Onko sulla tylsä elämä?
Kommentit (26)
Riippuu miten sen määrittelee. Minulle ei, muille saattaisi olla.
Ai että onko? Kavereita viimeksi teininä, miestä ei koskaan. Tylsä toimistotyö (olen silti kiitollinen työstäni) ja vapaa-ajan makaan sängyssä. N36
Joo ja ei. Luultavasti monen mielestä elämäni olisi. Itse en koskaan koe pitkästymistä. Aina olisi enemmän kaikkia haluja kuin ehtii toteuttaa.
on, mutta olen tavallaan itse tällaisen tylsän elämän valinnut. Tylsää, mutta turvallista.
Just tuli ilmoitus muutosneuvotteluista. Lähden just vetämään johtoa turpaan. Ei ole tylsää ainakaan hetken kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Ai että onko? Kavereita viimeksi teininä, miestä ei koskaan. Tylsä toimistotyö (olen silti kiitollinen työstäni) ja vapaa-ajan makaan sängyssä. N36
Oletko masentunut tai uupunut?
Tykkään "tylsästä". En tykkää jännityksestä, enkä kovasta vauhdista. Hidas elämä on mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut kyllä.
Kokeile Voxraa. Pelasti oman elämäni.
Minulla ei ole koskaan tylsää elämässäni, jollain muulla varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut kyllä.
Lääkityksenä menee escitalopram+voxra. Siinä mielessä tähän mennessä paras lääkitykseni että pysyn työkykyisenä, ei lainkaan saikkuja töistä tällä lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään "tylsästä". En tykkää jännityksestä, enkä kovasta vauhdista. Hidas elämä on mieleeni.
Samanlainen ajatusmaailma itsellä, nuorena varmaan saanut mennä ja viilettää tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut kyllä.
Lääkityksenä menee escitalopram+voxra. Siinä mielessä tähän mennessä paras lääkitykseni että pysyn työkykyisenä, ei lainkaan saikkuja töistä tällä lääkityksellä.
Itseäni SSRI masentaa lisää.
Jos ei olisi, niin en olisi av:lla.
Tylsyys on subjektiivinen kokemus. Vain henkilö itse voi arvioida, onko elämänsä tylsä.
No mitäpä luulet kun olen tällä typerällä palstalla klo 14 arkipäivänä ja nostan tunteja vanhaa ketjua..
Talvella aina välillä 🥱