Oletko haaveillut parinvaihdosta tuttavapariskunnan kanssa?
Kommentit (7)
Samoin. Pariskunnan kanssa ollaan tunnettu yli 10 vuotta. Välistä he yöpyvät meillä, välistä me yövymme heillä. Saunotaan yhdessä yms. mutta mitään flirttiä vakavampaa ei ole ollut. Fantasioissa olen mennyt paljon pidemmälle.
Olen haaveillut seksistä siskoni miehen kanssa. Hän on erittäin miellyttävä, fiksu ja komea. Hän on todella puoleensa vetävä. Tietysti tämä jää haaveilun asteelle ja hyvä niin.
Viimenen virhe toteuttaa. Joku tykkää isosti ja joku ei ollenkaan. Toteutuksessa ihan eri homma kuin käytännössä. Joku/jotkut jää toivomaan uusintaa ja toinen/toiset väistelee. Hyvästi rento ja paineeton yhdessäolo.
Vierailija kirjoitti:
Viimenen virhe toteuttaa. Joku tykkää isosti ja joku ei ollenkaan. Toteutuksessa ihan eri homma kuin käytännössä. Joku/jotkut jää toivomaan uusintaa ja toinen/toiset väistelee. Hyvästi rento ja paineeton yhdessäolo.
Toteutuksessa ihan eri homma kuin fantasioissa. Piti kirjoittaa.
En missään tapauksessa ole haaveillut parinvaihdosta tuttavapariskuntien kanssa. Pitää olla uusi tuttavuus pariskuntana jotta ei nolostu jo aiheen ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut seksistä siskoni miehen kanssa. Hän on erittäin miellyttävä, fiksu ja komea. Hän on todella puoleensa vetävä. Tietysti tämä jää haaveilun asteelle ja hyvä niin.
Toit iloa tähän päivään.
Minä myös. Ainakin 25 vuoden ajan. Kyseessä on pariskunta, joka on ollut yhdessä jo jostain 7. tai 8. luokalta saakka ja mekin parikymppisestä saakka.