Mikä on paras tapa päästä autosta eroon jos ei jaksa sitä nettiautossa myydä?
Kommentit (45)
Mä laitoin sittarin ilmoitustaululle.
Pari päivää ja auto jo myyty.
Sain 3000€, hyvä hinta😊
Somekirppiksille ilmoitus, että annetaan ilmaiseksi.
Auton myynti liikkeeseen on epätoivoinen teko. Tarjottu hinta on 10-50% käyvästä arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Kamux
Ehdoton markkinajohtaja riitatapauksissa.
Laitoin entiseni vaihdossa liikkeelle, kun ostin uuden auton. Kyselin jo puhelimessa hinnan valmiiksi, myyjä ajoi sillä noin 3 min koeajon ja se oli siinä. Entinen autoni oli siis noin 6000 euron arvoinen.
Olen myynnyt nettiautossa pari autoa ennen tätä ja oli tylsää, kun kaiken maailman hoonosoomet soittivat/laittoivat tekstiviestillä 1/3 hintatarjousta.
Yksi autoni meni tällaiselle ja he yrittivät vanhaa huijauskeinoaan muutaman päivän myynnin jälkeen, eli "autoon oli tullut vika, voisinko osallistua korjauskustannuksiin?" -huijaus. Onneksi ystäväni oli lukenut aiheesta ja varoitteli, että kannattaa tehdä kaikki ihan viimeisen päälle ja hoitaa itse paperiasiat + tähän huijausyritykseen ei tarvitse mennä mukaan.
Sain suoraan kahdesta eri autoliikkeestä kysymällä molemmista pari tonnia paremman tarjouksen kuin autovexiltä. Kun ilmoitin Autovexille saaneeni jo auton kaupaksi, minua ei uskottu. Sieltä tuli vielä useampi yhteydenotto (4) jossa kyseltiin olenko TOSIAANKIN myynyt autoni vai haluaisinko vielä neuvotella heidän liikkeidensä kanssa. Asia alkoi jo ärsyttää. En voi suositella palvelua.
Jos haluat päästä helpolla, suosittelen että laitat autosta kuvat ja tiedot tarjouspyyntönä johonkin paikalliseen autoliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas "hauskoja" kommentteja.
T. Ap
Minkälainen auto, mitä vikaa, miksi pitää päästä eroon?
Voin tulla hakemaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Auton myynti liikkeeseen on epätoivoinen teko. Tarjottu hinta on 10-50% käyvästä arvosta.
Sinä olet vain huono myyntimies.
Sain liikkeestä jopa enemmän kuin olin itse arvioinut autoni arvoksi. Olin ajatellut, että voin myydä yhden auton noin 3800 eurolla, mutta myyjä halusi maksaa siitä 4500 e. Soitin muitakin liikkeitä läpi ja sain kaikkialta arvioksi 4000-4500 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita romu-ukolle, hakee pihasta ilmaiseksi.
Juu romuttamolle kelpaa aina.
Ei kelpaa. Nimim. Yrittänyt päästä omastaan eroon, ja tiedän muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ostajista/ottajista ei hae yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää oikeaa palvelua ja pääsette eroon mistä tahansa pellonreunalla säilötystä autosta.
https://www.kuusakoski.com/fi/finland/
Liikket haluavat myydä autoja, ei ostaa.
Viimeksi piitkän tinkimsen jälkeen vanhastani luvattiin 2000 euron hyvitys.
Ehdoksi tuli että saan hyvityksen jos en tuo sitä heidän vaivoikseen.
Möin nettiautossa 4000 eurolla.
Ostaja oli niin innoisaan että vaihtoi pihallani lukittuun! autoon (Vulva) jarrulevyn ennenkuin edes tapasimme!
Mitä halvempaa autoa myy, sen vajukimpaa kallua, smugua ja keen5riä ilmoitus vetää puoleensa. Tämä on karkea nyrkkisääntö.
Vanhaa romua on vaikea saada myytyä liikkeeseen, eivät huoli. Jos vähän uudempi, niin kannattaa kysyä vaikka parista liikkeestä, mitä maksavat. Itse myin liikkeeseen, arvostin just tuota helppoutta.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, mulle tarjosi yksi tässä ketjussa mainittu liike 70% arvosta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, mulle tarjosi yksi tässä ketjussa mainittu liike 70% arvosta.
T. Ap
Mulla tarjoukset olivat 60-75 %, Kamux ei tarjonnut sen enempää kuin muutkaan. Netissä oli vastaavia useampia, joten osasin arvioida. Mulla oli siististi pidetty neljä vuotta vanha auto, möin kun ei tarvittu enää kakkosautoa. Aika nopeasti olivat saaneet myytyä eteenpäin netistä seurasin kun oli varattu. Alle kk meni. pari tonnia enemmän ottivat kuin mitä mulle maksoivat ja tottakai heidän pitääkin saada katetta, ei yritystoimintaa voi pyörittää hyväntekeväisyytenä.
Siis Kamux ei ollut paras tarjoaja, vaan ketjuliike. t. 38
Tyhmiin kysymyksiin saa tyhmiä vastauksia. Miksi et halua nähdä vaivaa? Ei asiat vaan tapahdu.