväksynyt asiaan kuuluvina. Sanoisin, että kaikilla pitkään yrittäneillä (tai monilla vähemmänkin aikaa) on noita tunteita ajoittain! Kiva että olet kuitenkin vähän paremmalla mielellä tänään! :) Ja muuten just tosta syystä ostaisin mieluiten jonkun yksinkertaisen kännymallin!
[color=32CD32][b]Naksu[/color][/b]: moikkis!
[color=32CD32][b]Mooli[/color][/b]: ootko hylännyt meidät?
[color=32CD32][b]Titi[/color][/b]: paranemisia!
[color=32CD32][b]Bianco[/color][/b]: bd piianiluun!
[color=32CD32][b]Heppa[/color][/b]: Onnea limoista! :D Kannattaa muuten jatkaa pupuilua, koska ainakin itelläni noita venyviä on saattanut tulla parikin kertaa muutaman päivän välein!
[color=32CD32][b]Kathy[/color][/b]: moikka pitkästä aikaa! Samperi, kun sulla noi kierrot ei ymmärrä olla lyhyitä, eikä plussaakan kuulu! :(
[color=32CD32][b]Dragonfly-76[/color][/b]: tervetuloa! On se vaan hyvä, että joukko kasvaa sitä mukaa kun onnelliset siirtyvät o-puolelle! :)
Ja taas erikoisplussasädetyksiä piinailijoille, jos vaikka pääsisitte ton morsmaikun matkaan! :)
[color=FFB5C5][b]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++[/color]
Killa
Olen nyt roikkunut tässä " linjoilla" aika tiiviisti sen jälkeen, kun päätin ottaa osaa tähän enskattarien klaaniin. Alan jo hieman päästä jyvälle, kuinka homma toimii. Olen vielä kesälomalla, joten netissä roikkuminen mahdollista..
Tuumin tässä, että pitäisi ainakin kai hankkia kalenteri tätä hanketta silmällä pitäen, jotta edes vähän tietäisin, missä mennään.. siis mikä kiertopäivä jne.. Huomaan, että kaikki kuumeilijat ovat aika pro-tietäviä kropastaan ja sen toiminnoista. Itse en oikein tidä vielä mistään mitään. Tai no tiedän sen, että haluamme mieheni kanssa vauvan.
Ovis kysely loppuun. Minkälaisia ovis-oireita teillä? Mulla kaiketi aika rajut: kuumeen tuntuinen olo, hutera, hikoiluttaa, toisen munasarjan kohdalle nousee " pahkura" , alavatsanippailut.. Kuulostaako ovispoireilta? Nämä siis olivat mulla oireena maanantaina..
Kesämorsiolle toivotan PALJON ONNEA! Onnea ja kärsivällisyyttä myös kaikille, jotka tässä tietämättömyydessä elävät!!!
D-fly
Käväisen vaan moikkaamassa : )
Olipas Killa saanut asiantuntevaa kännykkäapua! Toivottavasti mieluinen löytyy (itsellä työsuhdepuhelin ja se on ihan " kauhee kapula" ). Aijoo, Killa - minä olen vaaka, ja aika tyypillinen sellainen.
Kesämorsian oli plussannut, onnea kovasti!! Olikos se tänään vai eilen? Iski kauhea dementia... No, jos onnittelin jo eilen, niin onnea taas tänäänkin ; )
Ja Brookella kuullostaakin olevan aika jännät paikat, bd bd bd bd bd kovasti!
Mitäs muuta? Nyt on kyllä niin tyhjä pää ettei voi enempää kommentoida - kivaa keskiviikkoa vaan kaikille! Tää lähtee kohta jumppaan.
t. J & kp 26/28-32
Ihanaa, syksy ei tulekaan vielä, aivan mahtava ilma!!!!! Sisspä pikainen poikkeaminen tuolta partsin puolelta...
[color=fuchsia] ONNEA KESÄMORSIAN!!!!!!!!!!!!! Olipas kivoja uutisia, ihan hymy nousi huulille! Nauti!!!!! [/color]
Killa: moi! Päätöksiä, päätöksiä! Toivottavasti hyvä luuri löytyy!
Mooli: Iksu!
Aleida: (meniköhän oikein..?) Kyllähän noita " vahinkoja" saattaa sattua, vaikka ei vissiin kauheen yleisiä ole. Mutta sinuna jos lasta toivotte niin lopettaisin pillerit alkuunsa, olen nimittäin sellaisessa käsityksessä että niistä saattaa olla haittaa sikiölle! Eli ei siis olisi hyvä syödä pilsuja jos on raskaana.. kannattaa ottaa asiasta selvää, mutta tosiaan jos vauvaa töivotte niin pillerit pönttöön vaan! ;)
Oona, my mömmötön friend: Moi! ;)
ON: Kp? ja tisut on kipeytyneet hiukan, kummallista kun silti vielä juilii vatsaa?! Mahtaakohan siis ovis olla ohi vai vasta tulossa... Mutta eikös oviksen jälkeenkin voi vielä olla jotain kipuja vatsassa? Oonko ymmärtäny väärin? Eilen kyllä vihloi nii kovin että tosissaan jo mietin mitä siellä tapahtuu! ;) Taas alkaa hätähousu intoilemaan, jostain kumman syystä mulle tuli tänään vahva tunne että täsää kierrossa tärppää! Ja pettymys taas tietty sit kova... Pitää vaan malttaa oottaa sitä lääkäriä...
Mut nyt taas moi, aurinko kutsuu! Pupuiluintoa kaikille enskoille ja viilipytyn lähetän piinailijoille! ;)
Eka tohon oviskyselyyn, että täällä ei niin mitään oireita koko tapahtumasta! Siksi olenkin käyttänyt ovistestejä melkein joka kierrossa (kun vielä noi kiertojen pituudet vaihtelee), jotta tietäisi vähän missä mennään!
Ja tota kroppaosastoa olen seurannut jo ennen kuin yritys alkoi, kun lopetin pillerit vuosien popsimisen jälkeen pari vuotta sitten. Ajattelin tutustua itseeni ja jäi päälle tuo tarkkailu... Lisäksi opin joka kk jotain uutta itsestäni, sillä joka kierto on erilaninen kuin edelliset!
Käytän tuolta PeSun silvuilta printtaamaani taulukkoa kiertojen seuraamiseen (sen voisi tehdä netissäkin, mutta olen vähän vanhanaikainen tässä asiassa...). Löytyy seuraavasta linkistä " Aamulämpömenetelmän" alta http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html
Ja muuten ei kannata mitään paniikkia ottaa näistä kuumeilujutuista, jos ne ei tunnu omilta! Otat käyttöön ne jutut, jotka kolahtaa! :)
Äh, pitäisi mennä siivoomaan kellaria, vaan kun EI HUVITTAISI!
Oon varmaan kohta taas täällä... ;)
Killa: Tämä juttu tosiaan koukuttaa pahasti. Ei viitsi näet kanssa ihmisiään vaivata asialla, joka koko ajan pyörii päässä (vauva). Täällä sitä vastoin saa tilittää aivan vapaasti ja olla höpsö, hurahtanut.. Kiitokset sinulle siis linkistä, josta saa ovistietoutta. Mulla kans muuten siivous menossa, tosin eteinen ja vessa.. blääh.. Jotenkin vaan tulee roikuttua mieluummin täällä...
Jotenkin en ole tietänytkään omassa itsessäni olevan tällaisen mamma-fiilis osaston, kun olen aina ollut niin realistinen, ainakin omasta mielestäni ;-D... No aina oppii itsestään jotain.
Kuulemiin.
Kyllähän minä ne pillerit haluaisinkin lopettaa, mutta mies ei ole ihan samaa mieltä:( Tai kyllä sekin ihan selvästi vauvan haluaisi, ja on sen sanonutkin, mutta on vain huolissaan siitä taloudellisesta puolesta(niin kuin ilmeisesti melkein kaikki miehet:)
Hyvähän se on että edes jompikumpi meistä ajattelee sitäkin puolta.Mulla alkaa parin viikon päästä opiskelutkin uudessa koulussa*iik* ja miehellä oma yritys ihan alkutekijöissä..mutta kun vauvakuumeilu on kovaa, niin eihän sitä tollasia asioita ajattele..haluaisi vaan kovasti oman pienen nyytin..:))
Kohta pitäis lähteä maalailemaan, kunhan mies tosta heräilee...
Paljon, paljon pupuiluintoa kaikille ensikoille!!
Aleida
Onneksi tämä lunssaepidemia ei tartu virtuaalisesti! Karmee olo... Tuntuu että pahenee vaan koko ajan...
Onnea [b]Kesämorsian[/b]!!!
[b]nellamaijako[/b] se siellä kirjoitteli jotain siitä muumien näkymättömästä tytöstä... Nimi on Näkymätön Ninni. Tuli niin mieleen oma km, kun nimesin kesken menneen lapsen " Näkymättömäksi Ninniksi" , jotenkin oli vaan sellainen olo että se olisi ollut tyttö. Ja kun en ehtinyt nähdä sitä niin siksi se oli näkymätön... No ei aleta vetistelemään.
Toinen herkistelyn aihe: [b]Dragonflyn[/b] nimimerkki! Meinaan dragonfly niminen biisi (en muista esittäjää) on " meidän biisi" , siis minun ja mieheni. Sitä kuunneltiin paljon edellisenä kesänä, enne kuin alettiin seutustelemaan ja sen jälkeenkin... *huokaa* Niin ja tietysti tervetuloa Dragonfly joukkoomme!
Tervetuloa myös [b]Jeanette[/b]!
No joo, pitää mennä ottamaan lepoasento sohvaan. Tuntui nimittäin työpäivä pitkältä tällaisessa räkätaudissa! Nyt on siis levättävä että jaksaa huomenna.
En jaksa nyt taas enempiä kommentoida, enkä edes muista kaikkea lukemaani... Semmonen pöhnä päällä että ei oikein äly kulje... Sehän tässä pelottaa kun perjantaina mun pitäis jakaa yhelle asiakkaalle 4 viikon lääkkeet... Voi mennä tovi kun tulee ehkä useampaan kertaan tarkastettua että meni oikein. Toivonpa siis että flunssa olisi helittänyt perjantaihin mennessä.
No mutta hyvää vointia kaikille muille enskoille ja plussasädetyksiä?
Tosta [b]valkkarin lorahtelusta[/b] oviksen jälkeen, ketkä tietää (ja on kenties raskautuneet sellaisessa kierrossa kun on lorahdellut) niin voisko joku kertoa että mikä on paljon? Kun mulla on yleensä oviksen jälkeen ihan " kuiva kausi" , mutta nyt lorahtelee pieniä määriä maitomaista valkkaria. On kylläkin hyvin epätodennäköistä että olisin raskaana kun olevinaan missasin oviksen... Mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
T:Titi-uu kp21/26-30
kuumeisen kirjoitusvirheistä. Tätä mä just tarkotin, kun jo kirjoittaessa sattuu virheitä, niin toivottavasti ei lääkkeiden jaossa!!!
Kesämorsiamelle heti näin alkuun suuri sylillinen onnea :) laittaisin noit värejä ja sydämiä..mut kun ei ole jaksanut opetella niin saat tällaisen sydämen minulta onnittelulahjaksi <3 hihii...
Brookella yhtä jännät paikat kun täälläkin vielä, lähetäänks yhdessä käsikynkkää tonne o-puolelle? :) toki muutkin otetaan mukaan jos halukkaita on ;) luultavasti tulis yleisöryntäys jos se halusta olis kiinni :D
Jeanetelle tervetulo toivotus mukavaan joukkoo! parempaa seuraa saa hakea :)
Killa oli myös puhelin ostoksille aikomassa, sama täällä jotenka kiitos kaikille minunkin puolesta tuosta kattavasta simpukka vertailusta :) En vain tiedä vielä ostanko simpukan vai tavallisen, naisellisen ja nokialaisen kumminkin.
Meriheppa: Hillosokeri pussin kyljestä on ainakin ennen löytynyt hyvä hillon ohje. Äitini on tehnyt joskus hilloa sillä ohjeella ja hyvin on kaupaksi tehnyt nuo herukatkin siinä muodossa. njam... :P
LB: minäkin käsitin et olit tilannut nuo kaikki kolme lehteä..ajattelin et ompas sulla paljon aikaa ja rahaa lueskella :) noh olispahan tullut uuttaa pähkäilemistä meillekin tänne kun jokaisesta lehdestä olis tullut pian erilaista tietoa :)) ajatuksissa on ollut itekin tilata joku vauvalehti..siis sitten jos jossain hamassa tulevaisuudessa plussaan.
Gallupissa oli monenmoista asiaa... Iältäni oon parin kk päästä 23 ja miekkonen vuoden vanhempi. Ei ihan vielä tuo kello tikitä mutta saisihan tuo plussa jo yrityksen perusteella tulla :) Pillereistä oli jutustelua myös, söin pillereitä n 5 vuotta. Alotin joskus menkkojen säännöllistämis tarkotuksessa ja lopetin ihan sen takia kun huomasin vaikuttavan mielialaan ja halukkuuteen tosi paljon. Heti lopetuksen jälkeen menkat on ollu säännölliset, mielialassa vaan huomas suuren eron, oli kun olis kivi sydämeltä pudonnut, olin siis loppuajasta tosi ahdistunut. Nyt oon ollut siis n 3 vuotta syömättä pillereitä (meliane).
Ja vielä tädin vierailuista, pyörii nurkissa suklaittensa kanssa eka pari päivää sit vaihtaa mansikoihin n 3 päivää ja taas suklaisiin pariksi päivää :) vaikka tavoitteenahan on ollut välttää sen sisälle pääsyä.
vielä nopsaan ).( tätiä eikä oireita ei siis kuulu ei näy...
Romaanihan tästä tuli...
...mutta piinaan teitä taas puhelinasioilla! :)
En mä mitään kellaria ole ehtinyt siivoamaan, kun olen näitä puhelimia tutkaillut ja MELKEIN olen päätynyt kuitenkin siihen simpukkamalliin.
Nyt vaan vielä yksi ongelma: ajattelin, että en tarvitse kameraa kännykkään kun mulla kuitenkin on hyvä pikkuinen digikamera, jota kyllä tarvittaessa pidän mukana.
MUTTA sitten taas pohdin sitä aikaa, kun on se vauveli, niin olisi ihanaa saada kuva omasta lapsesta siihen taustaksi joten kamera olisi kiva... Siis olen taas edellä aikaani, mutta en nyt osaa päättää...
Toisaalta, jos ostaisin puhelimen jossa EI ole kameraa, niin se voisi toimia tiukkojen housujen tavoin raskautumista edesauttavana asiana! ;)
Joka tapauksessa naisellisen mallin mäkin haluan ja seuraavat vaihtoehdot on nyt mielessä:
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6103/
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6101/
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6060/
Kaikki em saa punaisena tai pinkkinä, jotka ois mun suosikkivärit.
Mitä mä teen?! Vai ostanko vaan halvimman ihan tavallisen kapulan ja sitten uuden, jos/kun sen vauvan saa tässä tuloilleen jossain vaiheessa (jolloin kyllä varmaan muitakin menoja, kuin kännykät...)?
Tän jälkeen lupaan jättää teidän rauhaan näiltä asiaan liittymättömiltä pohdinnoiltani! :)
Killa
Tervetuloa DRAGONFLY!
KILLA: kiva kun sullakin on siivousta ohjelmassa! Mun pitäis vielä pestä lattiat.. Hoh-Hoijjaa! Mulla muuten on toisena puhelimena toi 6101 ja oon tykänny!
NAKSU: Mulla ainakin oviksen aikaan usein tissit kipeytyy jonkin verran. Toissapäivänä ja eilen oli tisut hellänä, tänään enää ei. Eikös me aikalailla samassa ajassa menty?
bd bd bd bd bd bd bd kaikille piinailijoille!!!
Oon@
Killa: Vau, saaks noi kaikki pinkkinä?!?! Tahtoo kanssa pinkin simpukan, ehdottomasti sellanen jos multa kysytään!! =D Mä oon luullu että niitä on vaan noita tylsiä mustia, harmaita ym. äijä värejä, kun muita en oo nähny liikkeitten ikkunoissa... Hmmm. nyt pitää itekin miettiä meneekö toi herkullisen vadelmanpunainen tavis vaihtoon! :D
Oona: Mulla on yleensä oviksen jälkeen tisut kipeytyny ja on olleet kipeet sitten menkkoihin asti. Eli sitä vaan pohdin että joko se ovis oli vai vasta tuloillaan... Mene ja tiedä näistä! nyt siis näköjään kp12/25-28. Missäs vaiheessa sä oot menossa?
Aleida: Ymmärrän hyvin halun alkaa vauvaa yrittämään! Mä odottelin neljä vuotta " sopivaa" elämäntilannetta ja miehen myöntymystä. Lopulta päätin vähän niinku meijän molempien puolesta, tosin mies oli kyllä kanssa sitä mieltä että mikäs siinä, mutta lopullinen päätös tuli minulta, mies tuskin olisi meilläkään sitä itse ehdottanut... Koitapa taivutella mies niin että pääsette yhteistuumin yritykseen ettei tarttee vahinkoa odotella. Kuitenkin on tärkeetä että molemmat ovat tietoisia ja halukkaita tähän touhuun! Tsemppiä!
Mooli-booli on meijät hylännyt! Tulee itku! :`(
Kp 14/25-28 menossa, joten oikein muistin. Hassua, että myös kierron pituudet stemmaa!!
Naksu: toi 6101 löytyy pinkkinä, katoppa http://www.fonepoint.fi/tuotteet/1/12/nokia6101pink.phtml . Sitten noi kaksi muuta tummahkon punaisena.
Oona: ei tosta siivoomisesta meinaa tulla mitään! :) Vitsit, pitääkö mun sit ostaa toi kanssa... Täytyy mennä vielä kauppaan hypistelemään noita!
Ottakaas te tytsyt nyt se plussa sit samaan aikaan! :)
Ok, yritetääs taas jatkaa siivoilua... :)
VOI MIKÄ IIIIIHANA PINKKI PUHELIN!!! *hihkuu eräs täysin pinkkihullu enska* Mulle heti kans tollanen! Olis vaan rahaa...
[color=pink][size=7]♥[/size][/color]
[color=pink]Tää enska tuli hulluks...[/color]
söpöjä luureja... meikäläinen on tällanen perusjuntti ja suosin aina hopeisia tai jotain kromi puhelimia :) meinaan et kyllästyn tosi nopsaan...varmempaa ostaa joku tavis juttu ;)
Pistetäämpäs galluppia pystyyn: Kuvitellaampas näin että oltais kaikki plussattu ja onnellisesti raskaina, mistä te haaveilette ja unelmoitte? siis ajatteletteko (varmaankin;)) et minkalaista se unelmaelämä olis sitten kun se vauva syntyy?
Tämä lähtee nyt unelmoimaan ja nukkumaan ja vastailee huomenna visaiseen galluppiin ;)
ai niin muuten, tätiä ei vieläkään kuulu, juoksulenkillä tuli vaan kirkasta vetistä valkkista (njam;)) että sillain...
Apilan galluppiin: Luulen (tai tiedän), että se unelmaelämä oiskin vaan tavallista arkea! Ihana, kultainen lapsi siinä kulkisi mukana! Toki oon miettinyt sitä, että oisin äippälomalla kotona ja kaikkee ihanaa ;) Kuinka hyvä äiti olisinkaan! :)
Hmm, ei nyt tekstiä pulppua.
Olin äsken koirien kanssa metsässä lenkillä. Jotenkin sielä vahvistui olo, että en oo raskaana :( Tuli jopa ajatus, että en varmaan koskaan ole, vaikka tiedän, että suuremmalla todennäköisyydellä joskus olen :) Tätiä siis tässä odotellaan...
Mukavaa iltaa kaikille
T:Remukka kp 25/28-33
Alkaa pikkuhiljaa tempo duunissa nousta, eikä meinaa millään ehtiä kirjoittelemaan tänne palstoille. höh.
Noh - nopeat moikkaukset ja vilkutukset kaikille!
Remukka: db db db! Nyt otat sen plussan!
Kesämorsian: vielä kerran - ONNEA!
Killa: minkä puhelimen päätit hankkia! Tuleppas pian kertomaan :)
Ja kaikille piinailijoille jaksuja ja tsemppiä sen plussan metsästykseen. Myös oviksen etsijöille onnea! Lisäksi tietystikin negan testanneille ja tädin yllättämille suuri tsemppihali! Kyllä meidän kaikkien vuoro pian tulee.
ON: on niiiin tylsä vaihe! kp on 5/26-28 ja blääh blääh blääh.